דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלטרנטיבות לניתוחים פלסטיים 

מאת    [ 13/03/2009 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2472 פעמים ]

כבר מזמן קיבלנו את העובדה שרפואה אלטרנטיבית היא כאן בשביל להישאר. קשה להאמין שכמה מחטים שמחזירים לגופנו אמורים לפתור לנו בעיות כמו פריצת דיסק או כאבי מחזור כרוניים, אולם העובדה היא שישנם אנשים רבים שסבלו מבעיות אלו וטוענים כי הן נפתרו או השתפרו בעקבות טיפול אלטרנטיבי כלשהו כגון דיקור סיני או ביורזוננס.

רוב הרופאים שבינינו מתייחסים לרפואה האלטרנטיבית כתרופת פלאסיבו, הידועה כתרופת דמי שפועלת ברמה הפסיכולוגית על המטופל. האם גם מנתח פלסטי ממוצע יתייחס לטיפולים אלו כלא יותר מכוסות רוח? העובדה היא שאומה שלמה של לא מעט אנשים - הסיניים, ותרבויות שונות ברחבי העולם, משתמשים בטיפולים אלטרנטיביים אלו כבר עשרות אלפי שנים בהצלחה. למעשה עבורם הרפואה שאנו מגדירים כקונבנציונאלית היא זו שמוגדרת כאלטרנטיבית. בואו נודה באמת, גם אם אכן מדובר בתרופת פלאסיבו, אם זה עושה את העבודה, מי אנחנו שנתווכח עם תוצאות מוצלחות.

אז מה הקשר בין דיקור לתיחת פנים? ווכן, לאחרונה מדקרים סיניים רבים טוענים שבעזרת דיקור במקומות מסוימים ניתן להשיג החלקה של קמטי הבעה והשגת מראה זוהר וחיי יותר לעור הפנים. טיפולים אלטרנטיביים אחרים מציעים יצירת רוגע פנימי והחזרת האיזון לגוף ועקב כך הרפיה של שרירים מתוחים באזור הפנים וכך למעשה החלקת הקמטים. מספרים שבכירי הקיסרות הסינית השתמשו בדיקור באופן קבוע על מנת להשיג מראה צעיר יותר.

ומה הקשר לשאיבת שומן? למעשה כבר מספר שנים מטפלים באקופונקטורה מציעים דיקור בכדי להיפתר מעודפי שומן בחלקים שונים בגוף. זאת על ידי זירוז חילוף החומרים ופרישת האנרגיה בצורה שווה בגוף.

ביו-רזוננס, או בשמה המוכר יותר - רפואת תדרים, מציעה אלטרנטיבה לניתוח מתיחת פנים עם שילוב של עיסוי לימפטי ותכשירים שונים.

האם זמנם של ניתוחים פלסטיים חלף מן העולם? למעשה נראה שעדיין לא. גם אלו המציעים את הטיפולים האלטרנטיביים הללו מודים כי לא ניתן להגיע לתוצאות שמגיעים אליהם עם בוטוקוס וניתוח מתיחת פנים וכמובן, עוד לא פגשתי מדקר סיני שיכול להציע אלטרנטיבה לניתוח הגדלת חזה.

אלטרנטיבות לניתוחים פלסטיים שאינם קשורים לרפואה משלימה

אלטרנטיבה נוספת הקיימת לניתוח מתיחת פנים ושאינה מעולם הרפואה האלטרנטיבית, הינה טיפול בחשמל. מדובר בטיפול שמעורב בו כאב לא קטן ושוב, לא מגיעים איתו לאותה תוצאה שניתן להגיע אליה עם ניתוח מתיחת פנים.

אלטרנטיבה נוספת הקיימת לניתוח שאיבת שומן הינה הסרת שומנים עודפים בעזרת לייזר. מה שבארה"ב נקרה - smart lipo מתחיל לצבור תאוצה גם בארץ. על שיטה זו קראתי בינתיים תגובות שליליות לצד תגובות חיוביות ולכן למי ששוקל את האופציה הזו כדאי לקרוא קצת על הנושא קודם כדי ללמוד כל מה שניתן לפני התחלת הטיפול.

נטלי אינטרדב, כותבת תכנים בחברת אינטר-דב, חברה לקידום אתרים באינטרנט, עבור ד"ר וינברג, מנתח פלסטי המומחה לניתוחים פלסטיים שונים כגון הגדלת חזה, מתיחת פנים, שאיבת שומן ועוד רבים אחרים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב