דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטה? רק אל תגידו חסה 

מאת    [ 13/03/2009 ]

מילים במאמר: 343   [ נצפה 3175 פעמים ]

כבר שנים שדיאטה לוקחת חלק מאוד גדול בחיינו. כל אחד מאיתנו עשה דיאטה לפחות פעם אחת בחייו ואם לא הוא או היא בוודאי מכירים מישהו שעשה דיאטה. למרות זאת עדיין יש הרבה אנשים הסובלים מעודף משקל ולמרות שרובם חווה או חווה עדיין משטר דיאטה, אין שינוי לטובה במשקל.

השיטה של מירי בלקין מביאה גישה שונה ונינוחה יותר לדיאטה ולהשגת המשקל הרצוי. בלקין הורידה בעצמה עשרות קילוגרמים ממשקלה לאחר ששנים רבות, למעשה מאז ילדותה, סבלה ממשקל עודף. השינוי חל ברגע שהגיעה ההבנה שמדובר בהתמודדות יומיומית עם בעיית ההשמנה.
אנשים שהיו רזים כל החיים שלהם אולי יתקשו להבין כמה הפיתוי לאכול גדול עבור אנשים הסובלים מעודף משקל. האוכל נתפס אצל רובם ככלי להרגיש יותר טוב, כמשענת של תמיכה או ביטחון ופתאום להוריד את המשענת הזו אינו דבר קל.

לפי השיטה של מירי בלקין אין צורך להתחיל להכריח את עצמנו לאכול דברים שאנחנו לא אוהבים. בתוכנית הדיאטה דרך האינטרנט שלה - דיאטה און ליין, היא מאפשרת לרשומים בתוכנית לבחור תפריט דיאטטי לפי טעמם האישי. כל אחד מהחברים בתוכנית מקבל מגוון אפשרויות שהוא או היא יכולים לבחור מתוכם לגבי אוכל שאוהבים ואוכל שלא אוהבים. כך למעשה תפריט דיאטה אישי שמותאם בסופו של דבר תואם לחלוטין את טעמו באוכל של המרזה.

לא סתם התפרסמה מירי בלקין כמירי לא חסה. כבר במהלך הנחיית התוכנית שלה בערוץ 2, בשנת 2004, מירי בלקין הציבה גבולות ברורים לגבי מה עושים בדיאטה ומה לא. מבחינתה אין שום סיבה שאדם יסבול בשביל להוריד במשקל. לפעמים מדובר פשוט בלעשות קצת סדר בראש לגבי מה שאוכלים וכך לא נשארים רעבים ובאותו הזמן לא אוכלים יותר מידי. זה קצת כמו ארגון מחדש של התקציב הכלכלי המשפחתי.

אז מה בעצם מיוחד בדיאטה עם מירי בלקין? קודם כל העובדה שהיא מנחה אישית את כל קבוצות ההרזיה שלה, כולל אלו שפועלות היום דרך האינטרנט. שנית, מירי בלקין עברה בעצמה את התהליך של משקל עודף ודיאטה ולבסוף הרזיה ושמירה על התוצאות לאורך שנים. אין כמו אדם בעל ניסיון אישי בכדי לעזור לאדם אחר שנמצא באותו המצב.

אז שימו את החסה בצד, או יותר נכון, שלבו אותה בסלט טעים שכולל נתחי עוף או טונה, ותתחילו דיאטה נעימה ובריאה בדרך להרזיה בטוחה.
נטלי אינטרדב, כותבת תכנים בחברת אינטר-דב, חברה לקידום אתרים, עבור מירי בלקין, מומחית הרזיה המעבירה קבוצות דיאטה ומנהלת תוכנית דיאטה און ליין בה ניתן להרכיב תפריט דיאטה המותאם לפי טעמו האישי של המרזה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב