דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


IDC: חרף המיתון, פריסקייל מובילה את שוק שבבי התקשורת העולמי עם נתח שוק של 52 אחוז 

מאת    [ 10/03/2009 ]

מילים במאמר: 324   [ נצפה 2489 פעמים ]

פריסקייל שומרת על מעמדה כמובילת שוק שבבי התקשורת. כך לפי מחקר שוק חדש שפרסמה חברת האנליסטים IDC. לפני הנתונים שפורסמו, מחזיקה פריסקייל כ- 52% מנתח השוק, בעוד שהמתחרה הקרוב ביותר מחזיק בנתח של 25%. האנליסטים של IDC מעריכים שתחום שבבי התקשורת יגדל ויתחזק על פני פתרונות תקשורת אחרים בשנים הקרובות, חרף המיתון בתחום ההיי-טק.

נתח השוק היציב של פריסקייל בתחום התקשורת, נשמר לאורך זמן בזכות הפופולריות הרבה של משפחת שבבי ה- PowerQUICC הרב שימושיים, שקיימים כבר למעלה מעשור. בשנה שעברה, השיקה פריסקייל את הדור הבא של שבבי ה- PowerQUICC, ה- "QorlQ". שבב ה- QorlQ מבוסס על טכנולוגיית ריבוי ליבות ומאפשר הטמעה קלה ונוחה יותר במגוון מוצרים. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת למפתחים לעבור לפיתוח מבוסס ריבוי ליבות בקלות ותוך שמירה על יציבות המערכת.

"המחקרים שלנו מראים, שפריסקייל בראש שוק שבבי התקשורת", אומרת איילין ארסילה, אנליסטית למחצה בכירה ב- IDC. "פריסקייל ממשיכה לשמור על הפופולריות של מעבדי ה- PowerQUICC בקרב יצרניות מוצרי התקשורת המובילות בעולם, ותשאף לשמור על מעמדה גם עם סדרת שבבי המולטי-קור QorlQ. בשנת 2009 ואף לאחריה יצטרכו פריסקייל ומתחריה בשוק, לשים אצבע על הדופק ולנטר באופן קפדני את תהליך ההטמעה של המולטי-קור בשוק, משום שזהו אחד התחומים הבודדים, שנמצא בתהליך צמיחה, בתחום המוליכים למחצה".

"זוהי מחמאה גדולה עבורינו, להיות מוכרזים כמובילי שוק ע"י IDC", אומר ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל, "שוק התקשורת צפוי לראות פיתוחים חדשניים מאוד בשנים הקרובות, וללא ספק טכנולוגיות ה- PowerQUICC וה- QorlQ מולטי-קור תהיינה בחוד החנית".

חרף המיתון, צופה IDC שתחום שבבי התקשורת יגדל במהלך חמש השנים הקרובות. הצמיחה, כך IDC, תיגרם בזכות המעבר של חברות התקשורת הסלולרית ממערכות תשתית מסורתיות למערכות תקשורת משולבות אודיו, וידאו ותעבורת נתונים (דטה), כדי לענות על דרישות משתמשי הקצה.

Freescale Semiconductor Inc פעילה בשוק המיקרואלקטרוניקה מזה 50 שנה. החברה מפתחת, מייצרת ומוכרת שבבים לתעשיית הרכב, לשוק הצרכני והתעשייתי, ולשווקי הרישות וה- wireless ברחבי העולם. לחברה תכנון, ייצור ומכירות בלמעלה מ-30 מדינות. Freescale Semiconductor Israel Ltd כוללת מרכז תכנון וכן פעילות של שיווק, מכירות ותמיכה טכנית אשר מוכרת את כל מוצרי פריסקייל סמיקונדקטור בישראל.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב