פריסקייל שומרת על מעמדה כמובילת שוק שבבי התקשורת. כך לפי מחקר שוק חדש שפרסמה חברת האנליסטים IDC. לפני הנתונים שפורסמו, מחזיקה פריסקייל כ- 52% מנתח השוק, בעוד שהמתחרה הקרוב ביותר מחזיק בנתח של 25%. האנליסטים של IDC מעריכים שתחום שבבי התקשורת יגדל ויתחזק על פני פתרונות תקשורת אחרים בשנים הקרובות, חרף המיתון בתחום ההיי-טק.
נתח השוק היציב של פריסקייל בתחום התקשורת, נשמר לאורך זמן בזכות הפופולריות הרבה של משפחת שבבי ה- PowerQUICC הרב שימושיים, שקיימים כבר למעלה מעשור. בשנה שעברה, השיקה פריסקייל את הדור הבא של שבבי ה- PowerQUICC, ה- "QorlQ". שבב ה- QorlQ מבוסס על טכנולוגיית ריבוי ליבות ומאפשר הטמעה קלה ונוחה יותר במגוון מוצרים. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת למפתחים לעבור לפיתוח מבוסס ריבוי ליבות בקלות ותוך שמירה על יציבות המערכת.
"המחקרים שלנו מראים, שפריסקייל בראש שוק שבבי התקשורת", אומרת איילין ארסילה, אנליסטית למחצה בכירה ב- IDC. "פריסקייל ממשיכה לשמור על הפופולריות של מעבדי ה- PowerQUICC בקרב יצרניות מוצרי התקשורת המובילות בעולם, ותשאף לשמור על מעמדה גם עם סדרת שבבי המולטי-קור QorlQ. בשנת 2009 ואף לאחריה יצטרכו פריסקייל ומתחריה בשוק, לשים אצבע על הדופק ולנטר באופן קפדני את תהליך ההטמעה של המולטי-קור בשוק, משום שזהו אחד התחומים הבודדים, שנמצא בתהליך צמיחה, בתחום המוליכים למחצה".
"זוהי מחמאה גדולה עבורינו, להיות מוכרזים כמובילי שוק ע"י IDC", אומר ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל, "שוק התקשורת צפוי לראות פיתוחים חדשניים מאוד בשנים הקרובות, וללא ספק טכנולוגיות ה- PowerQUICC וה- QorlQ מולטי-קור תהיינה בחוד החנית".
חרף המיתון, צופה IDC שתחום שבבי התקשורת יגדל במהלך חמש השנים הקרובות. הצמיחה, כך IDC, תיגרם בזכות המעבר של חברות התקשורת הסלולרית ממערכות תשתית מסורתיות למערכות תקשורת משולבות אודיו, וידאו ותעבורת נתונים (דטה), כדי לענות על דרישות משתמשי הקצה.
Freescale Semiconductor Inc פעילה בשוק המיקרואלקטרוניקה מזה 50 שנה. החברה מפתחת, מייצרת ומוכרת שבבים לתעשיית הרכב, לשוק הצרכני והתעשייתי, ולשווקי הרישות וה- wireless ברחבי העולם. לחברה תכנון, ייצור ומכירות בלמעלה מ-30 מדינות. Freescale Semiconductor Israel Ltd כוללת מרכז תכנון וכן פעילות של שיווק, מכירות ותמיכה טכנית אשר מוכרת את כל מוצרי פריסקייל סמיקונדקטור בישראל.
נתח השוק היציב של פריסקייל בתחום התקשורת, נשמר לאורך זמן בזכות הפופולריות הרבה של משפחת שבבי ה- PowerQUICC הרב שימושיים, שקיימים כבר למעלה מעשור. בשנה שעברה, השיקה פריסקייל את הדור הבא של שבבי ה- PowerQUICC, ה- "QorlQ". שבב ה- QorlQ מבוסס על טכנולוגיית ריבוי ליבות ומאפשר הטמעה קלה ונוחה יותר במגוון מוצרים. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת למפתחים לעבור לפיתוח מבוסס ריבוי ליבות בקלות ותוך שמירה על יציבות המערכת.
"המחקרים שלנו מראים, שפריסקייל בראש שוק שבבי התקשורת", אומרת איילין ארסילה, אנליסטית למחצה בכירה ב- IDC. "פריסקייל ממשיכה לשמור על הפופולריות של מעבדי ה- PowerQUICC בקרב יצרניות מוצרי התקשורת המובילות בעולם, ותשאף לשמור על מעמדה גם עם סדרת שבבי המולטי-קור QorlQ. בשנת 2009 ואף לאחריה יצטרכו פריסקייל ומתחריה בשוק, לשים אצבע על הדופק ולנטר באופן קפדני את תהליך ההטמעה של המולטי-קור בשוק, משום שזהו אחד התחומים הבודדים, שנמצא בתהליך צמיחה, בתחום המוליכים למחצה".
"זוהי מחמאה גדולה עבורינו, להיות מוכרזים כמובילי שוק ע"י IDC", אומר ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל, "שוק התקשורת צפוי לראות פיתוחים חדשניים מאוד בשנים הקרובות, וללא ספק טכנולוגיות ה- PowerQUICC וה- QorlQ מולטי-קור תהיינה בחוד החנית".
חרף המיתון, צופה IDC שתחום שבבי התקשורת יגדל במהלך חמש השנים הקרובות. הצמיחה, כך IDC, תיגרם בזכות המעבר של חברות התקשורת הסלולרית ממערכות תשתית מסורתיות למערכות תקשורת משולבות אודיו, וידאו ותעבורת נתונים (דטה), כדי לענות על דרישות משתמשי הקצה.
Freescale Semiconductor Inc פעילה בשוק המיקרואלקטרוניקה מזה 50 שנה. החברה מפתחת, מייצרת ומוכרת שבבים לתעשיית הרכב, לשוק הצרכני והתעשייתי, ולשווקי הרישות וה- wireless ברחבי העולם. לחברה תכנון, ייצור ומכירות בלמעלה מ-30 מדינות. Freescale Semiconductor Israel Ltd כוללת מרכז תכנון וכן פעילות של שיווק, מכירות ותמיכה טכנית אשר מוכרת את כל מוצרי פריסקייל סמיקונדקטור בישראל.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il