דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סאן מיקרוסיסטמס גרפה את הפרסים הראשונים בתחרות מוצרי השנה של אתר Developer.Com 

מאת    [ 10/03/2009 ]

מילים במאמר: 328   [ נצפה 2082 פעמים ]

סאן מיקרוסיסטמס זכתה לנוכחות מאסיבית בתחרות הפיתוח היוקרתית של אתר Developer.com. מדי שנה, בוחרים עשרות עיתונאים, בלוגרים ובכירים מתעשיית הה-טק האמריקאית את המוצרים והטכנולוגיות הבולטים.

מבין 12 הקטגוריות, בלטה קטגוריית פיתוח כלי ג'אווה, שעוררה את התלהבות השופטים;
כמות הקולות שקיבלה סאן בתחום זה עבור פיתוח NetBeans, הסתכמה בכמעט פי שלושה מסך כל הקולות שקיבלו המתחרים האחרים בקטגוריה. תחום הקוד הפתוח התמקם כמס' 2 מבחינת הפופולאריות שצבר בקרב המצביעים, לאחר שהיה חביב הקהל גם בשנתיים הקודמות.

ערן ואנונו, מנהל מרכז הפיתוח של סאן בישראל, אומר שזכיית NetBeans ב-5 מתוך 12 קטגוריות מסמנת את הערכת תעשיית ההי-טק העולמית למוצר שכבר הפך לחלק בלתי נפרד מפיתוח יישומי ג'אווה לטלפונים סלולריים, לטלוויזיה דיגיטלית ועוד. לדבריו, "גירסת NetBeans שסאן מפתחת לתחום הסלולרי זוכה לאימוץ נרחב בקרב המפעילים והחברות.

המהנדסים והמנהלים במרכז הפיתוח בישראל עובדים תוך שיתוף פעולה צמוד עם צוותי הפיתוח של NetBeans ברחבי העולם, ומעורבים גם בהטמעת הטכנולוגיה בקרב הלקוחות.
לשמחתנו, אנשים מהתחום יודעים להעריך את תרומת NetBeans לדרך שבה קהל המשתמשים צורך את שירותי הסלולר ונהנה מאפליקציות חכמות על מסך הטלוויזיה הדיגיטלית שלו".

אחד מכלי הפיתוח הבולטים שנכללים ב-NetBeans הוא ה-LWUIT
((Light Weight User Interface Toolkit, שפיתחו מהנדסים ישראלים ממרכז הפיתוח; הטכנולוגיה עוררה סנסציה בקהילות המפתחים בעולם, עם השקתה בקוד פתוח בקיץ. טכנולוגיית ה- LWUIT מאפשרת יצירת ממשק משתמש אחיד לכל הטלפונים הסלולריים. זוהי ב"ערכת כלים" שמאפשרת לשדרג שלל יישומים כמו פונטים, תפריטים, אנימציות, רקעים, ווידג'טים ואלמנטים גרפיים - לכל מכשיר סלולרי; הטכנולוגיה עונה לאחת הבעיות המרכזיות של מפתחים, שנתקלו בקשיים בשל הבדלים בין מכשיר למכשיר בפונטים, תפריטים, רקעים ואלמנטים נוספים.

"הדבר הבא בתחום הסלולר הוא חווית המשתמש", מוסיף ערן ואנונו. "פלטפורמת JavaFX Mobile, שהושקה לאחרונה בכנס Mobile World בברצלונה, מספקת תכנים עשירים ומגוונים
לכל סוגי המכשירים הניידים - מטלפונים עבור השוק הרחב ועד לטלפונים חכמים. מה שיבדל חברות שמשתמשות בפלטפורמה, כמו LG, סוני אריקסון, אורנג', ספרינט ואחרות, יהיה היכולת לפתח עבור קהל הצרכנים פתרונות תוכן ייחודיים ויצירתיים, בפלטפורמה תוך מינוף ההשקעה שלהם בפלטפורמה הניידת הנפוצה בעולם".

לפרטים נוספים: שימרית רון, דורן תקשורת, 09-7750745, 050-8333127
דניאלה ריכטר, דורן תקשורת, 09-7750799
אודות מרכז הפיתוח של סאן בישראל
סאן ישראל הוקמה ב- 1996, ופעילותה מתבצעת באמצעות חברות הפצה מקומיות. הסניף הישראלי ממוקם בהרצליה ומעסיק כ- 140 עובדים, מתוכם 90 מהנדסים המועסקים במרכז הפיתוח והמחקר של סאן. מרכז הפיתוח של סאן בישראל הוקם לפני כעשר שנים והיה אחד מסניפי הפיתוח הראשונים של סאן מחוץ לגבולות ארה?ב העוסק במחקר ופיתוח בתחומים שבחזית הטכנולוגיה. זהו אתר הפיתוח המרכזי של סאן מיקרוסיסטמס העולמית לפיתוח טכנולוגיות חדשות לתחומי וירטואליזציה ולטכנולוגיות ג'אווה לטלפונים סלולריים ולטלויזיה דיגיטלית.

אודות סאן מיקרוסיסטמס
סאן מיקרוסיסטמס מפתחת את הטכנולוגיות המניעות היום את השוק הגלובלי. החזון של סאן לאורך השנים - "הרשת היא המחשב" - הביא אותה לקדם את השוק לשיתוף ברשת דרך חדשנות, פית



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב