דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדיטציות בחיק הטבע להעצמה פנימית ורוחנית 

מאת    [ 10/03/2009 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 2312 פעמים ]

מדיטציות בחיק הטבע

מאת רות אהרוני מחברת הספר "תקשור בעשרה שיעורים"

מדיטציה בחיק הטבע היא אחת הדרכים הטובות ביותר להעצמה פנימית ורוחנית. המפגש עם הטבע עוזר לנו להכיר את הטבע האמיתי שלנו, ההתחברות עם כוחות הטבע עוזרת לנו להתחבר עם הכוחות האלוהיים שבתוכנו, ואנו יכולים לחוות אחדות עם הבריאה ועם הבורא. המדיטציות לקוחות מספרי "תקשור בעשרה שיעורים".

מדיטציה למציאת מקום הכוח שלכם

כאשר אתם מגיעים לאזור מסוים שבו אתם מתכוננים לשבת, להירגע ולמדוט, עליכם למצוא קודם כל את הנקודה הטובה שלכם, את המקום שהוא בעל האנרגיה החזקה ביותר עבורכם. על כן, לפני שאתם מתמקמים תנו לעצמכם זמן להסתובב סביב, להיות מודעים ולקלוט את האנרגיה במקום. אם יש מקום מסוים שנראה לכם מתאים לישיבה בו, שבו, עשו מדיטציה קצרה ובדקו אם אתם חשים בו טוב. אך אל תסתפקו בכך. המשיכו לבחון ולבדוק בעזרת מדיטציה מקומות ישיבה נוספים. לא מן הנמנע, שהמקום הראשון שאותו בדקתם הוא אכן הנקודה הטובה שלכם, ושבאופן אינטואיטיבי נמשכתם אליו, אך בדיקה של מקומות אחרים תאשש את בחירתכם.

מדיטציה להתקרקעות

לאחר שבחרתם את מקום הכוח שלכם, חזקו את הקשר אתו באמצעות מדיטציה להתקרקעות. *שבו או עמדו ביציבות, או עמדו על הברכיים, או פשוט השתטחו על האדמה. *קחו שאיפה עמוקה ובנשיפה העבירו לאדמה את המתחים שלכם, הגופניים והנפשיים. *המשיכו לשאוף ולנשוף בדרך זו במשך כמה דקות... *חושו בכל הווייתכם את תמיכת האדמה וספגו לתוככם את הכוח שלה... *שהו שם עד שאתם מרגישים רגועים ומנוחמים.

מדיטציה על קולות הטבע

*עצמו עיניים, הרפו את הגוף ונשמו כמה מחזורים של נשימות עמוקות. *הקשיבו במשך כמה דקות לכל הקולות והצלילים שמסביבכם... *עשו רשימה מנטלית של כל מה שאתם שומעים, ואז עברו להתרכז על כל קול בנפרד, התרכזו כדקה על כל קול... *עכשיו בחרו רק צליל אחד מכל מגוון הצלילים והתרכזו אך ורק בו, במשך כרבע שעה או יותר.

מדיטציה להתמזגות

*הסתובבו סביב סביב באזור, חפשו אובייקט כלשהו שאתם נמשכים אליו ורוצים לאחוז בו ולעשות עליו מדיטציה: בחרו פרח, פרי, עלה, אבן, ענף, נוצה או כל אובייקט אחר שנמצא במקום. *חזרו לנקודה הטובה שלכם, שבו ועשו מדיטציה על האובייקט שבחרתם. *החזיקו אותו בידכם והתבוננו בו בעיניים פקוחות: נסו לראות את השדה המגנטי שמסביבו. *המשיכו להתבונן באובייקט בעיניים פקוחות, היכנסו לתוכו, התמזגו אתו... *לאחר כעשר דקות או רבע שעה עצמו עיניים והמשיכו את המדיטציה בעיניים עצומות למשך עוד כרבע שעה (תוכלו גם להאריך את הזמן לפי רצונכם): היו בתוך האובייקט, חושו את המרקם שלו מבפנים, ספגו לתוככם את הריח שלו, שמעו את הצליל הפנימי שלו... בסיום כל מדיטציה תוכלו לרשום כל מה שחוויתם. כשתסיימו לכתוב, התבוננו סביבכם כדי לחזור למודעות הרגילה.

סיום סדרת המדיטציות

עליכם להתקרקע שוב, והפעם כדי לחזור למציאות היומיומית: עמדו על הברכיים והניחו את כפות הידיים ואת המצח על האדמה... הריחו את ריח האדמה, חושו את היציבות שלה מתחתיכם... הרגישו את האנרגיה של האדמה מתפשטת בגוף, מקרקעת אתכם... כשתרגישו מעוגנים, קומו לאט... פקחו עיניים, התבוננו קדימה... יצבו את עמידתכם. עכשיו הרימו ראש וידיים למעלה, היפתחו לאנרגיה של הבריאה... הודו לטבע ולבורא על החסדים שהעניקו לכם.

רות אהרוני - מאמנת אישית ועסקית, מלווה תהליכי שינוי ומימוש עצמי, מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. ­לאתר הבית

אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP-נל"פ, תרפיית קו הזמן, שחזור גלגולים, ריברסינג, אסטרו-קואצ'ינג, אסטרו-טארוט. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני - 08-9340269

 © כל הזכויות שמורות

 

 

רות אהרוני, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת NLP, מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית, אסטרולוגיה קרמתית, אסטרולוגיה זוגית.


אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני. 08-9340269 http://www.astro-coaching.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב