דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקשור - תקשורת עם הלא מודע 

מאת    [ 09/03/2009 ]

מילים במאמר: 987   [ נצפה 2930 פעמים ]

תקשור - תקשורת עם הלא מודע

מאת רות אהרוני מחברת הספר "תקשור בעשרה שיעורים"

יש אנשים שהמילה "תקשור" מעבירה צמרמורת בגבם. יש כאלה שאפילו ממש מ-פ-ח-דים. אצל אנשים רבים המונח 'תקשור' מעלה אסוציאציה של אדם השרוי בטרנס ומגרונו מדברת ישות מעולם הרוחות. אסוציאציה כזאת אינה מופרכת, כי אמנם קיים סוג כזה של תקשור שהוא כישור של מדיומים וספיריטואליסטים, אך היא מצמצמת מאד את רוחב היריעה של המונח תקשור. יש צורות רבות של תקשור שאינן בגדר כישור יוצא דופן, כיוון שיכולת התקשור היא יכולת אנושית שאנו מיישמים אותה ונעזרים בה באופן יומיומי, גם אם איננו מכנים אותה בשם זה. לדוגמה, כאשר אנו שומעים קול פנימי בתוכנו ופועלים על פיו, אנחנו מתקשרים; או שלפעמים אנחנו חושבים על מישהו שלא שמענו ממנו זמן רב, ופתאום אדם זה מתקשר אלינו, גם זה סוג של תקשור; או שקורה שאנו מייגעים את מוחנו בניסיון לפתור בעיה מסוימת, ודווקא לאחר שאנו מרפים מהעניין, נוחתת עלינו כמו מכת ברק התשובה לתהייתנו, גם אז ניתן לומר שזוהי תוצאה של תקשור. יכולת טבעית זו יכולה לבוא לעזרתנו לעיתים קרובות יותר בחיינו אם נלמד להפוך את כישור התקשור שלנו למשהו שאינו מקרי, אלא מכוון, מודע ורצוני, וכל אחד יכול ללמוד לפתח כושר זה, לחדד את יכולת הקליטה שלו ולתקשר.

המילה תקשור באה מהשורש ק-ש-ר, כך שתקשור הוא בעצם היכולת שלנו ליצור קשר - קשר עם הלא מודע. הלא מודע כולל את תת המודע ואת על המודע, חלקי ההכרה שאינם נגישים להכרה המודעת שלנו, וכדי ליצור את הקשר עלינו לכוון את עצמנו לתדר המתאים. התקשורת עם הלא מודע כוללת לא רק את האפשרות לתקשר מסרים, אלא גם את היכולת להתכוונן לתדר המתאים כדי לבקש בקשות ולהשפיע על יצירת המציאות שלנו. תקשור משמעו, אם כן, מתן רשות לעצמנו לקיים תקשורת זורמת עם המציאות הפנימית שלנו, וגם עם אותו חלק של המציאות שמחוצה לנו, שאין לו ביטוי נראה לעין בעולם הפיזי. על מנת להתחיל בכך, עליכם לאפשר ולהרשות לעצמכם להשתמש בכל החושים הפנימיים שלכם ללא הצבת גבולות וללא הטלת ספקות. ספקות עולים לא רק בהתחלת הדרך אלא גם בהמשך, תמיד יכול לעלות החשש שמא ממציאים זאת, שמא הכול אינו אלא פרי הדמיון. עליכם לדעת ולזכור שהדמיון הוא מפתח שפותח את השער לעולם הנסתר, וללא הצעד הראשון של סילוק חששות והסרת גבולות, לא תוכלו לעלות על הדרך ולהתחיל להתקדם, ולא תוכלו להתנסות במה שיש לעולם הרוח להציע לכם.

מרכז האנרגיה שמקושר באופן ישיר ליכולת התקשור הוא צקרת העין השלישית, וניתנים פה כמה תרגילים פשוטים לפתיחת העין השלישית, שלקוחים מספרי: "תקשור בעשרה שיעורים", שתוכלו לתרגל אותם על מנת לעורר מרכז אנרגיה זה:

מדיטציה על להבת נר

*הדליקו נר ושימו אותו במרחק של כמטר ממקום הישיבה שלכם, נמוך מגובה העיניים, כך שתוכלו להתבונן בו בנוחות, בלא שתצטרכו להשפיל את המבט יותר מדי. *שבו בנוחות ועצמו עיניים. *הרפו את הגוף והתחילו לנשום נשימות איטיות. עקבו אחר הריתמוס של הנשימה, עד שתרגישו רגועים לחלוטין. *פקחו עיניים והתבוננו בלהבת הנר במשך כדקה, בלי לאמץ את העיניים. עצמו עיניים והמשיכו להתרכז בתמונת הלהבה שניצבת מול עיניכם העצומות. *כאשר מראה הלהבה נעלם, פקחו שוב את העיניים והתבוננו בלהבת הנר במשך כדקה. עצמו שוב את העיניים והתרכזו בלהבת הנר המופיעה מול עיניכם העצומות. *חזרו על התרגיל פעם נוספת: התבוננו בנר כדקה, אחר כך עצמו עיניים, אך הפעם, כאשר הלהבה מופיעה מול עיניכם העצומות, קחו שאיפה עמוקה ודמו שאתם שואפים את הלהבה פנימה אל תוך הראש, אל מאחורי העין השלישית שנמצאת בין שתי הגבות מעל גשר האף. *עכשיו שבו בשקט ועקבו אחר הרשמים המתהווים: הופעת צבעים, צורות, קולות, תחושות גופניות, רגשות, ריחות, תמונות, או מראות מתחלפים וכן הלאה.

לאחר שרצף הרשמים מסתיים, פקחו עיניים ורשמו כל מה שעבר עליכם, גם דברים שנראים לכם פעוטי ערך או חסרי חשיבות לחלוטין. הרישום מסייע לקבע את הדברים, ומאפשר לכם לעקוב אחר ההתקדמות שלכם. גם אם לא הצלחתם לקלוט דבר, אל תתייאשו. תוכלו לרשום אפילו את המחשבות שליוו את ניסיונותיכם הכושלים, ונסו שוב ביום אחר. זכרו, נולדתם עם יכולת תקשור, ובמוקדם או במאוחר משהו יקרה.

התמקדות בצבעים

דרך נוספת נוחה ופשוטה לפתיחת העין השלישית היא באמצעות התמקדות בצבעים. הצבעים נמצאים בכל: במציאות הפיזית ובמציאות הסמויה. כל צבע מקרין אנרגיה משלו, ויש לאנרגיה זו השפעה על כל הרבדים שלנו: הפיזי, האתרי, הרגשי, המנטלי והרוחני. הצבעים מקורם מהאור, כך שאפשר להתבונן עם עיני הרוח בכדור אור ולחוות את נביעת הצבעים ממנו.

*שבו בעיניים עצומות. נשמו לאט והתרכזו בנשימה, עד שהגוף כולו מתרפה ומשתחרר. *דמיינו שמול עיניכם העצומות יש כדור אור. *בקשו במחשבה שצבע כלשהו יופיע בתוך כדור האור. אל תבקשו צבע מסוים אלא פתחו את עצמכם לכל אפשרות. *התבוננו קדימה בעזרת העין הפנימית. אל תתאמצו, רק הרשו לעין השלישית להיפתח ולקלוט צבע כלשהו. תנו לעצמכם זמן לראות ולקלוט צבע. *המשיכו להתבונן, חשוב שההתבוננות לא תהיה מאומצת. היו נינוחים לחלוטין. אם מופיע צבע כלשהו התמקדו בו. גם אם רק נדמה לכם שראיתם צבע מסוים, ציינו זאת לעצמכם, ואם אתם רואים בליל של צבעים, התמקדו בצבע שהוא הדומיננטי ביותר.) איזה צבע הופיע? מה התחושות שאתם חשים למראה הצבע? מה המחשבות שעולות לכם בהקשר לצבע זה? מה עוד אתם חווים במהלך ההתבוננות? לאחר שזרם המידע החושי והמחשבתי פוסק, פקחו עיניים ורשמו הכול במחברת החוויות שלכם. אל תחסירו שום פרט, גם אם אינו נחשב בעיניכם, כי לפעמים, לאחר זמן מה, פרטים שנראו חסרי חשיבות מתגלים כמשמעותיים. רשמו גם מדוע לדעתכם דווקא הצבע הזה הופיע. (בספרי "תקשור בעשרה שיעורים" תוכלו לבדוק מה משמעותו של כל צבע).

באמצעות התרגילים הראשוניים שהוצגו כאן, התחלתם לפתח את הכושר לראות מעבר למציאות הפיזית ולהרחיב את המודעות. בספר יש תרגילים רבים נוספים להרחבת המודעות, מה שיאפשר לכם לתקשר עם הרבדים הסמויים של המציאות, עם גופי האנרגיה שלכם, עם האני הגבוה, עם חיות הכוח, עם מדריכים ועוזרים מעולם הרוח ועם ישויות קוסמיות, וגם לתקשר עבור אחרים. התהליך עשוי לקחת זמן, ועליכם לגייס התמדה וסבלנות וגם סובלנות כלפי עצמכם. והעיקר, עליכם ללמוד לתקשר עם המציאות הסמויה המתגלה לעיני הרוח, בלי לאבד את הקשר עם המציאות הגלויה, הנראית לעין הפיזית.

רות אהרוני - מנחה ומלווה תהליכי שינוי ומימוש עצמי, מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. ­לאתר הבית

מאמנת אישית ועסקית, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP-נל"פ, תרפיית קו הזמן, שחזור גלגולים, ריברסינג, אסטרו-קואצ'ינג, אסטרו-טארוט. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני - 08-9340269

 © כל הזכויות שמורות

רות אהרוני, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת NLP, מנחה סדנאות ומחברת ספרים לצמיחה רוחנית. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית, אסטרולוגיה קרמתית, אסטרולוגיה זוגית.


אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני. 08-9340269 http://www.astro-coaching.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב