דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פורים והמסכות שעל פנינו. 

מאת    [ 08/03/2009 ]

מילים במאמר: 2106   [ נצפה 2670 פעמים ]

פורים והמסכות שעל פנינו.

חמישה דמויות מרכזיות בסרט "מגילת אסתר": אחשורוש, ושתי, אסתר, מרדכי והמן והשאלה הנשאלת היא: מי מסתתר מאחורי המסכה שעל פנינו?... כולנו מכוח הרגשות והאינטרס רוצים להיות מרדכי ואסתר... אבל מכוח המן נהיינו אחשורוש ושתי... כולנו מלכים והנשים שלנו מלכות וברגע האמת נהפכות להיות "רקדניות בטן" וכאשר הם מסרבות אנחנו מגיעים לרבנות שהדיינים רואים אותם "ושתי" שעזבה את המלך. הגמרא אומרת: "האישה היא כלי שצריך לדחוף את הגבר כדי לחזק את מעמדו אחשורוש". מי אתה המן ומי אתה אחשורוש שלא תיתן ליקום לקבל מודעות – מרדכי ואסתר?...   

מה צרייך לדעת כדי להיות מדען.

הידע מלמד אותנו לדעת שאנחנו לא יודעים, אבל ישנם שני אנשים חסרי דעת: האחד לא לומד ולא יודע, השני לומד ולומד ולבסוף יודע שהוא לא יודע. השאלה היא: באיזה צד את רואה את עצמך?... ישן באדם ענק וכאשר הענק מתעורר הכול מתגלה. כיצד מעירים את הענק?... 

האם אנחנו נמצאים על פני הארץ כדבר מובן מאליו ?!... האם יש באפשרותנו לשנות את התדמית שאנחנו נמצאים בה?!... האם אנחנו חייבים להמשיך ולשחק את המשחק בסרט שהוכתב לנו מראש?!... מי הוא הבמאי שכתב את התסריט?!...  אלו השאלות שאנחנו חייבים לדעת אותם וכול עוד שלא נדע אותם הסרט יחזור על עצמו...

אני אתה והוא

המדע טוען: "אין מידע חדש שיכול לשנות את הידע שקיים בידנו". המשפט הזה נאמר לפני עשרות שנים וקיבל תוקף לפני שלוש שנים מפי פרופסור מריוט מדען חקר "אבל" בטענתו: "המדע נמצא בנקודה שבה אירע המפץ הגדול ואנחנו לא יודעים מי הדליק את המפץ". זה הוא ידע עצום שקיים בידי המדע ואת זה אנחנו יכולים לראות במיליוני הספרים שקיימים על המדפים ובאלפי המקצועות שרוכשים אותם באוניברסיטאות.

מה אנחנו יכולים ללמוד מתוך המציאות הזו שמונחת לפנינו?

המדע טוען שאנחנו חיים על פני קוו הישר, כך שמתוך הטענה שלהם אנחנו יכולים לראות את המצב כך. א----------ב  ג----------------ד, כול היקום לפי טענת המדע נמצא בתחום ג' עד ד', ואכן הם צודקים! שזה נקרא: "העולם הזה". אבל אם ניקח את קטע ג – ד ואנחנו יודעים שאנחנו נמצאים בסיבוב, הקטע ג – ד נהפך להיות לעיגול, ואנחנו חיים על פני הקטע, כך שנהפכנו להיות שאנחנו חיים "בבועה" שקוטר הבועה הוא: ג – ד. כך שהיקף הבועה נקרא: "היגיון", ושטח הבועה נקרא: "בית סוהר".

למה הדבר דומה?

לבלון גדול שניפחנו אותו והוכנסו מאות בלונים  בתוך הבלון ושחררנו את הבלון וכולם בחסידי הרוח שנאמר: "לאן תישאני הרוח"? כול בלון קטן בתוך הבלון הגדול הוא אדם שנאמר: "ישנם שני סוגים של מציאות האחת היא שלי והשנייה כול השאר". כול בלון ובלון אומר את זה וכול בלון פוחד שהוא לא יתפוצץ - וכך נוצר הפחד ביקום. בכוח הפחד הזה הבלון לא מתפוצץ וזה מה שנקרא: "הרצון לחיות". פחד שקיים באדם גורם דחף, והדחף הזה כול הזמן מעורר את הפחד, כך שהאדם פוחד שהדחף יפסיק שאני טוען: "האדם לא פוחד מהפחד – האדם פוחד שהפחד יפסיק" שנאמר: "יחי הפחד". לדחפים שמקיימים את הפחד נקראים: "רגשות". ועל כן כול היקום טוען: "שאי אפשר לבטל רגשות". בטענה הזו שהם טוענים הם מגבלים את עצמם בתוך עצמם כך הם יצרו את הקליפות. שעל זה נאמר בספר שמות פרשת ויקהל פסוקים ל – לב: "ויאמר משה אל-בני ישראל: ראו, קרא יהוה בשם בצלאל בן-אורי בן-חור למטה יהודה: וימלא אותו רוח אלהים, בחכמה, בתבונה ובדעת ובכל-מלאכה: ולחשוב מחשבות, לעשות בזהב ובכסף ובנחושת".

מה בא הכתוב ללמד אותנו?

בצלאל הם אותיות בצל – אל, בן-אורי בן חור...הם קליפות הבצל עד שהוא מגיע לשבט יהודה, וכאשר מגיע לשבט יהודה הוא נהיה אל.ולחשוב מחשבות – מה שמניע את האדם זה המחשבות שנאמר: "אם אתה חושב אתה קיים". הכתוב מראה לנו ולחשוב הקים את המחשבות כך שהמחשבות הם הנגזרת של ולחשוב, כך שברגע שיפסיקו המחשבות אנחנו עוברים ולחשוב. שזה מה שטען פרופסור מריוט: "אנחנו הגענו למפץ הגדול ואנחנו לא יודעים מי הדליק". כדי לדעת מי הדליק אנחנו צריכים להפסיק לחשוב, כך שברגע שאנחנו מפסיקים לחשוב אנחנו נוגדים את המשפט: "אם אתה חושב אתה קיים", דהיינו, אין רגשות, דהיינו, אין פחד. אז נוצרה המילה: "בלתי אפשרי". אבל אנחנו יודעים שכול דבר אפשרי קם מבלתי אפשרי לכן הכתוב אומר לנו: "לעשות בזהב ובכסף ובנחושת", שהמשמעות, שאנחנו צריכים לעשות הכול בעשייה, דהיינו, לחוות את זה. אחרת זב נהפך להיות בהגדרה של: "תיאוריה ללא תצפית – השערה". לכן הזהב והכסף הם שתי הקצוות של הקו הישר שאנחנו חיים בו, נקודות ג' – ד' שהם נקראים הטוב והרע, והנחושת היא הנקודה המרכזית של הקו שבא כלולים גם ג' וגם ד', דהיינו, "בנקודה אחת כל הרגשות נמצאים בה והיא הנקודה שבה מפסקים המחשבות". לנקודה הזו קוראים האות ו' שהיא מודעות הגוף שהיא מתחברת לארץ שהיא נקראת האות ה"א מתוך השם יהודה ואז מקבלים מודעות העולם הזה שהם נקראים ו"ה שזה : "בניין המשכן שזה שבת".

כולנו שמענו את הנושא "ספר הזוהר" אבל אף אחד לא יודע מה המהות של "ספר הזוהר". רבי שמעון הגיע ראשון למודעות הזו וספר הזוהר קם מעוצמתו. כך שהיום ישנו ויכוח למי לשייך אותו לרבי שמעון או למשה דה ליאון. הויכוח הזה הוא ויכוח מחשבתי כך שמי שיכול לקבוע זה אדם שיכול לקבוע – "שהמונח בורא זה מחשבה" ואת הקביעה הזו קבע רבי שמעון בר יוחאי וזה מונח בספרו שבתוך ספר הזוהר: "ספרא דצניעותא". לאחר שסיימתי את הלימוד במדינות "השטן" במשך 40 חודש הגעתי לביתי כאשר נמצאים איתי אלפי דפים שכתבתי מתוך העולמות שבהם ביקרתי, אני ניגש לכול המלומדים כדי לעזור לי בכתובים אבל מענה לא קיבלתי מאף מלומד. כאשר נפגשתי בספר הזוהר הצלחתי לראות מתוך הכתובים  שבעצם כתבתי את ספר הזוהר. ספר הזוהר שהוא רבי שמעון בר יוחאי מלמד את הכוח שטמון במשמעות המילים: "אני אתה והוא". ומראה כיצד שלושתם נהיים אחד שהם יונקים מתוך "אין" כך שניתן לראות "אני אתה והוא" זה מחשבה של לחשוב שעל זה טען פרוייד: "גרעין האני", דהיינו, "האין שבתוכי". כך שבתוך האין נמצאים "אני אתה והוא" על זה טען רשב"י: "כשם שאברי הגוף מתקתקים אחד על השני בצורה הדדית ונוצר האדם, כך גם אדם על אדם מתקתקים אחד על השני בצורה הדדית ונוצר היקום" וכול זה במשפט אחד של מורו רבי עקביא: "ואהבת לרעך כמוך – אני אלהים".

ספר הזוהר בפרשת ויקרא מלמד אותנו רעיה מהימנא שהוא משה רבנו במאמר: "נפש רוח נשמה" מפסוק: תכח עד תמב את הכוח של "אני אתה והוא" כך שבפסוקים האלו אף אחד לא מתערב ואין פרשנות עליהם שזו מודעות גבוהה מאוד רק רבי שמעון שטוען בפסוק ת"ל : "ואמר רשב"י, הרי למדנו, יש מי שזכה בנשמה. ויש מי שזכה בהתעוררות הרוח, ויש מי שלא זכה אלא בנפש. זה, מי שלא זכה אלא בנפש, ואינו עולה יותר  לזכות ברוח ונשמה, הרי מתדבק בצד הטמא ההוא וכשהוא ישן, אלו צדדים רעים באים ומתדבקים בו, ומדברים בו בחלום מדברי עולם, מהם שקרים, ומהם אמת. ולפעמים צוחקים לו ומראים לו דברי שקר, ומצערים אותו בחלומו. ועל כן האומות עכו"ם, מהם שרואים בחלומם דברי אמת, משום הצד ההוא שנתדבקו בו, שהוא מודיעם. וכולם דברים שיבואו בזמן הקרוב".

נחזור שוב להגדרה שהמדענים הכניסו את עצמם ובכך מובילים אותנו שזה נקרא: "חור שחור" והם הגיעו לדרגה שנאמר: "אם אור יצר חור שחור האור לא יכול לצאת ממנו". וזה המצב שאנחנו רואים ביקום. כך שכאשר אני בא לדת מדע וקבלה ואני מראה להם היכן הם נמצאים בטענתי: "איך אפשר להסביר למישהו שהוא לא משהוא כאשר הוא חושב שהוא מישהו". ועל כן כולם מסרבים לקבל מודעות כזו אבל מצד שני מצודדים בספר הזוהר. על זה נאמר: "שהם משקרים לנו והם מאמנים בשקר שלהם והם עברו ממודעות חושך למודעות ניצוצות החושך וזו התוצאה של דיכאון שנמצא ביקום".

כיצד ניתן לראות את המילים "אני אתה והוא" מתוך המקרא שאומר: "יהוה אלהים בקרבך" שנאמר: "וקדושים תהיו כי קדוש אני".

א.     . . . . . . ב     --------------     ג. .  .  .  .  .  . ד

א = אני שהיא האות יו"ד.

ב = הוא שהיא האות ה"א שהיא נשמה.

ג = היא האות ו' מתוך המילה והוא.

ד = אתה שהיא האות ה"א.

א', ב' – אני הוא שזה ראש שהם י"ה.

ב' עד ג' – זה הצוואר.

ג', ד' – ואתה שזה הגוף שהם ו"ה.

לכן אנחנו מבקשים: בדחילו ורחימו ליחד י"ה עם ו"ה באיחוד שלים "יהוה", דהיינו, אני אתה והוא אחד, דהיינו, לחבר את הראש עם הגוף דבר שלא קיים היום שעל זה אומר חקר המוח: "מה שאנחנו יודעים זה שאנחנו לא יודעים" וחקר הגוף אומר: "אנחנו יודעים הכול". כך גם הדת והקבלה: אם הם כול יום אומרים את זה חמש פעמים, דהיינו, הם לא יודעים לעשות את זה. השאלה שאני שואל: "אם אתם מבקשים דבר ואתם מקבלים את הדבר מדוע אתם דוחים את זה וממשיכים לבקש את זה"?!... פה באה השאלה הקשה: "האם בידי אנשים כאלו אנחנו מפקידים את ילדינו ואת גורלנו"?!... שעל זה נאמר: "כול המפקיד נפשו בידי בשר ודם מתחייב בנפשו".

הדבר הזה נשמע ונראה קשה מאוד. אבל השאלה שצריכה להישאל: "מי גרם לזה שזה יראה וישמע קשה"?

הדת = אי אפשר להשיג את הקדוש ברוך "הוא", אין מחשבה שנתפסת בו וכול מה שנותר בידנו זה לעבוד אותו כעבדים ועל זה נקבל פרס בעולם הבא  שנאמר: "הוא היה אומר אל תהיו כעבדים המשמשין את הרב על מנת לקבל פרס"...

המדע = עזב את מציאות העולם הזה ועבר לעולם הבא: "לתחום החלל". וכול מי שנמצא בעולם הזה הוא לא יכול להגיע למודעות ההגבלה שהם הגבילו את עצמם שנאמר: "טיפש זורק אבן לים אלף חכמים לא יוציאו את זה".

הקבלה = לומדים 30 שנה וכול אחד אומר אני יותר טוב מכולם ואתה לא יודע כלום. וכולם  בפה אחד אומרים אין השגה בגוף, דהיינו, באות ו', דהיינו, באות ג' שהיא מודעות הקדוש ברוך הוא ובכך הם כופרים בקב"ה, כראיה, אני  לא שומע מאף מקובל שאומר: "תורת משה רבנו היא דמיון אבל מה שכן טוענים שאנחנו דמיון". ומתוך השקר הזה שהם מלמדים הם נמצאים בהזיות, וכאשר אני בה ומראה להם בכתובים ובהסברים הם טוענים: "שאני מדבר מתוך הזיות" כאשר הם נמצאים בתוך דמיון. כאשר אני מראה להם: "אני אתה והוא" זה הזיה – הם כבר לא יכולים לעמוד בזה".

קל מאוד ללמוד את התורה הזו ואנחנו רק צריכים לעבוד על סעיף ג' שהיא האות ו', והאות ו' היא ששה ימי הבריאה שהיא מחולקת לשלושה חלקים שהיא: "בריאה יצירה עשייה", "כוונה דיבור ומעשה", "אש מים ורוח", "זכר נקבה ואלהים" וכול השלושה נמצאים במילה אחד "אתה". ולכן אני טוען: "אתה יכול לעשות את זה – ואתה אל תשמע להם שאתה לא יכול לעשות את זה – ואתה תראה להם שאפשר את הבלתי אפשרי לעשות אפשרי – ואתה הוא יהוה הוא האלהים – ואתה הוא מלכות שמים".

אתה = את – אתה.

את = נקבה – אל"ף עד ת"ף – רוח הקודש.

אתה = זכר.

תראו כמה קל להגיע לגמר תיקון , מה אני מבקש מכם?... כסף... עבודה בפרך... נותן לכם סבל... מוריד עליכם מיסים... מנצל את מצוקתכם... גוזל אתכם... אני מבקש מכם: "לא שתעשו מה שאני אומר לכם – אלא שתעשו מה שאתם אמרתם", כך שבעצם אני מבקש מכם שתעמדו ותקיימו את המילה שלכם ובזה אתם מכבדים את עצמכם באמרכם: "והרי את מקודשת לי". מי אמר את זה? "אתה"! "אם הזוגיות ביקום תשתפר 50% היקום בגמר תיקון – אם תשתפר 100% אין תאונות דרכים".

דעו – זכר נקבה ואלהים עשוקים ונמצאים בבועה וכול עוד שהזוגיות לא תשתפר: "הנקבה = שפחה, הזכר = עבד, אלהים = מסתובב על גלגל המזל ותחפשו אותו בהורוסקופ". ואתה = נמצאת בגלות. כך שמה שאני מבקש מכם להכניס אהבה טהורה לביתכם שאהבת טהורה משמעותה: "לאהוב את האהבה", דהיינו, "שהזכר מרווה את הנקבה והנקבה מרווה את הזכר ולא הנקבה ולא הזכר רווים". ואת הדבר הזה כולם יכולים ללמוד: הטיפש, החכם, העני, העשיר, הרשע ולהיות צדיק שנאמר: "שש עולמות (ו') ברא הקדוש ברוך הוא בעולמו: הטיפש, החכם, העני, העשיר, הרשע והצדיק". אם אתם לא רוצים לקבל את זה אז אתם משקרים לעצמכם שאתם אומרים: "אני אוהב אותך" והיא אומרת: "אני אוהבת אותך". כך שאותיות "שקר" עומדת מול "בגד" ועל כך קיימות הבגידות, כך שאין להאשים  את אף אחד אלא רק את עצמכם. כך שאתם יכולים להמשיך להמליך עליכם את הכסילים שזה בעצם שוויון צורה, אבל תדעו שאתם המלכתם אותם: "לכן אל תבכו לכשיבוא הרע".

לא נשלחתי 40 חודש ללמוד את התורה הזו כדי שרק אני אדע אותה, כך שאני היום לא עומד מהצד ואומר מי טוב ומי לא טוב אלא אני אומר שכולם טעו: הן אלא שהלכו בדרך המדע שאינשטין אמר: "בדרך שאתם הולכים לא תגיעו למטרה". והן אלא שהלכו בתורת משה שנאמר: "המזהיר ולא נזהר כסיל". כך שהדת מדע וקבלה בהגדרת – כסילים. ואני נותן תורה מתוך תורת משה רבנו שהיא אכן מביאה לגמר תיקון שהיא נקראת תרופה למחלה שקיימת. וכולנו יודעים שקל מאוד לפסול תרופה מאשר לחקור את המחלה, ועל כן אני נותן להם עבודה קלה שספרי מונח מול כול היקום ואני פורס את "אני אתה והוא" של עצמי במונח המקרו כך שאם צריך לפסול קל מאוד לפסול. כך שלכם יש   שתי אפשרויות: "האחד לקבל את אהבתי – והשנייה ללחוץ על מלככם לפסול את אהבתי". הכול בספר אחד: "מלחמת הרוח בחומר".  

"גורלכם בידכם ותורתי תתקיים"

ויקרא פסוק תלז ספר הזוהר:"אמר רבי שמעון (אני), אשרי הם בעלי נשמה (הוא), בעלי תורה (ו'), אנשי עבודה של המלך הקדוש (אתה). שכול מי שלא זכה בתורה (זעיר אנפין – ו'), אינו זוכה לא ברוח ולא בנשמה והדבקות שלו היא בצד ההוא (לבן) של המינים הרעים, וזה אין לו חלק במלך הקדוש, אין לו חלק בקדושה. אוי לו כשיצא מהעולם הזה, כי נודע שהוא אצל אלו המינים הרעים, בעלי החוצפה הקשה ככלב, שליחים של אש הגיהינום, שאינם מרחמים עליו".

"בר יוחאי אשרך קשרי שין קשרת"

"תלמיד ומורה גם יחד"               

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL
טלפונים:0544-898547 03-9322192
"כדי לקבל את הישן חייבים לעזוב את החדש" - המשיח



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב