דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תציג נכון את המוצרים והפתרונות שאתה מעוניין להציע ללקוח 

מאת    [ 08/03/2009 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 1744 פעמים ]

זה נכון שהמיקום הוא אחד הדברים החשובים ביותר. המיקום בו אתה בוחר, בהחלט עושה את ההבדל. אם אתה בוחר במקום מרכזי, מקום בו עוברים יותר אנשים, אתה בהחלט מגדיל את הסיכוי שיותר אנשים ייראו אותך וכך גם יותר אנשים ייכנסו לחנות שלך, או לביתן שלך בתערוכה.

אבל זה לא מספיק שאנשים ייכנסו ויסתכלו. המטרה שלך היא למכור ואתה רוצה שיקנו כמה שיותר. אתה צריך לספק להם גירויים, אתה צריך לעניין ולסקרן אותם. אם אתה צריך לוודא לכך שיהיה לך טווח של מוצרים ופתרונות כדי שאנשים יוכלו לבחור את המתאים להם ביותר. חשוב לא פחות להציג מוצרים בטווחי מחירים שונים כך שיתאימו למעמדות וצרכים שונים.

הצגת הדברים היא שעושה את ההבדל. אתה הרי ממתג עצמך כמוכר פתרון ולא רק סתם מוצר. עכשיו אתה צריך להציג את הפתרון שלך כך שיפנה לטווח הגדול ביותר של צרכנים. לאנשים יש נטייה להתעלם ממוצר אם הוא סתם עומד שם, עליך למשוך אותם למוצרים, ולשם כך אתה זקוק למתקני תצוגה.

מוצר כמו רול אפ יכול לשרת אותך היטב. הרול אפ מציג את הגרפיקה באופן אלגנטי ובולט כך שלא ניתן להתעלם ממנו. באמצעות הרול אפ, מתקן תצוגה יעיל ואפקטיבי, אתה תקבל את האפקט שאתה רוצה: יידוע הלקוחות באופן מיידי ולכן גם תגובתם תהיה מיידית. תוכל לפרסם על הרול אפ את המוצר שמבחינתך הוא גולת הכותרת של החנות, או את המוצר שכרגע נמכר בהנחה משמעותית וכך לגרות את הקונים לבצע רכישה מיידית.

מתקן תצוגה שולחני כמו המיני רול אפ נמצא אפקטיבי ביותר משום שכוחו בגודלו. דווקא מפני שהוא מיני, מתקן תצוגה המיועד לשולחן או מדף, הוא מושך המון תשומת לב. באמצעות גרפיקה צבעונית ומושכת, ומילים כמו "SALE'', "הנחה", "מבצע", "חדש" וכדומה, המותקנים על המיני רול אפ, ניתן למשוך אנשים בקלות למוצר מדפי ספציפי.

הרול אפ והמיני רול אפ הינם מתקני תצוגה מוכרים מאוד בשוק, ומשתמשים בהם במלונות, חנויות, קניונים, תערוכות ועוד, משום שהם כה קלים לשימוש. הם קלי משקל, ההתקנה שלהם אורכת בתוך שניות ספורות בלבד והיא פשוטה מאוד, הם ניידים וניתן להזיז אותם בקלות ממקום למקום, או להכניס אותם אלו לתיק הנשיאה המיוחד שנמכר עם מתקני תצוגה אלו ללא תוספת מחיר, ולנייד אותם ממיקום אחד לאחר.

חשוב מאוד להכניס "צבע" לחנות או ביתן או כל מקום אחר שבו מתבצעת מכירה. הרול אפ והמיני רול אפ מיועדים לכך בדיוק. אנשים לא אוהבים להסתכל על קירות לבנים או על קירות בכלל. העין שלנו נמשכת באופן אוטומטי לצבע, לתמונה, למילים מודגשות. מתקני תצוגה מסוג הרול אפ מאפשרים להשיג מטרה זו.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב