דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגדלת חזה - סיכונים 

מאת    [ 05/03/2009 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 4272 פעמים ]

סיכונים אפשריים לניתוח הגדלת חזה הם ברובם נדירים ואף נדירים מאוד. ברוב המקרים הניתוח עולה יפה וניתן לחזור לפעילות רגילה תוך כ 10 ימים. מנתח פלסטי טוב יידע את המנותחת עוד בפגישת הייעוץ הראשונה לגבי כל הסיכונים האפשריים. למי שרוצה לדעת לפני שהיא קובעת פגישה כזו אלו הם הסיכונים המוכרים יותר:

אחד הסיכונים הנדירים יותר הוא דחייה של השתל ובעקבות כך היווצרות זיהום. לעיתים הגוף מגיב בצורה תוקפנית כלפי השתל ונוצר זיהום סביבו. זוהי תופעה שמוכרת באופן כללי בעת הכנסת גוף זר לגוף ולא רק בהגדלת חזה. לעיתים נדירות עולה הצורך לניתוח חוזר על מנת להיפתר מהזיהום ולהוציא את השתל.

דימום פנימי הוא סיכון נוסף שנחשב מאוד נדיר. גם במקרה כזה יש צורך לפתוח את התפרים ולטפל בבעיה בצורה נקודתית.

קשיות סביב השתל נוצרת לעיתים נדירות ומתרחשת כתגובה נוספת אפשרית לתגובת הגוף לגוף הזר. ברוב המקרים מדובר בתופעה לא רצינית שחולפת אך לעיתים רחוקות נדרש ניתוח נוסף על מנת לשפר את מראה השד.

לעיתים בעת שימוש בשתל אנטומי ישנה תזוזה של השתל ואף היפוך שלו. בשתל עגול אין בעיה מכיוון שהוא שווה בכל צדדיו, אולם בשתל אנטומי היפוך מורגש היטב ולעיתים יש צורך בניתוח למיקומו מחדש. עקב כך שתלים אנטומיים פחות מומלצים לבחורות צעירות שמתכוונות לעסוק בספורט אתגרי כלשהו כגון צניחה חופשית או באנג'י.

צלקת בולטת ובשרנית יכולה להיווצר לעיתים וזה תלוי מאוד באישה ובאופן בו הגוף שלה מגיב בדרך כלל לחתכים. עקרונית שיטות החיתוך והתפרים בימינו הן מאוד מתקדמות וההחלמה של החתך עולה יפה, אולם שוב, זהו תהליך מאוד אינדיבידואלי והוא משתנה בין אישה לאישה.

במקרה שבחרת בשתל גדול מאוד ו/או שצורת החזה ההתחלתית הינה צינורית ישנו סיכוי שייוצרו פטמות בולטות יתר על המידה. תופעה זו לא בדיוק מוגדרת כסיכון, מכיוון שלא מדובר בהפרעה בריאותית כלשהי, אך זה בהחלט שיקול שצריך לקחת בחשבון כשמחליטים על הגדלת חזה וכשבוחרים את גודל השתל.

לעיתים רחוקות מאוד הגדלת חזה יכולה לפגוע ביכולת להניק. נשים רבות בוחרות שלא להניק בכל מקרה מכיוון שההנקה עלולה לפגוע בצורתו של השד ולעיתים מצריכה ניתוח חוזר לתיקון צורת החזה.

דליפה מהשתל היא סיכון שעדיין קיים, אולם בשכיחות מאוד נמוכה. האופן שבו יוצרים את שתלי הסיליקון היום הוא כזה שגם אם נוצר קרע הסיליקון מייד מתקשה. כמובן שעדיין יש צורך בניתוח לצורך החלפת השד, אולם אין סיכון ממשי לבריאות.

תחושה של אזורים רדומים היא אחת מהתופעות השכיחות יותר. כמעט לכולן זה קורה ובעיקר סביב איזור החתך. הפטמות הן גם איזור שנוטה לאיבוד תחושה לאחר ניתוח הגדלת חזה. ברוב המקרים התחושה חוזרת לגמרי לאחר מספר חודשים עד שנה. בחלק מהמקרים התחושה חוזרת רק באופן חלקי. למי שעושה חתך באזור הפטמות יש יותר סיכוי לאיבוד תחושה באופן תמידי בפטמות.
נטלי אינטרדב, כותבת תכנים בחברת אינטר-דב, חברת קידום אתרים באינטרנט, עבור ד"ר אבי וינברג, מנתח פלסטי מומחה לניתוח הגדלת חזה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב