דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תקבל את החזר המס הגבוה ביותר במהירות האפשרית מהIRS 

מאת    [ 05/03/2009 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 3021 פעמים ]

שלב ראשון: התחל לפעול באופן מיידי. רבים מאיתנו "חושבים" על הכנת הדוח אך לא פועלים באופן מעשי לקדם את הכנתו. ככל שתקדים את פעולות ההכנה כך תקבל את ההחזר מהר יותר. בשלב זה עליך לאסוף את כל המסמכים והנתונים הרלוונטיים לצורך הכנת הדוח. בין המסמכים הנפוצים נמצאים: W2 - סיכום ההכנסות השנתיות מעבודה (לעובדים שכירים), 1099 - סיכום הכנסות שאינם מעבודה כגון הכנסות מריבית (1099R, ניתן ע"י הבנק או המוסד הפיננסי), הכנסות מדיבידנד (1099Div, ניתן ע"י הברוקר או המוסד הפיננסי בו נמצאת ההשקעה), הכנסות קבלן משנה (1099, ניתן ע"י החברה לה סופקו השרותים), אישורים על משכנתא( טופס 1098), אישורים על הוצאות בגין ילדים (חינוך, Day Care) וכדומה.

שלב שני: ארגן את הנתונים ליועץ המס שלך. הכן דוח פשוט המרכז את נתוני שנת 2008 לפי הקטגוריות הבאות: הכנסות (מעבודה, מריבית, מדיבידנד, ממכירת מניות, מהשכרת נכס, משרותים שסופקו על ידך ומהכנסה מעסק), הוצאות (אלו המוכרות ע"י ה- IRS). תוכל להתייעץ עם יועץ המס שלך לגבי הקטגוריות השונות. ארגון הנתונים יחסוך בזמן הכנת הדוח, יראה תמונת מצב ראשונית של הכנסות מול הוצאות ויסייע לך לארגן את כל המסמכים הרלוונטיים לגיבוי הדו"ח. התאם את המסמכים לסעיפים השונים בדו"ח (קבוצת מסמכי ההכנסות, קבוצת מסמכי ההוצאות וכדומה).

שלב שלישי: התייעץ עם יועץ המס שלך לגבי פעולות שניתן לעשות על מנת להקטין את חבות המס לשנת 2008. ישנם תשלומים שניתן לבצע בינואר - מרץ 2009 לטובת דוח המס של שנת 2008. לדוגמא: הפקדות בחשבונות IRA (חסכונות פנסוניים). בנוסף הצג בפניו את התמונה המתקבלת מהדוח שהכנת בשלב שני ושאל לעצתו בנוגע למסמכים נוספים הדרושים להכנת דוח המס או קטגוריות נוספות של הוצאות שלא נלקחו בחשבון. בשלב זה קבע תאריך להעברת האינפורמציה ליועץ המס לצורך הכנת הדוח.

שלב רביעי: הכנת הדוח ע"י יועץ המס. היה זמין לשאלות של מכין הדו"ח. רכז את המסמכים הרלוונטיים וודא שהם זמינים במידה ותתבקש להעביר אותם לעיונו של יועץ המס. עם סיום הטיוטא הראשונה של הדו"ח וודא כי תתקיים שיחה בינך ובין מכין הדוח על מנת לוודא שכל הסעיפים המותרים החוק נוצלו במלואם. עם סיום הכנת הדו"ח, יעביר יועץ המס את הדוחות המקוריים (ל- IRS ול- State) לידך. עם קבלת הדו"ח עליך לחתום במקומות הנדרשים. וודא כי אכן החתימות נעשו כראוי (על ידך וכן בן/בת הזוג). עם סיום שלב החתימות, שלך את הדוחות בדואר רשום (Certified) וודא כי קיבלת אישור מישלוח עם הכתובת אליו נשלח הדוח ותאריך המשלוח. כל שנותר לך כעת לעשות הוא לעקוב אחר קבלת הדוח ע"י ה- IRS וה- State ולחכות לקבלת החזר המס המגיע לך.

http://tax-usa.net
http://taxusaonline.com


נציג חברת TAX USA INC המלווה חברות ויזמים ישראלים בפעילותם העסקית בארה"ב. החברה מספקת שרותי חשבות וניהול כספים לחברות בבעלות ישראלית הפועלות בארה"ב, ניהול שכר עובדים - Payroll, תכנון ויעוץ מס לתאגידים וסיוע והכנת החברה לגיוס הון. החברה מתמחה בהכנת דוחות מס אישיים לישראלים בארה"ב.


Tax Usa Inc.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב