דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא רוצה לשלם מס הכנסה לדוד סם לפניכם 7 סוגי הכנסות פטורות ממס 

מאת    [ 05/03/2009 ]

מילים במאמר: 582   [ נצפה 3561 פעמים ]

הכנסות מריבית - Municipal Bond

ריבית שנתקבלה מאגרות חוב שהונפקו ע"י המדינה (State Bond) פטורה ממס פדראלי. אגרות החוב הללו מוכרות בשם "Municipal Bond". משמעות הפטור הינה הטבה בגובה המס השולי של הנישום. דהיינו ככל שאחוז המס השולי גבוה יותר הטבת המס גבוהה יותר.

הכנסה מריבית מאגרות חוב מסוימות פטורה לא רק ברמה הפדראלית, אלא גם ברמת המדינה ואף ברמה הלוקאלית. לדוגמא, ריבית מאג"ח של ניו-יורק תקנה הטבת מס משמעותית בדוח השנתי היות והיא פטורה בכל הרמות. את / אתה ניו-יורקים? זוהי בהחלט השקעה שווה בדיקה.



הכנסה משיתוף נסיעות (Car pool receipt)

מי מאיתנו הנוסעים כל בוקר לעבודה ובסוף יום חוזרים הביתה במכוניתנו יכולים ליצור ערוץ הכנסה פטור ממס. הפטור ניתן על הכנסה (מעין השתתפות בהוצאות) שקיבלתם מנוסעים שלקחתם איתכם לנסיעה המשותפת. אומנם הוצאות הנסיעה בדר"כ אינם מוכרות לצורכי מס (היות ומדובר על נסיעה למקום העבודה וחזרה) אך השתתפות הנוסעים בהוצאות לא תהיה חייבת במס.

מחקרים העוסקים באיכות הסביבה מראים כי שיתוף נסיעות (Car Pooling) מקטין את הנזק לסביבה. אנו צורכים פחות אנרגיה (דלק) על מנת להסיע את אותה כמות אנשים. כתוצאה מכך, אנו מקטינים את התלות באנרגיה ממדינות זרות (נפט).

נוסף לכל אלו, ניתן ליצור הכנסה ולא לשלם עליה מס. אז למה אתם מחכים... תתחילו לעשות Car pooling.



הכנסה (רווח) ממכירת בית

הנה דרך להרויח 500,000$ ולא לשלם אפילו סנט אחד של מס. על פי תיקון לחוק מס ההכנסה האמריקאי משנת 1997, במידה ומכרת את בית המגורים שלך (שבו גרת בפועל לפחות שנתיים מתוך חמשת השנים האחרונות), הרווח שנוצר ממכירת הנכס פטור עד גובה 250,000$ ליחיד ו- 500,000$ לזוג (Married filing jointly).

הטבת המס היא מוחלטת. דהיינו אינך צריך להשקיע את הכסף מחדש (לרכוש נכס אחר) כדי לזכות בהטבה, ולכאורה הינך יכול לקבל את ההטבה הזו כל שנתיים (עם כל מכירת נכס העונה על הקריטריונים).









במידה והינך שכיר בחברה ישנן דרכים להגדיל את הכנסתך ללא תשלום מס. אם מגיעה לך העלאה או אתה מנהל מו"מ עם מעסיק על גובה המשכורת, נסה להיות יצירתי, השתמש בהכנסות הפטורות ממס להגדיל את הכנסתך מבלי להגדיל את גובה המס.



ביטוח רפואי

פרמיית ביטוח רפואי (עבורך ועבור משפחתך) המשולמת ע"י המעסיק, פטורה ממס. רוצה לחסוך במס? במקום העלאה בשכר, בקש מהמעסיק לשלם את פרמיית הביטוח הרפואי שלך. זהו מצב של Win-Win לכולם. המעסיק רושם את העלות כהוצאה לצורך ניכוי מס, אתה מקבל הכנסה פטורה ממס, ושניכם חסכתם עלות של 7.65% (Social Security ו- Medicare)..



ביטוח חיים

פרמיית ביטוח חיים קבוצתי (Group Term Life Insurance) המשולמת ע"י המעסיק עבורך פטורה ממס. הכיסוי הביטוחי צריך להיות עד 50,000$ ואתה תוכל לבחור למי יועבר הפיצוי (beneficiary).

המעסיק יוכל להכיר בפרמיה כהוצאה לצורכי מס ואתה... שוב הגדלת את הכנסתך ללא תשלום מס.



לך ללמוד, זה יחסוך לך במס

לימודים, בין אם מדובר בקורס בודד או מסלול שלם, אקדמי או מיקצועי יכולים להקנות לך הטבת מס משמעותית.

מעסיק המשלם עבור העובד את עלות הלימודים (במידה והלימודים אינם קשורים לספורט, משחקים או תחביבים) יוכל להכיר בעלות זו כהוצאה לצורכי מס. אתה לעומת זאת, הגדלת את הכנסתך (המעסיק שילם במקום שאתה תפתח את ארנקך ותשלם ממשכורתך את עלות הלימודים). הכנסה זו פטורה ממס. החוק מגביל את הפטור להכנסה (עלות לימודים) עד גובה 5,250$ בשנה.



תוכנית קפיטריה (Cafeteria Plan)

תוכניות אלו מוכרות גם בשם - Flexible Spending Account. תוכל להפריש סכומים לתוכנית מיוחדת זו (נניח לצורך טיפול רפואי). הפרשות אלו (Contribution) הינן פטורות ממס. לדוגמא, נניח שמשכורתך השבועית הינה 1,000$ והפרשת לתוכנית כ- 200$. ההכנסה החייבת במס תהיה רק 800$.

במהלך השנה תוכל להשתמש בכספים שנצטברו בתוכנית למימון טיפולים רפואיים (על פי תנאי התוכנית).



רוצים עוד? מומחי המיסים של TAX USA עומדים לרשותכם ליעוץ ולהכנת דוחות מס תוך התחייבות לקבלת מקסימום החזר מס.

http://tax-usa.net
http://taxusaonline.com


נציג חברת TAX USA INC המלווה חברות ויזמים ישראלים בפעילותם העסקית בארה"ב. החברה מספקת שרותי חשבות וניהול כספים לחברות בבעלות ישראלית הפועלות בארה"ב, ניהול שכר עובדים - Payroll, תכנון ויעוץ מס לתאגידים וסיוע והכנת החברה לגיוס הון. החברה מתמחה בהכנת דוחות מס אישיים לישראלים בארה"ב.


Tax Usa Inc.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב