דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המישחק המקדים 

מאת    [ 04/03/2009 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 2155 פעמים ]

המשחק המקדים

הכל קרה בגלל נפתלי החמוד. בסך הכל הוא רצה על הידיים של הסבתא המפנקת. אשתי, שכנראה עשתה תנועה לא נכונה בהנפת נכדה, לא הרגישה בכלום עד למחרת. בבוקר, כשניסתה לקום מהמיטה, נתקפה בכאבי גב עזים שלא איפשרו לה לזוז. די נלחצנו מהמצב והזעקנו רופא. לא עזר דבר, לא זריקת הקורטיזון, לא מסג'ים, לא דיקור סיני ופיסיותרפיה. במשך שבועות רבים אשתי עשתה כל מאמץ אפשרי לצאת מהברוך, כולל שינה על לוח עץ, לבישת חגורה אורטופדית רחבה, ביקור בקיברי צדיקים, ביקור אצל קוראים בקלפים, בקפה, בשוקו ותה בלי סוכר.
כל הדברים הללו שיפרו במקצת את מצבה ואיפשרו לה לתפקד בצורה מוגבלת ביותר.
הישועה באה מתוכנית טלוויזיה בנושאי בריאות שראיתי באקראי בה המליצו על "הידרוטרפיה", שזה, פיסיותרפיה במים.
היות וכבר ניסינו הכל, לא תלינו תקוות מיוחדות בכך והתחלנו להפנים את העובדה שזוגתי תצטרך לעבור ניתוח לא קל.
בקופת החולים הפנו אותנו לבית חולים שיקומי שם נכנסה אשתי לראיון הכרות עם המטפל. כשיצאה מהפגישה לא יכולתי לתקשר איתה כי היא היתה בהלם, בהתה בחלל כאילו ראתה חייזר. עודד המטפל, חתיך מדהים עם קסם אישי ממגנט, יצא אלי והסביר לי שהוא יטפל באשתי במסגרת קבוצה של שמונה נשים שהגיעו עם בעיות דומות. היות ואשתי לוקחת כל דבר ברצינות רבה, היא רצה וקנתה כמה דברים לקראת השיעור הראשון. בגד ים מבד לייקרה צמוד עם הדפס של נמר, שלדבריה, יאפשר לה תנועה חופשית יותר בתרגילים. לעומת זאת, הצמידים הרבים והשרשראות שקנתה, לפי הסבריה, נועדו לייצב אותה במים בתרגילים של שיווי משקל. מה שהפליא אותי ביותר הוא שהבחנתי אצל אשתי בשיפור משמעותי ... עוד לפני הטיפול הראשון. כבר בדרך לבריכה, כשעברה ליד המדריך ההורס, בזקיפות קומה ובהליכה משוחררת יותר.
באותו לילה, אחרי הטיפול הראשון, היא התקשתה להירדם, נצמדה אלי והסבירה לי שבמסגרת קבוצתית היא לא יכולה למצות את עצמה היות והמדריך עסוק רוב הזמן עם האחרות. לפי דבריה שיטת העבודה במים מעולה אך היא מעדיפה טיפול אישי ולא קבוצתי.
למחרת טלפנתי לעודד והגענו להבנה שמעכשיו הטיפולים יהיו אישיים ובתמורה אצייד את הבריכה במספר אביזרי עזר. ואכן מאותו הרגע שעברה לטיפול אישי חל שיפור ניכר במצבה הפיסי והנפשי כאחד. היא נהייתה עליזה, שמחה ומלאת מרץ. היא חיכתה בכיליון עיניים ליום רביעי הקבוע של הטיפול ודאגה מבעוד יום לבגד ים חדש וכדי לנטרל את ריח הכלור שבמים היא התבשמה עם דולצ'ה גבאנה.
אשתי נהנתה מאד מהטיפול במיוחד מתרגיל הגמישות שעשתה עם עודד ומהרגעים שנתן לה לצוף על הגב ללא תנועה כשהוא תומך בגבה.
כל טיפול כזה של חצי שעה נגמר בג'קוזי משותף של השניים.
במשך הזמן התפתחו יחסים מיוחדים ביניהם, המטפל הצעיר למד להכיר את סגולותיה של אשתי וניצל את חוכמת החיים שלה כדי לפתור בעיות שהתעוררו עם חברתו לחיים. היא יעצה לו גם לגבי חוזה השכירות שהיה עליו לחדש והפעילה את קשריה להשגת דיל טוב לתורכיה ובתנאי שלא יפול על יום רביעי.
אשתי מצידה נהנתה מכל רגע להשתכשך במים עם בחור צעיר בעל סליפ קטנטן עם גוף של אל יווני, אך לא רק הם נהנו. אני קיבלתי את אשתי אחרי הטיפול לוהטת מתמיד. לא הייתי צריך לבזבז זמן ואנרגיה למשחק המקדים. לא הייתי צריך לקנות את התחפושות והאביזרים שעלו לי כסף רב. נגמרו המשחקים של הרופא והאחות, המורה והתלמידה והשוטר עם הסטודנטית. את חליפת הסופרמן תרמתי למתנ"ס, זרקתי את האזיקים, המגפים עם הדורבנות וכל סוגי הנוצות. ואף לא מפריע לי שמדי פעם, בלהט הדברים היא קוראת לי - עודד.
גבי רמני



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב