דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יבואנית הפרזול המובילה דומיסיל עברה למערכת ERP COMAX 

מאת    [ 04/03/2009 ]

מילים במאמר: 339   [ נצפה 5965 פעמים ]

לאחר בדיקת של מספר תוכנות ERP (ניהול משאבים ארגוניים) אותה ערכה במשך למעלה משנה, החליטה חברת דומיסיל לבחור ב- COMAX ERP (קומקס) מבית "נייטיב דטה מערכות", בו מסופק הפתרון כשירות בטכנולוגיית "מיחשוב ענן" מתקדמת (cloud computing), בה לא צריך הלקוח לרכוש חומרה ואת התוכנה, או להקים תשתיות, והשימוש במערכת הוא דרך האינטרנט.
דומיסיל הינה החברה המובילה בישראל ליבוא ושיווק מוצרי פרזול לריהוט ולבניין. החברה משווקת מוצרי פרזול דקורטיביים כגון ידיות לרהיטים ולדלתות בניין, אביזרי אמבטיה וברזים, וכן מוצרים טכניים ובהם פתרונות אחסון למטבחים ולארונות, צירים ומסילות למגירות ולדלתות, מחברים, פרזול לחלונות, לתריסי עץ ועוד.
דומיסיל, המייבאת את מרבית מוצריה ממערב אירופה, מחזיקה מלאי של כ- 10,000 פריטים שונים לאספקה מיידית, המנוהלים כולם במערכת קומקס.
החלטתה של הנהלת דומיסיל על מערכת ה- ERP אשר תשרת את החברה בעשור הקרוב, התבססה בין השאר על היכרות ארוכת שנים עם נייטיב דטה מערכות, אשר הייתה ספקית IT של דומיסיל על מערכות AS400 במשך למעלה משתים עשרה שנים.

איציק שלו, מנהל המכירות של קומקס, אומר כי דומיסיל תהנה ממערכת ERP מודרנית מבוססת מיחשוב ענן, עם כל המשתמע מכך, הנתמכת על ידי בית תוכנה שמכיר את צרכי השוק בכלל ואת צרכי הלקוח בפרט, בנוסף לחיסכון משמעותי בעלויות התפעול והציוד הנדרש להפעלת המערכת.
"ביצוע הסבות מהמערכת הקיימת על ידי אנשי מקצוע של בית תוכנה המכיר ועובד עם שתי המערכות, יבטיח מעבר חלק וללא כאבים למערכת החדשה", אומר שלו. "הניסיון של נייטיב דטה בהסבת נתונים ממערכות AS400 יהווה ללא ספק גורם חשוב בהצלחת המעבר והמשך העבודה".

רוברטו גברוביץ', מנכ"ל משותף בדומיסיל, אומר:
"הדברים הראשונים שלקוח פוטנציאלי בודק בבית תוכנה הם התאמת התוכנה לצרכיו של העסק, יעילות התמיכה, מהירות תגובה, יציבות ואמינות המוצר. יש נושאים אחרים שלפעמים לא חושבים עליהם תחילה אבל הופכים למשמעותיים ביותר לאחר התחלת ההתקשרות עם בית התוכנה, והם הבנת התהליכים המתרחשים בבית הלקוח, האמינות והיושר האישי של הנפשות הפועלות. לאור ניסיוני הרב כמנהל חברה במשך 30 שנה למדתי להעריך תכונות אלה כעיקריות במערכת יחסים עם הספקים ועם החברות הרבות המעניקות שירותים. לנייטיב דטה יש יתרון גדול מהבחינות האלה".
לפרטים נוספים: איציק שלו, קומקס, טל. 03-6506300, 054-3066857,
רענן רוגל/דניאלה ריכטר, דורן תקשורת, טל. 09-7750775


COMAX הינו שירות מיחשוב ענן המסופק על ידי בית תוכנה עם ניסיון של למעלה משני עשורים בכתיבת מערכות ERP. נייטיב דטה הינה חלוצה עולמית בתחום מיחשוב הענן. המערכת הנוכחית החלה להכתב עוד לפני שבע שנים, כאשר מעטים מאוד בעולם הבינו את הפוטנציאל הטמון במערכות של מיחשוב לפי דרישה (ASP). עובדה זו מעניקה לנייטיב דטה יתרון מוכח בתחום מיחשוב הענן.
www.comax.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב