דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציצים 

מאת    [ 03/03/2009 ]

מילים במאמר: 528   [ נצפה 4505 פעמים ]

ציצים
הכל התחיל מריב טיפשי עם אשתי. הדבר העכיר את האווירה וגרם לי לעוגמת נפש רבה היות והפולניות תמיד, אבל תמיד נותנות את ההרגשה שאתה צריך להתנצל במוקדם או במאוחר.
אני בחרתי במוקדם, משום שלא רציתי לשמוע פעם נוספת את טיעוניה הרבים והמגוונים שנורו לעברי בקצב של שש מאות מילים בדקה. רציתי להימנע ממצב של חרם כללי או חלקי ולחזור לכל הפחות למצב של שלום קר. לכן תיכננתי בקפידה סוף שבוע רומנטי באחד מבתי המלון בים המלח.
אשתי התרגשה עד דמעות מהמחווה וההתחשבות ובאמת היינו כבר בדרך לנירמול יחסים ואז, אחרי ארוחת הערב והריקודים כשעלינו לחדר, היא שיחררה משפט, שהחריב את עולמי וניצרב בזכרוני לעולמי עד. היא אמרה שעכשיו, כשהיא מסתכלת עלי, היא רואה שיש לי ציצים.
אין צורך להסביר מה עושה משפט כזה למאצ'ו הישראלי המצוי. לאחד שמסתובב גם אחרי ארבעים שנה לאחר השחרור עם פנקס שבוי שבו כתוב במפורש שהוא בעל פרופיל תשעים ושבע. אז נכון שהחלפתי כבר חמש פעמים את התמונה בתעודת הזיהוי והוספתי עוד שמונה חורים בחגורה, אך למכה כזאת לא ציפיתי ובוודאי לא בערב הזה.
בלילה לא יכולתי להרדם ולו לדקה. התהפכתי מצד לצד והמילים "יש לך ציצים" חזרו והדהדו בראשי ללא הפסק. ואז לקראת בוקר, גמלה בליבי ההחלטה לעשות כל מאמץ אפשרי, גם אם הדבר כרוך ביסורי נפש וגוף, ולחזור לממדי הטבעיים כדי למנוע ביזיונות כאלו בעתיד.
החלטתי להכנס לדיאטת רצח ובמקביל לעבוד על כושרי הגופני כדי להשיג תוצאות דרמטיות ומהירות.
בארוחת הבוקר הסתכלתי בעיניים כלות על האורחים המעמיסים מכל טוב על צלחותיהם. ריחות השקשוקה והלחמים הטריים בילבלו את חושי אך לא נשברתי, כי מילותיה של אשתי ומבטה המלגלג לא עזבו אותי לרגע. לכן העמסתי על צלחתי פריכיות אורז יבשות ותפלות, התעלמתי מטעם הדיקט שלהם וחשבתי רק על המטרה והיא, לקבל בסופו של דבר גוף של טרזן.
עד כדי כך הייתי נחוש, שימים ספורים לאחר מכן שכרתי את שרותיו של קאוצ'ר מוסמך לאימון גופני שיקרע לי את הצורה.
גיא הבריון לא התחשב בעובדה שנמצאתי במצב של תת תזונה, הוא חשב רק על הבונוס המיוחד שהבטחתי לו במידה ויצליח במשימתו המוגדרת עד יום האהבה הממשמש ובא.
למרות כל המאמצים האלו, לא הצלחתי בזמן הקצר להגיע לתוצאה הרצויה, לכן חיפשתי תחליפים מהירים שיעשו את העבודה. האופציה הראשונה היתה מחוך, ואף ניסיתי ללבוש אחד אך פחדתי משני דברים: הראשון, שלא אוכל לנשום והדבר השני הוא הפחד להסתבך עם השרוכים ברגע הקריטי.
האופציה השניה, שנראתה לי סבירה להסגיר את עצמי לידיו של מנתח פלסטי. ואכן, הגעתי לקליניקה מפוארת של פלסטיקאי צמרת שיצא לו מוניטין בתחום שיפוץ הציצים. הייתי די חריג בנוף המקומי והנשים השטוחות בחדר ההמתנה לא הבינו מה מעשיי במקום. משנכנסתי לשיפוצניק שלפתי את תמונתו של שוורצנגר כמודל לחיקוי. להפתעתי הרבה, במקום לקבל הדמיות ממוחשבות, הפלסטיקאי החל למזמז אותי ולצייר עלי עם טושים.
בנקודה זאת ניתקתי מגע וטסתי למשטרה להגיש תלונה על הטרדה מינית.
עוד שבועיים עברו עם פריכיות אורז בטעם קרטון ואימוני כושר אינטנסיבים ומפרכים ביודעי שביום האהבה אבוא על שכרי.
ואז, משהגיע היום המיוחל, קניתי, שלא כהרגלי, זר פרחים. הדלקתי עשרות נרות חלקם ריחניים, לבשתי חולצת טריקו שחורה וצמודה, ערכתי שולחן כמו שצריך, שמתי מוזיקה שקטה ברקע וחיכיתי בכליון עיניים שאשתי תחזור מחוג המחשבים.
כשנפתחה הדלת היא היתה המומה ומופתעת. לאחר התאוששות קלה היא הסתכלה עלי במבט סקסי נצמדה אלי ולחשה לי באוזן: "אני רואה שהציצים שלך ירדו ממידה D ל- B".
גבי רמני



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב