דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חזרה לאיזון הטבעי 

מאת    [ 27/04/2006 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 3525 פעמים ]

חזרה לאיזון הטבעי

למעשה מה שכולנו מבקשים במודע או לא, זה לחזור לאיזון הטבעי, מבחינתי זה אומר לתת לעצמנו את הכלים והידע להגיע לאותו מקום שבו נחוש כמיקשה אחת בין השכל, הנפש והגוף.
הדרך לא קלה, בכל תקופת לימודיי, ולא משנה באיזה תחום תמיד לקחו את התינוקות כדוגמא ל"אנשים" מאוזנים, כי הם יודעים להביע את רגשותיהם , כאשר הם רעבים , הם בוכים ודורשים את מזונם, כאשר הם מאושרים הם מביעים שמחה, ולכן הם אינם חסומים , האנרגיות אצלם זורמות ולא סתם התינוקות בעיננו מעבר לכך שהם קטנים וחסרי ישע הם גם זכים וטהורים.
להבדיל מאנשים בוגרים שעם השנים למדנו לא להביע את עצמנו , לנצור את השמחה וגם את העצב , להיות לפעמים במקום שאנו לא רוצים להיות בו , להעמיד פנים שאנו מאושרים כשאנו לא ולחזור על המשפט "אני מרגיש מצויין" כאשר הפנים ושפת הגוף אומרים ההיפך. ולגרום בכך לחסימות אנרגטיות שגורמות לחולשה, דיכאון, עצב וכמובן סימפטומים פיזיים כמו כאבים ומחלות.
כדי להגיע למצב של איזון או תחילתו של האיזון אנו צריכים לרצות בכך, מבחינתנו זה אומר שעלינו להיפטר מהרבה מאוד זיכרונות ומגירות שהתמלאו עם השנים ומה שצריך לעשות זה "סדר" ו"נקיון".
וכאן מגיע החיבור של כל אחד עם המטפל שבחר לו ונתן בו אמון כדי לקבל עזרה.
מיהו המטפל הטוב - זו שאלה שמעלה בי חיוך כאשר אני נתקלת בכתבות במגזינים של בריאות הנפש ואיזון הגוף. אני בטוחה שכל מטפל שרכש כלים ימצא שהוא עונה על מספר קריטריונים .
חשוב לדעתי מעבר לרכישת השכלה ותעודת סיום המוכיחה כי למדנו במקום מסודר, החיבור האנרגטי שמתקיים בין מטפל ומטופל. מאוד קשה להסביר מילולית למה הכוונה , אבל את התחושות אי אפשר שלא לחוש. וכשמטופל יחוש משוחרר, מלא אמון במטפל שלו הוא ירגיש כמו תחילתו של "מסע" הוא יוכל לדבר על עברו ועל דברים שהעיקו עליו ולחזור להווה ולפתוח את אותן המגירות ולסלק זיכרונות וחסימות.
ישנם הרבה מאוד שיטות טיפול וכל שיטה מתאימה לאדם אחר , אני בחרתי להתחיל ברפלקסולוגיה שיטה עתיקה שהתגלתה במערב בשנות ה-20 , רפלקסולוגיה עוזרת לאזן את הגוף נפש , זו שיטה שמטפלת בעזרת מגע דבר שכולנו זקוקים לו באופן טבעי, תוך כדי טיפול אנו מנערים אברים ובכך גם מנערים זיכרונות, מזרימים דם ועוזרים בניקוי רעלים פיזיים ונפשיים.
חיבור אל הטבע, אל השקט שבתוכנו, מדיטציות, הבעת רגשות, פרגון לאלה שאנו אוהבים כל אלה הם כלים שיש לכולם רק צריך ליישם אותם.

כמטפלת אני לא מפסיקה להתפעל כל פעם מחדש עד כמה השינוי בתפיסה של חזרה לטבע וויתור או הפחתה במינון של תרופות קונבנציונאליות (לא במקרים אקוטיים כמובן) תפס תאוצה. ואני שמחה על כך.

קראתי את ספרו של דר' גו'זף מרפי - כוחו של התת מודע - בו הוא מדבר על המחצבים האינסופיים שישנם במחסן שלנו - בגופנו, אשרי האנשים שיש להם את המפתח למחסן הפרטי שלהם שם הם יכולים למצא את ההצלחה, השפע, האושר והשלוה.

אני מאחלת לכול אחד ואחת מכם להפנים את המסר של דר' מרפי ולהאמין שמחסנינו - גופינו אכן מכיל מלאי עצום של מחצבים שבעזרתם נוכל להגיע לאיזון - ריפוי.

להתראות
ליאת


ליאת הראל מטפלת הוליסטית.
הדרך לריפוי אמיתי בא מן השורש.
אל לנו לעסוק רק בסימפטום - אלא בשורש הבעיה.
ליאת מטפלת בכמה תחומים:
רפלקסולוגיה, שיאצו, ארומתרפיה, פרחי באך, צמחי מרפא, קינסיולוגיה,מוח אחד.

http//ima-adama.co.il/home/liat



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב