דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצה לגביע אופ''א 27.4.06 מאת אורי קוזה 

מאת    [ 27/04/2006 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 3705 פעמים ]

מידלסברו - סטיאווה בוקרשט (חמישי, 21:40)
משחק הגומלין בשלב חצי גמר גביע אופ"א מפגיש את מידלסברו האנגלית לסטיאווה בוקרשט הרומנית. במשחק הקודם ברומניה סטיאווה ניצחה 1-0 ונתנה לעצמה יתרון משמעותי לגומלין היום. מידלסברו העונה מגמגמת והיא קבוצת אמצע טבלה השנה כאשר היא ממוקמת במקום ה- 14 עם 43 נק'. למידלסברו השנה מאזן בית בינוני שעומד על- 7 ניצחונות, 5 תיקו ו- 6 הפסדים. ביום ראשון בורו הפסידה בביתה 1-0 לווסטהאם של יוסי בניון בשלב חצי גמר הגביע האנגלי ובכך פספסה עלייה לגמר, וכרטיס בשנה הבאה לגביע אופ"א. בורו עשתה את כל הדרך לחצי הגמר בכך שבבתים סיימה מקום 1 כאשר הייתה בבית עם אלקאמר, ליטקס, גראסופרס ודניפרו. אחריי הבתים מידלסברו עברה את שטוטגרט לאחר שניצחה אותה בחוץ 2-1 והפסידה בבית 1-0, ודלגה הלאה לשמינית הגמר. בשמינית הגמר מידלסברו עברה עוד קבוצה חזקה שהיא רומא האיטלקית בכך שניצחה אותה בביתה 1-0 והפסידה בחוץ 2-1. ברבע הגמר מידלסברו הפסידה בחוץ 2-0 לבאזל, אך בבית הביסה אותה 4-1 ועלתה לחצי הגמר. למידלסברו התקפה מעולה כאשר וידוקה, האסלביינק ויעקובו שחקני התקפה מעולים, רושאמבק ודווינינג מרכיבים את הקישור ובהגנה החולייה החלשה של בורו ינסו סאוטגייט וריגוט לסתום את החורים בהגנה. במידלסברו מגדירים האוהדים וההנהלה כמשחק על החיים- משחק של להיות או לחדול. בורו צריכים לנצח מעל גול כדי לעשות היסטוריה ולעלות לגמר גביע אופ"א או לנצח 1-0 קטן שישלח את המשחק להארכה ולהכריע שמה את הכוחות.

אצל הקבוצה הרומנית סטיאווה מרוצים מאוד כאשר ניצחון בשבוע שעבר בביתם 1-0 והקנו לעצמם יתרון גדול להיום. כל תוצאת תיקו תשלח אותם לגמר הגביע, וגם כל הפסד בגול קטן למעט 1-0 ישלח אותם לגמר. סטיאווה מגיעים למשחק היום כאשר הם בליגה במקום ה- 1 ביחד עם ראפיד ודינאמו עם 46 נק', אך לסטיאווה 2 מש' חסרים. סטיאווה מגיעים למשחק בחצי גמר גביע אופ"א היום לאחר שהם לא מנוצחים 10 משחקים רצופים בליגה הרומנית. משחק שעבר הם ניצחו בבית 3-0 את פארול. לסטיאווה מאזן חוץ טוב כאשר מתוך 11 משחקים היא משיגה- 6 ניצחונות, 4 תיקו והפסד בודד. סטיאווה עשתה את כל הדרך עד לחצי גמר לאחר שעברה את שלב הבתים לאחר שסיימה במקום ה- 3 עם 2 נק' והייתה בבית עם סמפדוריה, הרטה ברלין, האלמשטד ולאנס. בשלב הטופ 16 סטיאווה עברה את הירנביין לאחר שניצחה אותה 3-1 בחוץ והפסידה 1-0 בבית. בשלב שמינית הגמר סטיאווה עברה את בטיס לאחר שניצחה אותה בגומלין בחוץ 3-0, לאחר שיצאה ברומניה 0-0. ברבע הגמר היא פגשה את היריבה העירונית השנואה שלה ראפיד לדרבי בוקרשט(רומניה). במשחק הראשון בחוץ אצל ראפיד היא יצאה בתיקו 1-1, ובגומלין בביתה סיימה בתיקו 0-0 ועלתה בזכות השער חוץ שהשיגה. בסטיאווה יחסרו 2 שחקנים חשובים- פארסצ'יב וניקוליטה.

לסיכום:
בורו בבית ידועה כקבוצה שונה לגמריי מבחוץ. במשחק ה- 1 בבוקרשט, בורו שיחקה כדורגל רע ויצאה משמה במזל עם פיגור של רק 1-0. בבית בורו יכולה לנצח כל קבוצה ביום נתון. בורו השנה השיגה ניצחון 2-0 על צלסי שקטע לאלופה את מסכת הניצחונות. בבורו יודעים שהמשחק היום הוא משחק של להיות או לחדול מבחינתם. ניצחון מעל גול ישלח אותם לגמר גביע אופ"א והם יעשו היסטוריה גדולה, מנגד הפסד וכל העונה תהייה פספוס אחד גדול. סטיאווה יריב קשה ונוקשה, אך אני מאמין שהיא תבוא למשחק על מנת להתגונן ולא לחטוף את גול, ולבסוף היא כנראה תחטוף אותו מההתקפה המסוכנת של בורו.
המלצה: 1 יחס: 1.55
הכותבים שלנו כולם נמצאים באתרינו שמאגד את כל תותחי ההימורים וה- ווינר בישראל.
אתם מוזמנים לבקר באתר ובפורום הגדול שלנו: http://www.winnerp.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב