דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך אל האושר 

מאת    [ 25/02/2009 ]

מילים במאמר: 1159   [ נצפה 3931 פעמים ]








במאמר זה ארצה לשתף אתכם לגבי דעתי על האושר מהו - כיצד ניתן להיות מאושרים החל ממחר מבלי לזכות בלוטו ... רק על ידי פנייה לתת המודע בלבד !!! שכן חלום הוא כל כולו תת המודע , כמו גם תקשור כפי שהסברתי במאמרים בנושא תקשור.





כסף , כסף , כסף . עושר מביא אושר בעולם שלנו .

למה - מי החליט - כל משאלותינו הן בריאות ולזכות בפיס . אולי כבר זכינו ואיננו יודעים זאת - האם כל העשירים מאושרים - כל מי שלא עשיר לא מאושר -

מהו אושר ?

שאלתם את עצמכם פעם מה צריך להיות כדי להיות מאושר - במה נמדד אושר -

תת המודע משדר אלינו כל הזמן שהאושר לא נמדד בחומר - רק שאנו לא מקשיבים לו . רודפים אחרי דברים חומריים ולעולם לא מסופקים .



בעולם של היום כסף הוא מדד להצלחה . אני טוען שמתן עזרה לזולת הוא מדד להצלחה .

יום מיתתו של האדם הוא היום בו הוא מבין כמה עזר לזולת באמת . כאשר יסתכל מלמעלה לכמה אנשים עזר וכמה ליווהו לבית הקברות . אין מדד יותר טוב מזה .

שתי המצוות הכי נעלות לדעתי - מתן בסתר וליווי הנקבר בדרכו האחרונה . בשני המקרים הצד השני לא יכול להחזיר לנו טובה , כיוון שהוא אינו יודע כביכול מי עזר לו . במקרים אלה אנו נותנים שלא על מנת לקבל . מבטלים את האגו שלנו . זוהי תמצית חוכמת הקבלה על פי התורה . הבורא רק נותן ונותן לנו - ואנו רוצים רק לקבל . הגדולה היא להפוך את היוצרות וללמוד לתת ולא לבקש חזרה . תת המודע או הנשמה היא מטבעה כזו - אנחנו כבני אדם הפכנו אותה לכזאת שרוצתה רק לקבל .



כסף , אגו , מעמד - לשם מה - מה זה נותן לנו חוץ מלנפח את החזה ולהלל אותנו בפני כולם -

אומרים שגורלו של האדם כתוב עוד לפני שיצא לאוויר העולם . אם יהיה עשיר או עני - זה כבר כתוב עוד לפני שהכיר את עצמו . בחירתו היחידה היא האם להיות אדם טוב או לא . ורק על ידי כך הוא נמדד בשמים . "הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים" - הכל נקבע לאדם מלבד היותו אדם טוב או לא .



כל פרויקט הסוד מלמד אותך שאם תרצה ותדע לזמן לפי ההוראות תקבל כל מה שרק תרצה . היקום הוא קטלוג . זה באמת כזה פשוט - אין חשבון נפש - כל מה שנבקש זה באמת מה שמגיע לנו - זה באמת מה שדרוש לנו - כמה אנשים שזכו בלוטו ירדו מנכסיהם או התגרשו לאחר הזכייה ?

אז כדי להיות מאושרים באמת יש להבין את מטרת הבריאה . מה תפקידנו כאן - לשם מה באנו ומי יצר והביא אותנו לכאן - תת המודע לא כזה שטחי - שלכ מה שנבקש הוא יעזור לנו לקבל . יש דרך ויש תוכנית לכל אדם ...



האדם הוא יצר הבריאה . אלוהים ברא את העולם וכיוון שהוא טוב רצה להטיב . שמישהו ייהנה מיצירתו המופלאה שכמה שנחקור יותר לא נבין את אותה לעולם בשלמותה ולעומקו של עניין . כיוון שזה לעולם לא יהיה בהישג ידינו .

שלושה שותפים לאדם - אב ואם שנתנו לו את הגוף . ואלוהים שנתן לו נשמה .

בשביל מה - כדי שנגיע לעולם , נפרה את זרעינו ובסוף דבר נמות - אם נמות בסוף - בשביל מה אנחנו כאן - כל זה לשם כך שנחיה חיים טובים . שנהנה מהחיים . לא שנהיה עבדים למטרה מסוימת ונרדוף אחריה כל ימי חיינו , ונבכה על כך שלא השגנו אותה . כל הבריאה נועדה ונוצרה על מנת שנהנה מהחיים , כי החיים הם נפלאים והבחירה היחידה שבידינו היא האם להכיר בכך והאם לא . החיים הם מתנה שקיבלנו מאלוהים . אנחנו רגילים מידי וזה לא בהבנתנו שהחיים יקרים ויש להעריך אותם .

גורלנו וייעודנו כבר נקבע - הדרך ועיצוב הגורל טמון בידינו . אם גורלו של אדם הוא להיות עשיר - כך יהיה ! אך מה הוא עושה עם הכסף - על זה ידונו אותו והוא ידון את עצמו כאשר ילך לעולמו . יסתכל על חייו וינסה להבין מה באמת לקח איתו לעולם הבא - מה הרוויח מהעולם הזה ומה תרם לעולם הזה . חומר הוא לא ייקח לעולם הבא - רוחניות , משמעות , למידה , עמידה במבחנים , תיקונים , חיבור לתת המודע שלו - לנשמה שלו - זה מה שייקח איתו לעולם הבא .



אז לרדוף אחרי כסף זה לא רע - זה אפילו טוב , כיוון שלצערנו בעולם שבו אנו חיים משכורת ממוצעת מקשה עלינו את החיים קושי רב , לכן צריך למצוא המון אתגרים כדי להרוויח עוד - רק זכרו שכסף היא לא בחירה שלכם . להיות אנשים טובים זו הבחירה שלכם . אם הכסף צריך להגיע הוא יגיע .



אני שואל רבות אנשים - "בשביל מה אתם חיים כאן?"

התשובה הניצחת היא :"אני אדם טוב וטוב לי , בשביל מה לי להתעסק עם זה ?".

"אדם טוב " - כולם יגידו על עצמם שהם אנשים טובים "נצור לשוני מרע ושפתי מדבר מרמה" - מכירים - "ואהבת לרעך כמוך". זה נטול המודעות החומרית !!!



רק כדי להבין את המשמעות האמיתית של משפט זה צריכים לעבור כמה שיעורים טובים בחיים .

לאהוב את האחר כפי שאתה אוהב את עצמך . מה זה אומר - שתוותר לאחר על דברים שחשובים לך . שתוותר לחבר לעבודה על תפקיד נחשק או עסקה גדולה - כי אתה יודע שזה מגיע לו .

שבוויכוח או ריב תבין את השני - ולא תכעס חזרה ותתפרץ .

שתתן צדקה לעני - כדי לתת ולא כדי לספר שנתת .

שתעשה דברים בלי להתחשבן עם עצמך מה התמורה שתקבל .

שתמנע מלומר דברים רעים או רכילויות כאלו ואחרות שלא תורמות לאף אחד ומזיקות לאחר .

שבסוף היום כאשר תלך לישון תשאל את עצמך - איזה מעשה טוב עשיתי היום - איך התחברתי לעצמי על ידי הכרת הטוב לזולת ?



אז אם אתה כזה אדם טוב - שכרך מובטח לך !.



וכעת אומר דבר והיפוכו . "אם תאהב את עצמך - אלוהים יאהב אותך".



כוונתי היא שאתה לא צריך לבטל את עצמך כדי לעזור לזולת . לא צריך לבטל את המודע לחלוטין , את האגו - זה לא נוגד אחד את השני למרות שזה נשמע כך . יש המון אנשים שעוזרים לכל העולם חוץ מאשר לעצמם .

אז איך זה מסתדר - איך נוכל גם לעזור לעצמנו , לקבוע לנו מטרות לחיים ולהגשימם וגם לעזור לאנשים מסביבנו ?



זוהי בדיוק המטרה . לשלב בין שני הנושאים . להבין את מהותנו על פי כך שנבין מדוע הגענו לעולם הזה .

לחבר בין המודע לתת המודע . בין אני לבין האני הפנימי שלי . ביני לבין שורש נשמתי . אם נלמד איך לחיות ולהיטיב עם אחרים - כך יוטב לנו מבלי שניפגע .





נתנו לנו 70-80 שנים לחיות ואנחנו עסוקים בלרדוף אחרי עצמנו וכמה אנחנו חשובים עם שאלות שלא נגמרות . ורק לקראת גיל זקנה אנחנו משכילים להתעסק בשאלות אלו על תכלית חיינו .



לסיכום אומר שהסוף של כולנו הוא דומה . כולנו נגיע לאותו מקום בסוף ולא משנה מה הייעוד שלנו ואם הגענו לסוף ימינו עשירים או לא . הדרך לשם , להגשמת חיים יקרים אלו טמונה אך ורק בידינו , ולא בידיו של אף אחד אחר . יש למעלה מישהו שמקשיב , מישהו ששומע , מישהו שמוכן לעזור , מישהו שנתן לנו את המתנה הכי גדולה שאפשר להעלות על הדעת - חיים . ומה אנחנו עושים עם זה -



אלוהים לא צריך את תודתכם . הוא רוצה שתהיו מאושרים ותחכימו בהבנת חייכם ונתן לכם הוראות מפורשות כיצד . וכן שתעריכו את החיים שניתנו לכם ותבינו שעצם הבריאה הוא למענכם !.





עד מתי תת המודע יחכה ?



הדרך אל האושר היא פנימית בלבד - ביכולתכם ליצור את גן העדן עלי אדמות כאן ועכשיו ....
אלעד כהן - מפתח שיטת הפשטות שבאושר על ידי כוחו של תת המודע , מתקשר ופותר חלומות .

"דע - כי האדם עצמו הוא הרוחניות אשר בתוך הגוף , והגוף הוא לבוש האדם , ואיננו האדם עצמו" .



http://www.eladcohen.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב