דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החיים שלאחר החיים, או, החיים שלאחר המוות - למה זה צריך לעניין אותי ? 

מאת    [ 25/02/2009 ]

מילים במאמר: 1744   [ נצפה 4031 פעמים ]









אין אדם שלא נתקל בשאלה - מה יש אחרי החיים - בין אם שאל זאת בגיל 20 או בגיל 60 .

המון שואלים ואין תשובה . אנסה כאן לענות עד כמה זה חשוב לחייכם בכל רגע נתון .

האם באנו לעולם כדי לעשות כסף , להתחתן , להביא ילדים לעולם ולמות ?

האם הייתה מחשבה מקדימה בכך שבאנו לעולם - האם יש לנו בכלל השפעה על מה שיקרה לאחר החיים - איך בכלל נקבל הוכחות לכך שיש משהו אחרי המוות - האם המוות הוא חידלון - האם אחרי מות הגוף אין כלום - שממה - אין עולם הבא ?

או כמו שרבים נוהגים לומר לי :"אף אחד עוד לא חזר משם ..." - ובכן חזרו ולא מעט - כמה עשרות מיליונים ... פשוט קשה להבין זאת .

אני טוען שאם נבין ואפילו נחקור או נתעניין במעט מה קורה אחרי החיים נגלה את מהותנו , את סוד הנשמה שקיימת בתוכנו ואת ייעודנו האישי של כל אחד מאיתנו . ובכן מה הקשר בין ייעוד לבין העולם הבא ?

להלן מאמר מרתק שיסקור את הקורה איתנו לאחר המוות ואיך כל צעד וצעד בחיינו משפיע על העולם שאנו בונים לעצמנו גם כאן וגם בעולם הבא .

אם כן כמובן שבדת היהודית כתוב עוד במקורות מה שאלף מתקשרים חושבים שהם גילו - הנשמה ממשיכה לאחר החיים לעולם אחר - כך מצליחים בעצם המתקשרים לתקשר עם נשמות נפטרים - שהרי אם לאחר המוות אין חיים - כיצד מצליחים המתקשרים לתקשר בין הנפטרים לבין החיים ?

בספרי התורה שבעל פה יש המון ציטוטים שנכתבו עוד לפני 2,000 שנה -

וחלק מהם :

" כאשר מספידים את המת - הוא שומע ..."

"המתים יודעים מה קורה עם החיים " :

בזמן הלוויה ישנו הספד על המת - הוא לא נועד למען ההרגשה הטובה של הקרובים שנשארו - אלא למען המת שעולה לעולם הרוחני שלו - המורשת אותה השאיר בעולם זה תעזור לו ולדרגתו הרוחנית בעולם הבא .

"שלושה ימים לאחר פטירת האדם - הנפש טסה מעל לגוף ורוצה להתחבר אליו (חז"ל) " :

משפט זה מסביר את תופעת המוות הקליני - שבה לאחר שנקבע מותו של אדם הן מבחינת תפקודי הלב והן מבחינת תפקודי המוח - האדם קם לתחייה - וזאת לא יותר משלושה ימים לאחר שנקבע מותו .

אז איזהו חלק באמת ממשיך לעולם הרוחני הבא ומה קורה עם הגוף לאחר המוות - האם האני זהו הגוף או שמא חלק רוחני אחר שנקרא נשמה והוא נמצא בתוך הגוף ?

ובכן המדע הגיע לתגלית מסעירה לפני שנים רבות :"יש חיים אחרי החיים" :

יש חיים אחרי המוות טוענים בפעם הראשונה אנשי מדע , רופאים , פסיכולוגים ופראפסיכולוגיים שחקרו במשך שנים ארוכות חולים שנחשבו למתים וחזרו לחיים ולכולם קווי דימיון לחוויה שעברו .

ד"ר ריימונד מודי הוא החוקר הראשי והנודע ביותר בארה"ב שחקר את תופעת החיים שלאחר החיים . ברשותו מכון לחקר החיים שלאחר המוות בו הוא חוקר תופעות רוחניות כמו רוחות רפאים , מוות קליני , סיאנסים , וכו' .

אתאר כאן בקצרה את מסקנת החוקרים לפי נושאים :



מוות קליני - על פי מכון גאלופ בארה"ב בלבד חוו כ - 30 מיליון איש מוות קליני עד שנת 1997 . לפי חלק מהעדויות אותן חקרה ד"ר אליזבת קובלר רוס החל משנת 1960 , היא המובילה בחקר תופעת המוות הקליני בעולם - עיוורים מלידה תיארו מה צבע הנעליים שנעלו המנתחים , אישה ש"מתה" חזרה לחיים ותיארה מה אמרה אחותה וכיצד התפללה ובאיזה חדר הייתה בדיוק בבית החולים בשעת המוות של אחותה , ועוד . העיניים לא ראו כיוון שהיו כבויות ...חלק אחר ראה את שראה - הנשמה !



תורת גלגול נשמות - ישנו סיפור מפורסם של ילד דרוזי שמספר היכן היה בדיוק בחיים הקודמים , מה היה שמו , איך נהרג וכו' , העובדות שסיפרו אומתו בוודאות . נשמתו של בן דודו התגלגלה אליו ! - ועל ידי כך ידע את כל קורות חייו של בן הדוד לפרטי פרטים , כולל שמות חבריו לקרב בו נפל , וכו' .

שחזור גלגולים/היפנוזה - מהפנטים מכניסים אדם למצב היפנוטי בו הם מסוגלים להחזיר את המטופלים חזרה לגיל מאוד צעיר ומגלים אילו חוויות עברו , ואפילו מחזירים אותם לאחור בזמן לפני הלידה - לזמן בו היו בגלגול קודם .

המהופנט מספר בדיוק היכן היה , מה היה שמו , שמות קרוביו , סיבת מיתתו ,ולעיתים אף מדבר בשפה זרה לו . ה

מקרה המפורסם בעולם הוא של מורי ברנשטיין , שהיה איש עסקים וגם מהפנט . מורי ברנשטיין היפנט את וירג'יניה טאי והחזירה לגלגול אחר בו קראה לעצמה קאתלין מרפי . היא סיפרה מתי נולדה , מתי נפטרה , וכו' .

הפרטים אומתו על ידי משפחתה של קאתלין האמיתית . ספר שיצא לאור בעקבות כך הסעיר את העולם , שם הספר :"בעקבות קאתלין מרפי". נשמתה העכשוית של וירגי'ניה הייתה בגוף אחר - בגופה של קאתלין !



רוחות רפאים - או יותר נכון השם האמיתי לתופעה זו היא - "הופעת נשמות כבחייהם" .

נשמות מהעולם שמעבר מגיעות לעולם גשמי זה כדי להעביר מסרים לאדם זה או אחר . הנשמות מופיעות כאילו היו בחיים גשמיים ומכאן השם - "הופעת נשמות כבחייהם".

מקרה מפורסם הוא מקרה בו נפטר מתאונת דרכים אחד מצאצאיו של הבבא סאלי .

נהג מונית שהגיע לאיזור התאונה עצר כדי לעזור לנפגעים . כאשר נתן סיוע לאחד מהנפגעים הבחין באיש דתי שקרא תהילים בסמוך אליו . כיוון שהיה לחוץ ביקש מאותו איש שאם הוא אינו עוזר שיזוז בבקשה כי הוא מפריע לו .

לאחר זמן מה מת אותו צעיר שנהג המונית ניסה לסייע בהצלתו . כאשר הגיע לשבעה בבית הנפטר ביקש נהג המונית לראות תמונות של קרובים במשפחה כדי לאתר את אותו איש שהגיע לברך כיוון שלא הבחין בו לכל אורך השבעה .

המשפחה ונהג המונית נברו באלבומים לא מצאו מאום - בעודו יוצא מפתח הבית הבחין נהג המונית בתמונה של איש צדיק על קיר הבית וזיהה בוודאות שזה היה איש שקרא תהילים באותה תאונה - המשפחה הזדעזעה ונדהמה כיוון שאותו רב היה הוא צדיק מאוד מפורסם משושלת הבאבא סאלי שכנראה הגיע מהעולם שמעבר כדי לעזור לנשמת אותו נפטר לעבור לעולם הבא על ידי קריאת תהילים . נשמתו של אותו צדיק הופיעה כאילו הייתה חיה כדי לסייע לצעיר שנפטר ! .



סיאנסים ותקשורים - הסיאנס הומצא על ידי האחיות קיית ומגי פוקס בשנת 1847 . לאחר בדיקות מאוד קפדניות ברחבי העולם על תגליתן ועל כך שהן מסוגלות לתקשר עם נשמות נרים הומצאה דת ששמה הייתה "ספירטואליזים" - מהות הדת היא שהחיים אינם נגמרים במוות . האחיות הוגדרו כמדיום - ומהותן היא לתווך בין העולמות ומכאן שמם . האחיות נתנו אפשרות לכל אדם ללא ידע מוקדם לתקשר עם נשמות נפטרים באמצעות לוח הסיאנס .



f.c. - facilitated communication - תקשורת בתמיכה עבור פגועי מוח שהומצאה באוסטרליה והתפשטה לכל רחבי העולם וגם לישראל . על ידי לוחות סימנים ואותיות מתקשרים אוטיסטים ופגועי מוח בתורה יוצאת דופן - במשך התקשור הן מעבירות מסר לגבי חיינו כאן בעולם זה , מסבירות מדוע הגיעו לגוף פגום לפי מראיתנו , מהו תפקידן כאן , וכו' . המקרה המפורסם בארץ הוא של ילדת הפלא גליה כפי שקראו לה - ילדה שנולדה פגועה בשיתוק מוחין ובאמצעות שיטה זו תקשרה עם אמא ועל כך מעבירה אמה הרצאות בכל רחבי הארץ . מכאן אנו מסיקים שרק הגוף פגום ולא הנשמה - הנשמה היא שאוצרת בתוכה את כל חוכמות החיים גם אם הגוף פגום .



e.v.p - electronic voice phenomenon - תופעות קול אלקטרוניות - פרידריך יורגנסון שהיה מפיק סרטים שוודי גילה תופעה זו שהיא הוכחה חד משמעית ואינה ניתנת לפרשנות . בשנת 1967 בזמן שהיה עליו להקליט קולות של ציפורים הניח מקלט ביער למשך לילה שלם ולאחר ששמע את כל מה שהקליט הבחין בקולות נשמעים מעל גלי האתר , ולאחר שקבע מצלמה באותו מקום נדהם שלא היה שם איש ובכל זאת נשמעו הקולות . חלק מהקולות היו של נפטרים שאמרו את שמם ודבר מותם התוודא על ידי מדענים וספקנים שחקרו תופעה זו .

הנשמות מגיעות גם על ידי קולות בלבד מהעולם שמעבר !





אם כן - טובי המדענים בעולם נוכחו לדעת שקיימים חיים אחרי החיים - מה זה עוזר לנו ?

באחד השלבים של המוות הקליני רואה הנפטר את אירועי חייו בשברירי שניות ומבין שכל פעולה שעשה משפיעה על נשמתו לאחר שעבר לעולם הבא .

כאשר אדם נפטר אנו אומרים :"הלך לעולמו" .

למה לעולמו - למה לא לעולם הבא ?

הוא הלך לעולמו - הוא הלך לעולם שבנה עבורו בימי חייו .

האם באנו לכאן כדי להיות מכונה שמושתתת על אומדני החברה ותו לא - האם אנו רובוטים שהאופן בו נחיה את חיינו קבוע

מראש ?

האם יש לנו אפשרות לשנות משהו בכלל ?

לאחר המוות הנשמה מתפצלת לשלושה חלקים -

חלק מהנשמה נשאר בקבר , חלק מהנשמה נשאר לנצח בעולם הרוחני שהאדם הכין לעצמו , וחלק עובר הלאה לגוף הבא כדי לתקן את מה שלא תוקן .

מספרים לכם שאם תהיו טובים תגיעו לגן עדן ואם לא תגיעו לגיהנום או לכף הקלע חלילה .

אגלה לכם סוד -



מדענים גילו לאחרונה שהכל הוא בעצם אשליה . שגם העולם בו אנו חיים הוא עולם רוחני . ושכל החומר שאנו רואים כלל אינו קיים - הוא רק למראית עינינו וזה מה שהמוח מפרש . כל מה שאנו רואים נמצא בתוך המוח שלנו ולא באמת קיים . המוח מתוכנת כך שיחשוב שמה שהוא רואה באמת קיים .

לא אעמיק בנושא זה אלא אסביר שמה אותם מדענים גילו לבסוף הוא שאין חומר בעולם כלל , על ידי מיקרוסקופיים אלקטרוניים גילו המדענים שהאטום שחשבו שקיים - כלל אינו קיים אלא הוא אפשרות של חלקיקים שהתחברו יחדיו ולא חומרי כלל .

הדבר היחידי שקיים בעולם הוא אנרגיות שהן לא מוחשיות - בעצם הדבר היחידי שהתגלה כקיים הוא המוח שבו נמצאת הנשמה על פי הקבלה - החלק הרוחני הזה בשם "נשמה" הוא זה שמהווה אותנו והוא אנחנו . הוא זה שמנחה אותנו - הוא זה שמחליט מי אנחנו , מהיכן באנו , לאן פנינו מועדות , הוא זה שאוצר בתוכו את כל חוכמת החיים שגילינו ועוד נגלה - הוא הסוד האמיתי להבנת התכלית שלנו כבני אדם על כדור הארץ .

ולסוד ... -

היכן נמצאים גן עדן וגיהנום - חשבתם פעם ?

האם למעלה בשמיים - האם למטה באדמה - האם ליד ביקום מקביל -

ממש לא - תשובה אחת ויחידה - בתוך הנשמה של כל אחד מכם . גן עדן וגיהנום מסתתרים שם . אתם לא צריכים לחכות לסוף החיים כדי להבין אם באמת הכל אמיתי . גם העולם בו אנו חיים הוא עולם רוחני שנמצא במסווה של עולם חומרי כדי שנעמוד במבחן החומר .

הסוד הוא ללמוד כיצד ליצור לעצמכם את גן העדן שלכם בעודכם בחיים .

אכן החיים שאחרי החיים מוכיחים לנו מעל כל צל של ספק שיש משמעות אחרת לחיינו מלבד חומר - כסף , מעמד , אגו . אנו יצורים רוחניים אם נרצה או לא - הנשמה היא שמכילה אותנו ולא אנחנו אותה . החחים לא מתחילים בלידה ולא נגמרים במוות .

לצורך המחשה מה קורה אחרי החיים ניקח דוגמא של תאומים שנמצאים ברחם אימם :

כאשר אחד מהתאומים יוצא מרחם אימו הוא מגיע לעבר הקרובים שמקבלים את פניו באהבה רבה . ומה חושב לו התאום שנשאר - הוא נעלם . אחי נעלם - הוא מת ואיננו יותר . הוא הלך מהעולם שאני מכיר לעולם אחר ולא אראה אותו יותר - לאחר כמה דקות יוצא האח השני ומבין שאחיו רק חיכה לו בעולם הבא . הבנתם ?

גם לנו מחכים בעולם הבא שהוא פה ממש קרוב - רק הזמן שאצל התאום הוא כמה דקות בינו לבין אחיו אצלנו הוא חיים שלמים !!!









אלעד כהן - מפתח שיטת הפשטות שבאושר על ידי כוחו של תת המודע , מתקשר ופותר חלומות .

"דע - כי האדם עצמו הוא הרוחניות אשר בתוך הגוף , והגוף הוא לבוש האדם , ואיננו האדם עצמו" .



http://www.eladcohen.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב