דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלומות ומסרים 

מאת    [ 25/02/2009 ]

מילים במאמר: 824   [ נצפה 6846 פעמים ]

דרך החלומות נוכל לשפר את חיינו , וכל העזרה שלה אנחנו זקוקים נמצאת בחלומות ! תת המודע מדבר אלינו - צריכים לדעת להקשיב לו !!!.


כולם חולמים . כולם . חלק מאיתנו זוכרים את החלומות וחלק פחות . לפעמים נזכרים בחלום מיד כשקמים בבוקר , לפעמים מגיעים לאיזו סיטואציה שמזכירה לנו שהיה לנו חלום דומה . זהו דז'וו.


אנשי הרוח הגדולים בדורנו , וגם אבות אבותינו עוד מימי התנ"ך ייחסו לחלומות ולפירושם ערך רב.


העניין נשאר מאוד מסתורי גם עד היום . קשה מאוד להבין כיצד אנו מרגישים את החלום כמציאות - שהוא בעצם לא - כי הרי אנחנו ישנים .

למשל תופעה שבה קמים מבוהלים באמצע הלילה כאשר במציאות אנחנו נותרים לישון במיטה.

אז מהו חלום - מציאות מדומה - דמיון מפותח - מימד אחר -


האם חלומות הם רק מה שאנחנו בוחרים לחלום , או שחלום בא למסור לנו מסר שיעזור לנו להבין משהו במצב נתון ?


ובכן , חלום הוא סיפור . אין מילון חלומות שבאמת מפרש חלומות . נחש זה אויבים , עכביש זה קנאה , שיניים זה פטירת מישהו מהמשפחה , וכו' . בחלום יש שאלות רבות - כיצד הרגיש החולם - מי היה איתו בחלום - דמויות מוכרות או לא מוכרות - מה היו הבעות פנים של הסובבים בחלום - האם הופיעו דמויות שנפטרו בחלום - כיצד הרגיש החולם כאשר נזכר בחלום , ועוד ועוד . כל חלום הוא אינדיבידואלי לחולם . אין חלום שיש לו את אותו פירוש על אנשים שונים .


החלום הוא התת מודע שלנו . נקודה . וזה לא משנה אם אנחנו יצרנו אותו , או מישהו יצר אותו בשבילנו . אם אנו יצרנו אותו הרי זה מגיע ממוחנו , ואם זהו מסר שמגיע עבורנו אז הוא מגיע לכיוון תת המודע , ולא במציאות הקיימת על מנת שנתייחס אליו בהתאם .


בשביל אנו חולמים בכלל - כי תת המודע , כמו מוחנו, שואף להתפתח , אפילו אם אנו לא רוצים בכך .


והרבה יותר קל להקשיב לתת מודע , ולא למודע שמושפע מהשפעות חיצוניות . אם היינו מקדישים מספיק מחשבה לחלום שלנו - החיים שלנו היו נראים הרבה יותר טוב , אם היינו מצליחים להבין למה הגיע אותו חלום , ולמה אותם דמויות הופיעו בחלום - והיינו חוסכים כסף במקום לשלם לבעלי מקצוע שיסבירו לנו איך לחיות טוב יותר . בחלומות הכל נמצא . הלקחים מחיי היומיום , השאיפות , הרצונות , הפחדים , התשוקות , הכעסים , המסרים , העתיד לפעמים - צריך רק לדעת להתבונן .


לפני שניגע בפירוש חלומות , נענה על חלק מהשאלות ששאלתי כאן - האם חלום הוא נבואי או רק משקף את חיי היומיום - מדוע חלום חוזר על עצמו - מדוע חלקנו זוכרים את החלומות וחלקנו לא - מדוע חלום הוא לפעמים הוא ההפך הגמור מהמציאות - למה יש חלומות על אסונות - ועוד שאלות שיעלו כאן .




אז האם חלום יכול לנבא את העתיד - או שהוא רק משקף את חיי היומיום - שאיפות ופחדים - - התשובה היא גם וגם . הרי בוודאי שמעתם על חלומות שנחלמו , ואכן קרו לאחר תקופה מסוימת . לי אישית , יש המון דוגמאות . חלמתי למשל על חבר של אבי , שהיה בריא לחלוטין , ולא היה לי קשר עימו . חלמתי שהוא פגוע ומדמם , שאלתי את אבי מה שלומו לאחר החלום , והוא ענה לי שהוא מאושפז בבית חולים עקב בעיה בריאותית . או חלום שחלמתי על חבר של ההורים שעבר התקף לב במציאות , ואין יודעים מה מצבו . חלמתי שכל מה שהוא מצליח לומר היא המילה בסדר . ואכן אימי סיפרה לי כך לאחר ימים אחדים , מצבו לא קל בכלל , הוא מוגבל בתנועתו , ולא מצליח לדבר מלבד למלמל את המילה :"בסדר,בסדר". יש עוד המון המון חלומות של אנשים שלא מימי בית הספר , שלא ראיתי עשרות שנים , ופתאום הם מופיעים לי למחרת באיזו פינת רחוב . יש עוד דוגמאות מהעולם על ילדה שחלמה שמשהו מתמוטט מעליה , באה וסיפרה לאימה , שהיא ועוד שני ילדים נקברו תחת אותו "משהו". אימה אמרה לה שהיא צופה ביותר מדי סרטים בטלוויזיה , ושהיא תמנע ממנה זאת . לאחר שבועיים התמוטט בית הספר של הילדה , והיא ושני חבריה נהרגו .


אז כן - חלומות יכולים לנבא את העתיד . נשאלת השאלה - אם כך - מדוע הם לא מזהירים אותנו לפני ?


כנראה שאנו צריכים ללמוד כיצד לקרוא את החלום ... זו לא תקשורת רגילה . צריך לדעת להבין אותה .




מדוע חלום חוזר על עצמו - התשובה פשוטה - אם המסר הובן בחלום הראשון - אזי החלום יפסיק . אם לא - הוא יחזור על עצמו פעמים רבות , אולי בתקופות שונות - עד שהמסר יעבור . קרה לי פעמים רבות שחלומות שנחלמו באופן רצוף נפסקו לאחר טיפול - כיוון שהסברתי לחולם מה המסר שבא החלום להעביר לו . למשל חלום של נערה שחולמת שבאמצע הלילה היא רואה נמלה מגיעה אליה , היא מפחדת כמובן ועולה על המיטה , ונותנת לנמלה להמשיך בדרכה . כמו כן היא רואה את עצמה בחלום לא כפי שהיא , אלא שמנה מאוד ופחות ברורה . הפירוש היה שיש משהו מאוד מאוד זעיר בחיצוניותה שמפריע לה , והיא יודעת מהו אך מדחיקה אותו . התשובה שלה הייתה זהה לפירוש - היא הסבירה שהיא עשתה שני ניתוחים אסתטיים באותו מקום בגוף , והיא מבינה שזה מיותר . כיוון שהיא יודעת שהיא נראית טוב , וזו התעסקות מיותרת .




מדוע יש חלומות על אסונות - כפי שהחלום יותר קיצוני בדרמתיותו כך הדאגה בחלום יותר גדולה . לילדים , לבעל , לאישה , להורים , וכו' .




מהחלום אפשר להבין מי אנחנו , מה אנחנו רוצים מעצמנו ומה מעכב אותנו . צריך להבין את זה , ולדעת לקבל את זה .

ההוכחות כבר נמצאות כאן .









אלעד כהן - מפתח שיטת הפשטות שבאושר על ידי כוחו של תת המודע , מתקשר ופותר חלומות .

"דע - כי האדם עצמו הוא הרוחניות אשר בתוך הגוף , והגוף הוא לבוש האדם , ואיננו האדם עצמו" .



http://www.eladcohen.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב