דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ה-N.L.P - דולה הפנינים שלי, ובשבילי. 

מאת    [ 25/02/2009 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2977 פעמים ]

כולנו חולמים ומייחלים לחיים טובים יותר, של אהבה, הרמוניה, הצלחה, העזה והתפתחות. מי מאתנו היה מתנגד שיעמוד לרשותו צוללן פרטי הדולה פנינים בעומק המצולות ומגיש לו פנינה בוהקת בלובנה שיוכל להתקשט בה שאולי יוכל לתת אותה במתנה או פשוט לשמור אותה בקופסא הדורה ומרופדת היטב יחד עם עוד שכיות חמדה, שאוהב.

אולי נזדמן לכם לצפות פעם באקווריום ענק של "עולם הים" כיצד הכריש הענק שוחה לו להנאתו מפלס את דרכו ובסמוך אליו ממש לצידו, מעליו או קצת אחריו מתנהל לו "דג שירות" קטן העובד בראשות הכריש. מנקה את השטח ופועל ללא הרף במסירות ובשיטתיות. תפקידו לנקות ולטפל בתחזוקה השוטפת של צורכי הכריש. ניתן לראות את חוקי הטבע הפועלים בהתאמה מסונכרנת דג דג יודע את חלקו ותפקידו בממלכה ויחד שומרים על איזון והרמוניה של טבע הבריאה. מה שמיותר - הוא מנקה ומרענן ושומר על קצב השיוט ומשגיח להיות בקשר עיין עם ה"בוס הגדול" הרי אמרנו כבר, שרוצה בטובתו, והוא הוא זה, שמיטיב להכירו - מה מתאים לו בכל מצב? ותמיד יודע מה באמת נחוץ לו ומתי ואיך? להביאו אל המנוחה והרגיעה.

כך גם אנחנו, כל אחד מאתנו "דג גדול" ומורכב בפני עצמו, הזקוק לתחזוקה שוטפת! אך, קורה שגם "דג גדול" כמונו מאבד, או פשוט מחפש את הדרך. לאלה מאתנו שאזרו אומץ, החליטו והעיזו להכיר את עצמם. בסופו של התהליך יופתעו לגלות כיצד מצאו את "הפנינים" דווקא בתוכם.

טיפול בשיטת ה- N.L.P פורשת בפניהם את כל קשת האפשרויות ומקדמת נמרצות את תהליכי הריפוי והצמיחה, איש איש עפ"י הקצב האישי שלו ולפי צרכיו. שיטה זו יוצרת את "דג השירות" - העובד בשבילנו. וכש"דג השירות" מקבל פקודה לחפש ולדלות את הפנינים עבורנו הוא צולל ומחפש ויש לו את כל הכלים הדרושים כדי למצוא את מבוקשו. הוא צולל לעומק עד הקרקעית ומגיע לבסיס "הדפוס" (שמכשיל אותנו) ביום הוולדו (כשהתעורר הצורך הראשוני) ואולי עוד בתקופה העוברית שלו. כש"דג השירות" פוגש את ה"דפוס" העולל-התינוק מיד מזהה אותו מכיוון, שהוא זה המיטיב להכירו עוד משחר ילדותו אז, כשיתעורר הצורך להגן על "הדג הגדול". הוא זה שלימד אותו לראשונה להפעיל את מנגנון ההשרדות הקיומי שפעל אז לטובתו. היום, כבר מוכן לוותר על ההרגל לטובת התנהגות חדשה המצמיחה את ה"דג הגדול", מעצימה את אישיותו ודולה מתוכו את ה"פנינים" השמורות בעומק ממש בקרקעית. בסיום סדרת הפגישות ובתום התהליך כבר אין צורך להמשיך ולהפעיל את אותו מנגנון השרדותי, עכשיו ה"דג הגדול" דווקא רוצה ללמוד כיצד לנטרל את הצורך וליישם ולהתנסות בדרך החדשה המתאימה לצרכים ולמטרה של היום.

לסכום, עד היום אולי הורגלתם לשאת את הקושי על גבכם ולראות אותו כחלק טבעי בחייכם, "זה מה יש" וכעת שימו לב, אולי נפתחה דרך מיוחדת ופרטית גם עבורכם. דעו שיש אלטרנטיבה היכולה לפתור את שרציתם מזה זמן רב. אם מדובר בקריירה, בזוגיות, בחרדה ופחד, בחיפוש ביטחון והגשמה עצמית או פוביה ממים או פחד קהל או סתם הרגל ישן ומעצבן. כל אשר נחוץ לכם זו החלטה מוצקה, שאתם הולכים להתמודד, עוד אין לכם מושג איך עושים זאת אך יודעים, שרוצים.

ואז, החלום המיוחל לחיים טובים יותר, של אהבה, הרמוניה, הצלחה, העזה והתפתחות, יכול להתגלגל לפתחכם ולגעת בחייכם.

אז, תודה על תשומת הלב
ובהצלחה,

איריס טנא
מנחה ומטפלת
איריס טנא,
מנחה, מטפלת ומרצה ב-N.L.P ודמיון מודרך.

N.L.P. Master Practitioner
בוגרת מרכז "רטר" ומרכז רב תחומי לשינוי וריפוי - N.L.P PLUS

נייד: 0504986580
iristene@gmail.com
מושב בית חנן



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב