דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרומה פרשת השבוע המשך... 

מאת    [ 23/02/2009 ]

מילים במאמר: 2758   [ נצפה 2545 פעמים ]

תרומה פרשת השבוע המשך... 

תרומה...תרומה...תרומה...כל בני העולם קמצנים ומבקשים תרומה...כל בני העולם טובעים בחוסר הוודאות ומחפשים תרומה...כל בני העולם רמאים ולוקחים את התרומה לשימושם הפרטי...כל התורמים תורמים כדי לקבל תרומה...בני האדם חיים כולם על "לחם בזיון" ולא מחזרים תרומה על התרומה שקיבלו...השאלה היא: מי רוצה לא להחזיר את נשמתו לבורא שקיבל אותה בתרומה ותהייה שלו לנצח?!...  

 א - וידבר יהוה אל-משה לאמר: ב - דבר-אל בני ישראל, ויקחו-לי תרומה: מאת כל-איש אשר ידבנו לבו תקחו את- תרומתי: ג - וזאת התרומה אשר תקחו מאתם, זהב וכסף ונחשת: שמות פרק כ"ה. 

התחלנו ללמוד את התורה אחרי ראש השנה ויום כיפור, כאשר שילמנו את הדינים וקיבלנו את החסדים והתחלנו בספר בראשית: "בפרשת בראשית", דהיינו, שנה חדשה,יום הולדת, דהיינו, יום שבוא נולד האדם נקי וטהור וקיבל את נשמתו. מספר בראשית ועד היום הזה: "פרשת תרומה", זה הזמן שעבר על כול אדם ואדם שחי על פני כדור הארץ מיום לידתו ועד היום הזה. ביום הזה עלה נציג מכול העם כדי לקבל את התורה כאשר עבר עליו תקופת חיים שרק הוא על השתלשלות חייו ומעשיו יודע ומדוע הוא נבחר מכול בני האדם שנמצאים על פני היקום. וכאשר הצליח לעמוד בכול המבחנים שעמד בהם כדי לקבל את התורה כתב את זה בספרו בפרק כ"ה, מדוע? כנגד: "כה אמר יהוה" שהיא דרגת  המלכות  שהיא נקראת "מלכות שמים" וכנגד הכול שהם 25  (כה) האותיות שנמצאות במשפט: "שמע ישראל י-ה-ו-ה אלהינו י-ה-ו-ה אחד". 

כאשר ישבתי וכתבתי את ספרי ובחרתי לו שם: "מלחמת הרוח בחומר" וחתמתי את ספרי בשמי "חיים שלמה". כך גם כול סופר וסופר כותב, כך גם כול אדם שמגיש מאמר, או מסמך כול שהוא, חייב לחתום בשמו ולעמוד מאחורי כתוביו. "כך מתנהגים בבית-משפט של העולם הזה - וכך מתנהגים בבית-משפט של העולם הבא". כך שכול אדם אחראי על עצמו ואחראי על מה שהוא כותב, ואין לקבל מסמך, מאמר, חוות דעת, או ספר שנחתם בשם ובפנמיות לא ששמו מדבר, דהיינו, הוא אמר. דהיינו, "כול מה שכתוב בפנמיות זה השערה", ומסמך כזה לא מתקבל בבית-משפט. 

משה רבנו, "ידע את הדברים האלו - וידע שיום אחד תורתו (ספרו) צריכה לעמוד במבחן המציאות". לכן קבע את שם ספרו וחתם את שמו בתורתו שהוריד מסיני וזאת היא פרשת: "תרומה" שהם אותיות: "תורה - מ". האות מ' מסמלת את המילה הראשונה משמו ואת התקופה שהיה באות מ' שהיא מסמלת את מושב כיסא הכבוד של "הקדוש ברוך הוא" (מרכבה) שהיא נקראת בינה - נשמה. ובפקודה שקיבל: "רד אל העם"! הוריד למטה את שלושת הרגלים של הכיסא שהיא האות שי"ן משמו ונתן את תורתו באות ה"א משמו ושם גנז את שמו "משה". לכן כאשר נאמר: "שעד היום הזה איש אינו יודע היכן מקום קבורתו של משה", רבי שמעון בר יוחאי אומר: "רק הכסילים לא יודעים אבל החברים יודעים". והכסילים הם: "המזהיר ולא נזהר שנקראים על ידי משה רבנו ערב רב". שהם מגישים מסמכים ומאמרים וספרים ומורדים את תורת משה רבנו לטמיון ומחלפים אותה באלהים אחרים - כסף.  

א - וידבר יהוה אל-משה לאמר:

פרשנים. רבנים, חכמי דור, פילוסופים, פסיכולוגים, מקובלים, מתקשרים, גדולי המקובלים וחכמי הדור שמתקשרים עם אוטיסטים, מדענים וכו'...  

וידבר - כאשר אדם מדבר הוא צריך לעשות פעולה קודמת לפני שיתחיל לדבר כך שלאחר שהוא דיבר הוא צריך לדעת מה הוא דיבר כך שכאשר נעשה מה שהוא דיבר אנחנו לא נהיה בטעות (ועדת וינוגרד). על טעויות כאלו סקלו את הנביאים.  

יהוה - מי זה או מה זה הנושא הזה?...

האם זה גוף?...

האם אני צריך לפחד ממנו?... וכמה?...

האם זה אשליה?...

האם זה דמיון?...

מה המהות של ארבעת האותיות ואיך עושים אותם?...

 אל - איזה מודעות זה אל?...

האם קיימת אפשרות שאדם יכול להיות אל?...

ואם קיימת אפשרות, מה עליו לעשות כדי לקבל תואר אל?...

ואם אי אפשר להיות אל, אז מדוע אתם קוראים בתורה ומשכתבים לנו את הכתוב בה?...  

משה - מי זה או מה זה משה?...

האם משה עובד אלילים?...

האם משה רוצח?...

האם משה עשה טעות עם עצמו?...

ואם עשה טעות עם עצמו איך הוא יצא מתוך עצמו?...

האם משה שכתב את תורתו הוא כמו כול אדם אחר שנמצא ביקום שכותב את תורתו ומוכר אותה בכסף?...

האם מותר למכור את הכתובים שכתובים בתורת משה בכסף רק מכיוון שמשה לא כתב כול הזכויות שמורות ואין להעתיק ולשכתב או לצלם כול מסמך ומאמר?...  

לאמר ? איך אני יכול לאמר דבר אם אני לא יודע את האומר?...

איך יכול להיות שהתורה היא בחירה חופשית כאשר מילת לאמר מראה שאין בחירה חופשית?...

לפי פועל ונפעל וסיבה ומסובב וגלגול נשמות, האם לא רואים פה שמשה ברא את י-ה-ו-ה כך שמשה מוציא מתוך עצמו את מה שהוא רוצה לאמר?... 

תראו כמה התורה היא חביבה וכמה היא שומרת על הנבראים, וכמה הם הכסילים שמנצלים את התורה ואת הנבראים ולא מוכנים לקבל דברי תורה שנאמר עליהם: "אנשי אמונה אבדו", והם קוראים את התורה ומדקלמים אותה ומסברים מה שנוח להם ומה שלא נוח להם הם אומרים זה: "לגוי". הרי התורה אמרה לכול הנבראים וראשית היא אמרה "לראשי העם" שנאמר פרשת משפטים שמות כ"ב:  כא - כל-אלמנה ויתום לא תענון: כב - אם-ענה תענה אתו, כי אם-צעק יצעק אלי, שמע אשמע צעקתו: כג - וחרה אפי והרגתי אתכם בחרב, והיו נשיכם אלמנות ובניכם יתמים: והכול מתואר ומוסבר בספרי "מלחמת הרוח בחומר" מבחינה פסיכולוגית של פרויד דרך המדע של איינשטיין וסופה בתורת משה רבנו. 

האם השאלות האלו שאני שואל הם קשות?... הרי לפי אמירתו של שלמה המלך: "אין חדש תחת השמש" ולפי המשפט המודרני: "דבר שצריך לקרוא יקרה" אנחנו יכולים לדעת שהשאלות האלו קיימות לפני שאני שואל אותם, דהיינו, אני חוזר על פעולות שקראו, דהיינו, "אנחנו בשיבוט". ואם אכן "אנחנו בשיבוט" ואנחנו מדברים על "השואה" וחורבן "בית המקדש", ז"א, השואה וחורבן בית המקדש הם דברים שלא היו אלא דברים שקראו ואנחנו רק מרגישים את זה ואנחנו רואים את מה שאנחנו מרגישים כך שאם נשנה את הרגשות אנחנו נראה דבר אחר.  

דוגמא: ישראל אירן, מדינה מאיימת על מדינה, כך שאם מדינה שולחת טילים למדינה שנייה היא כבר שלחה טילים עוד מלפני שהיא שלחה אותם, כך שבעצם לוקחים אותנו לעולם מקביל ומראים לנו מה היה לנו שם ולא למדו לקח מזה (הרי אי אפשר לתת עונש פעמיים), כך שמי שנקרא מת בשפה של החמישה חושים הוא כבר היה מת לפני שהיה מת דבר שחוזר על עצמו, כך שאם אנחנו נשנה את הרגשות אנחנו עוברים לעולם מקביל אחר - ששם לא היו טילים. את זה אנחנו לומדים במשפטו של נשיא עיראק "סדאם חוסין", הרי נאמר לו לפני משפטו: "תעזוב את השלטון ותלך לאיזה מדינה שאתה רוצה ובזה אנחנו מסיימים את הפרשה". סדאם חוסין לא הסכים, לא בגלל שהוא האמין בחפותו - אלא יצא בטענה: "הרי אתם אמרתם לי להרוג ועכשיו אתם רוצים לשפוט אותי כך מדוע לא שפטם אותי ביום שהרגתי". כך גם עם נשיא אירן, הרי יושבים חכמי דור ומדענים, איפה הבעיה להפסיק עם הדבר הזה?... מי שיעמיק הרבה בתורת דרווין שהמדע מפתח אותה אז מבינים את שמות כ"ב. 

הנביא ישעיהו ראה את הסבל הזה ולאחר שבא להזהיר רצו לשבור לו את ראשו לכן צעק ואמר ישעיהו פרק מ' (משה בקטנות): " יב - מי-מדד בשעלו מים, ושמים בזרת תכן, וכל בשלש עפר הארץ, ושקל בפלס הרים וגבעות במאזנים? יג - מי-תכן את-רוח יהוה, ואיש עצתו יודיענו?  יד - את-מי נועץ ויבינהו, וילמדהו בארח משפט, וילמדהו דעת, ודרך תבונות יודיענו? מי? ? על השאלה הזו צריך לענות , ואני לא מצליח בכול חקירותיי לקבל תשובה את מי ששאלתי: "מי זה מי"? 

לקבל תשובה שאנחנו סובלים פה ובעולם הבא הקב"ה יסתכל עלינו בצורה אחרת ויבין אותנו, לזה קוראים תקווה, שנאמר: "אבדה התקווה". לפרסם אנחנו מנסים לחקור ולדעת מה מהות החיים ומהות היקום ולעכשיו יש  מלחמות ומחלות ואחמד ניגד רוצה לשלוח טילים ונראה מה יהיה, זה נקרא "חוסר אונים", או לחילופין "השמדה עצמית", או לחילופין "השמדה מתוכננת" או לחילופין "בית משוגעים", או לחילופין "משטר דיקטטורה". 

לא לקבל אדם שיכול לפתור את כול חידת היקום בהוכחות ממשיות ומדעיות ומקראיות ומשפטיות, זה נקרא טיפשות. 

הרי כול היקום הם סוחרים, דהיינו, אנשי מתמטיקה, לא יתנו דבר אם לא יקבלו דבר תמורתו, כך גם הדתיים, וזאת מודעות שאני מסכים איתה מכיוון גם אני סוחר, לשם זה נוצרתי, ומה אני מבקש? תרומה כנגד תמורה, ההבדל הוא שאני איש אמונה שנאמר: "חקרת מצאתה תאמין" וכולם חסרי אמונה. לכן מה אני תורם לכם ביום הזה בפרשה תרומה?... את תורה משה שתיתן לכם חיים, אושר, זוגיות, פרנסה, בריאות, הבנה, ידע והחשוב מכול את נשמתכם שזה מודעות "ובלע המוות לנצח", דהיינו, "תחיית מתים". 

מה התמורה שאני מבקש?... גם תורה של משה רבנו שהיא מודעות הגוף, מודעות המוות, מודעות המלחמות, מודעות המחלות, האשליה, הדמיון, החושך ושנאת חינם, תורת משה היא תורה אמת, ולכן אני מקיים את הכתובים ודורש מכם: " מאת כל-איש אשר ידבנו לבו תקחו את- תרומתי". ואני מבטיח לכם שאני מעלה אתכם על הדרך של עץ החיים כך שאתם צריכים להחזיר את התרומה להקב"ה כך שכולכם תהיו הקב"ה שנאמר: "וקדושים תהיו כי קדוש אני" והתרומה שאתם צריכים לתת להקב"ה הוא: " וזאת התרומה אשר תקחו מאתם, זהב וכסף ונחשת".  

שזהב - משול לאברהם, צד ימין, יון חיובי, זכר, חסדים - הרצון לקבל על מנת לתת, שהיום היא מודעות האות נ' שעומדת מול מודעות "נחש" -אל. 

כסף - משול ליצחק, צד שמאל, יון שלילי, נקבה, דינים - הרצון לקבל לעצמו בלבד, שהיום היא מודעות האות ס' שעומדת מול מודעות "כלב" - אלהים. 

נחושת - היא מודעות שלושת הקווים שלא קיימים היום ביקום הזה שהיא מודעות הקב"ה - הרצון לקבל על מנת לתת ולהשפיע, ואיך עשה את זה משה כדי לקבל את שלושת הקווים?... לקח את האות ס' ואת האות נ' והכניס אותם להיתוך וביקוע שנקראים מלחמת גוג ומגוג ונהיו שתיים שהם אחד: "סנ - נס" ואז הוא קיבל עולם עליון שנקראה בינה (ה') ועולם תחתון שנקראה מלכות (ה') וראה את עצמו שנאמר: "עין לא ראתה אלהים זולתך", ובחיבור ארבע האותיות קרה לזה: "הסנה בוער ואינו אוכל", ואז הוא קיבל את התורה, שהתורה נקראת הקב"ה, שהיא דרגת אמת, דרגת תפארת, דרגת יעקב, הוציא את בני ישראל (אברי הגוף) ממצרים ונהייה ישראל: "לי - ראש" ופתר את החידה ראש גוף שנאמר: "אשר עשה". 

אני קיבלתי את תורה משה לא שילמתי עליה, מכיוון שהיא הייתה ואני רק גילתי אותה, לכן היא לא שלי היא שלכם ולא שלכם - תיקחו את תרומתי.  

אם אני עושה את זה היום, מי שהוא עשה את זה לפני - לכן שוב אני רואה "שיבוט", ובסוף פרשת תרומה, רבי שמעון בר יוחאי מפרש את הנביא ישעיה ועונה על כול השאלות שאני שואל וכתב את ספרו "ספרא דצניעותא" שהוא חותם את פרשת תרומה.   

אני מפרש את הנביא ישעיה בתוך ספרי: "מלחמת הרוח בחומר" וכותב את ספרי בפרשנות של ספרא דצניעותא ונותן דוגמאות לתפיסה של חמישה חושים ונותן דוגמאות וסמנים על הגוף שמחזקים את ישעיה את משה ואת רשב"י, כך שמתוך ספרא דצניעותא אני רואה שוב שיבוט, כשם שלרבי שמעון היה לו מחלקות עם התנאים, כך אני רואה היום את חכמי הדור הרבנים והמקובלים שנאמר: "מהו דצניעותא דספרא. אמר רבי שמעון חמישה פרקים הם כלולים בהיכל רב וממלאים כול הארץ. א"ר יהודה אם הם כלולים (מכל החכמה. הרי) אלו הם טובים מכולם, (ולא צריכים ללמוד יותר). אמר רבי שמעון כך הוא למי שנכנס (בחכמה) ויצא (ממנה בשלום), (הוא רואה כאן התכללות כול החכמה). אבל מי שלא נכנס בחכמה ויצא ממנה בשלום - אינו כן". 

המילים בסוגרים הם פרשנות של רבי יהודה אשלג, כך שמי שמלמד לפי בעל הסולם או לפי בנו רבי ברוך אשלג יכולים לעיין בפרשה ולעיין בספרי: "מלחמת הרוח בחומר" ולראות מה התכוון רבי שמעון בר יוחאי באמרו: "למי שנכנס בחכמה ויצא ממנה בשלום"... וספרי מראה בהוכחות שתוכלו להבין ולדעת שהיכל רב מכיל בתוכו את: יחידה, חיה, נשמה, רוח ונפש, שהמשמעות, האור מאיר על בית המקדש הראשון ועל בית המקדש השני שנקרא: "י-ה-ו-ה הוא האלהים - אין עוד מלבדו". ואם תרצו פרשנות שתוכל להראות לכם יותר מה כוחה של החכמה (כח - מה) תעיינו בפרשת המפטיר שמלווה את פרשת תרומה מלאכים א' פרק ה' שמלמדת: י-ה-ו-ה נתן לשלמה את החכמה וקיבל את החיים, כך שספרי מראה לכם: י-ה-ו-ה = חכמה = שלמה חיים. ואתם עליכם לקיים את הכתובים של מורכם וכך תחיו את עצמכם ואת מורכם שהם דוגלים בלעזור לנבראים באומרם: "ואהבת לרעך כמוך - אני אלהים". וזה לא מספיק למכור ספרי זוהר של בעל הסולם אלא צריך להחיות את ספר הזוהר ובעל הסולם ואת הנבראים. הרי האר"י אומר לכם: "כדי להירפא צריך להכיר במחלה ולאחר מכן להכיר במרירות התרופה". מקובלים דעו - אין זמן, זה לא מודעות, זה עשייה שנאמר: "שמש בגבעון דום וירח בעמק איילון", כדי להגיע לזה אתם צריכים לדעת סוד המשפט: "וצרפתי אותם", ורק לאחר מכן מתבטלים: "רגשות, מחשבות והזמן", שהמשמעות, ים סוף, דהיינו, סוף התורה. על זה נאמר: "לא צריכים ללמוד יותר"...   

ואתם חכמי הדור, הרבנים, הדיינים  אשר מחזיקים בש"ס ופוסקים וכתבתם מאות אלפי ספרים של הלכות ששורשם מכות,  אני מפנה אתכם לפרשת מפטיר שמלווה אתכם בפרשת שופטים שתסביר את מעמדכם ירמיה פרק ל"ד שבגימטרייה 7 שהיא שבת ואתם שומרים שבת שנאמר לכם את שבתותי, ואומרים לכם: "כול השומר שבת כדת מחללו" ואתם ממשיכים שנאמר: ...ב - כה-אמר יהוה אלהי ישראל: הלך ואמרת אל-צדקיהו מלך יהודה, ואמרת אליו: כה אמר יהוה: הנני נתן את-העיר הזאת ביד מלך-בבל ושרפה באש: ג - ואתה לא תמלט מידו, כי תפש תתפש ובידו תנתן, ועיניך את-עיני מלך-בבל תראינה, ופיהו את-פיך ידבר ובבל תבוא: ד - אך שמע דבר-יהוה, צדקיהו מלך יהודה, כה-אמר יהוה עליך: לא תמות בחרב: ה - בשלום תמות, וכמשרפות אבותיך, המלכים הראשנים אשר-היו לפניך, כן ישרפו-לך, והוי אדון יספדו-לך, כי דבר אני-דברתי, נאם יהוה:...   

אני אפרש לכם קצת את המאמר שלא תגידו לא ידענו כך שתוכלו לשאול את חכמי הדור והמקובלים הגדולים שמתקשרים עם האוטיסטים אם זה לא כך: אל-צדקיהו - צדקיהו הם אותיות צדק - יהו ואתם כול הזמן אומרים הרב יהו... ואתם קוראים לזה הנשמה היתרה, ואתם נהייתם אל ואתם לא אל ואין צדק ביקום ואתם עושקים אלמנות ויתומים, כראיה, שלושת הקירות שאתם החרבתם את בית במקדש הם "יהו" שהם: מזרח, צפון ודרום ואתם נשארתם במלכות, מלך יהודה שהוא הכותל המערבי שאתם בוכים שם על מה שעשיתם שמשה רבנו אומר לכם: "לחזור בתשובה", תשוב ה"א אל וא"ו כך שיבנה בית המקדש י-ה-ו-ה ואתם לא מוכנים.   

כה אמר יהוה - זה מודעות של מלכות שמיים, כך שמי שיש לא יראה מקבל את מלכות שמיים,

ואתם, "היכן שיש שררה אין לכם יראת מלכות שמיים". 

כה = מלכות, שאם אתה לוקח את הנקבה שבה שהיא האות ה"א ומעביר את זה ל - אמר נהייתה "אמרה" שבשנוי אותיות נקראת "מראה" שהיא המלכות שנקראת בהמה (צדקיהו) ורק לאחר התשובה היא תשוב מהגלות שאתם שלחתם אותה אל יהו  ונהיה קדוש - "יהוה". 

ולכם אנשי המדע זה גם טופס, הרי אתם גם נבראים, אתם קראתם לתורה שלכם דבר שונה מש"ס ופוסקים. פיזיקה, מטאפיזיקה, אסטרופיזיקה ועברתם עכשיו לתורת הקוונטים. אנחנו לא טרנזיסטור , על זה כבר אמר לכם אינשטין ואתם ממשכים בדרככם שנאמר: "בדרך שאתם הולכים לא תגיעו למטרה" , ולכן גם אתם "צדקיהו מלך יהודה". שיהודה בשבילכם הוא כוח המשיכה שאתם לא נמצאים על האדמה, ואתם נקראים "האדם" ונהייתם אל ואתם לא אל. צדקיהו הוא גם בשבילכם צדק - יהו. צדק זה מציאות ואתם מודים שאתם לא יודעים מה זה להיות נמצא, ובמקום לחקור את אתת מודע, דהיינו, לעשות צדק ביקום, אתם הרסתם את גלגלי הצדק. כאשר אותיות "יהו" בשבילכם זה: האונה המרכזית, השמאלית והימנית של המוח שזה נקרא: "תלת ממדים". ידוע לי שאתם כבר יודעים את תורת התלת ממדים וישנו מכשיר שנמכר באלפי דולרים ומבטיח שתוך ששה חודשים אדם ישנה את האינטליגנציה שלו. על זה נאמר עליכם אנשי התורה המודרנית: "אתם מתקדמים מהר אבל בעצם אתם מתדרדרים".   

ואתם פשוטי העם שנקראים בפי הקב"ה צאן מרעייתי וצעקתכם עלתה השמימה על ידי העושק שעושה הערב רב: הן על ידי המדע המודרני שמחפש זריקות לשנות את  התכונות של העם ולהפוך אותו "לגזע הארי - הכבשה דולי" - "שיבוט" - והן על ידי הדתיים שהם התחילו לתמוך במדע המודרני ומנצל את היתמות שבכם, שיתום נקרא חוסר ידע, אפרש לכם בקצרה והכול מוסבר בספרי  כאשר הייתי עם "הערב רב" ולימדו אותי שאלמד אתכם מה המשמעות של המילה "התרומה" = "ה - תרו - מ - ה". 

ה"א ראשונה - נקראת העולם הבא שהיא נקראת בינה שהיא נקראת נשמה (מי).

ה"א אחרונה - נקראת העולם הזה שהיא נקראת מלכות  שהיא נקראת נפש (ים).

תור - שהם 66 שהם אש מים ורוח, שהם זכר ונקבה ואלהים, שהזכר אומר לנקבה: "והרי "את" מקודשת לי", "את" זה אלהים הרוח אותיות האל"ף בי"ת.מ - שזה מים שזה חסדים שנאמר: "ויבדל אלהים בן המים שמתחת לרקיע (ה"א אחרונה), לבן המים שמעל הרקיע (ה"א ראשונה), ויקרא אלהים לרקיע שמים (יציאת מצרים), וכאשר התרומה נהייתה לאחת שכולנו אחד יוצאת הנשמה מעבדות לחרות. שזה הוא משה רבנו במודעות י-ה-ו-ה הוא האלהים שנקרא: "המשיח" - "משה חי". אתם לא צריכים לדעת את כול התורה הזו - אתם צריכים להיכנס לתוך המודעות הזו, דהיינו , לעלות על הדרך הזו שזו נקראת: "תיבת נוח". תיבת נוח זה הזוהר, ואני מראה לכם בספרי איך בניתי את תיבת נוח ורבי שמעון בר יוחאי מבטיח: "שכול מי שרוצה להיטהר מטהרים אותו", ומשה רבנו מבטיח: "שכול מי שרוצה לקבל את תורתו יעשה וידוי". ואני אומר לכם היום: "א - וידבר יהוה אל-משה לאמר: ב - דבר-אל בני ישראל, ויקחו-לי תרומה: מאת כל-איש אשר ידבנו לבו תקחו את- תרומתי: ג - וזאת התרומה אשר תקחו מאתם, זהב וכסף ונחשת". ופה אתם מתחילים לקיים את המצווה שכול המצוות קיימים בה וזה: "נעשה ונשמע", דהיינו, קחו את הספר תקראו אותו תבדקו אותו ולאחר מכן תשמעו, "נעשה" נקרא עולם הזה מלכות, "נשמע" נקרא עולם הבא נשמה בינה שנאמר: "מי שראה את האור הגנוז ראה מסוף העולם עד סוף העולם" וזה הוא: "נעשה ונשמע".  

מאת כל-איש אשר ידבנו לבו תקחו את- תרומתי:

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL
טלפונים: 0544-898547 03-9322192
"מי שמקבל חסדים כפוף - ומי שנותן חסדים אלוה" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב