1. אצלנו כל לקוח מלך (דוד מהבסטה של המלפפונים,מבין הבחור משהו..)
2. יש לנו מועדון לקוחות ,חבל על הזמן (סיסי הספרית )
3. כל שנה אנו שולחים ללקוחות שלנו משהו...(מאיר ,מנהל תחום רכב )
4. חשוב בטח חשוב ,אבל אין כסף לשלוח להם משהו ...(ענת ,מנהלת תקשורת )
5. כן שמעתי על שימור לקוח ,וואלה לא יודע ,לא מאמין בזה כ"כ (משפט אמיתי!)
6. השנה לא נשקיע בשימור לקוחות,זה לא באסטרטגיה (עוד אחת שמבינה ....)
7. חשוב להביא לקוחות חדשים,לכן הכסף הולך לפרסום(מנהל השיווק של עיתון גדול)
8. יקר לנו הקמת מועדון לקוחות ,אפשר בפחות..(עוד אחת שמבינה 2 )
9. כל היום מבלבלים לנו את המוח (אסי ,מנהל שירות לקוחות בסלולר )
10. גם כן הלקוחות האלו ,בלתי נסבלים (חברה של סיסי ממספר 2 )
11. מה יוצא לי מזה ?(מיכל ,מרקום ?לאחר שעיינה בהצעה לשימור לקוח...)
12. לדעתנו זו טעות .(משרד פרסום פלצן שרצה להפיל לי את התקציב ...)
13. לשמר באינטרנט - זה כמו הכרטיס פלסטיק לא - (לוי,לא מבין באינטרנט...)
14. מגזין לקוח? למה? גם ככה עוטפים בזאת דגים (מנכ"ל מחברת סטרטאפ)
15. בידול ממתחרים ,אני ראשון ביי פר מהם (אחד שלא החזיר עוד את הסרט )
16. תראה ,מה נעשה,בוא נתחיל ב 1000 שקל בחודש ונראה לאן מתקדמים ...(מוטי מחברת אופנה מובילה ...)
17. היא קיבלה ,תחזור אלייך (אחת ששלחתי לה הצעה ושבועיים אל חוזרת ..)
18. הלקוחות שלנו כולם מרוצים ,בטוח,עשיתי סקר טלפוני (אחת שלא מבינה הרבה בשירות לקוחות )
19. אני במיליון שקל בשנה מביא כפול לקוחות (עוד אחד שחי בסרט ולא שמע שעולה פי כמה להביא חדשים מאשר לשמר קיימים )
20. מועדון לקוחות ברשת ,פעם ראשונה שאני שומע ,תזכיר לי מי אתה ?(אחד שקיבל 6 פעמים בריף על המוצר ולא מפנים )
בברכה , גיל אשכנזי ICU טכנולוגיה שיווקית בע"מ