דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מודל Pay Per Click -שיעור קליקים 

מאת    [ 22/02/2009 ]

מילים במאמר: 176   [ נצפה 6943 פעמים ]

CTR הוא מדד המציג את יחס הקליקים על מודעה מתוך סך הופעותיה.
זהו מושג בסיסי בשיווק באינטרנט, ובעל חשיבות רבה במודל פרסומיים מסוג PPC (pay per click, כלומר- תשלום פר קליק על המודעה). מודל זה מתבסס על תשלום עבור לחיצות - קליקים על מודעה, ללא תשלום עבור הצגת המודעה או תשלום בעבור תקופת פרסום מוגדרת.
שיעור הקלקלה גבוה חשוב למפרסם מאחר ופירושו שגולשים רבים מצאו שהמודעה שלו מעניינת ורלוונטית עבור החיפוש שלהם, והם רוצים לקבל מידע נוסף.
בגוגל אדוורדס, CTR גבוה יגרום לירידה בעלות הממשית (CPC) לקליק, מאחר ו CTR גבוה משל מפרסמים אחרים פירושו שעל כל הצגה של המודעה גוגל מכניסים יותר כסף מאשר על הצגת מודעה של מתחרה, בעל CTR נמוך יותר.
CTR הוא גם מדד לאיכות המודעה, מכיון שהוא מצביע על רלוונטיות לגולש ועל קשר בין החיפוש שביצע הגולש (כלומר, בין מילת חיפוש) לבין המודעה שניסח המפרסם. רלוונטיות היא מושג חשוב מאוד בפרסום PPC ובגוגל בפרט, אשר מייחסים משקל רב לרלוונטיות ושואפים להציג בפני הגולשים שלהם מודעות איכותיות וקשורות ככל האפשר לחיפוש שלהם, כדי לשמור על ערכו ואיכותו של מנוע החיפוש שלהם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב