דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחשוב על הסביבה - גז בישול. 

מאת    [ 21/02/2009 ]

מילים במאמר: 288   [ נצפה 3460 פעמים ]



המודעות לאיכות הסביבה והאג'נדה הירוקה העולמית חודרות לכל תחום בחיינו האישיים ובהם גם אל המטבח שלנו. אחרי שהתרגלנו לשקיות הירוקות ולגורס מזון אקולוגי הגיע הזמן לשפר את המודעות הירוקה שלנו גם בעזרת גז הבישול.

חברת אמישראגז שוקדת על פיתוחים מוצרים ירוקים הידידותיים לסביבה שמטרתם לחסוך כמה שיותר אנרגיה. לפי נתוני חברת החשמל, משפחה ישראלית ממוצעת צורכת בין 2-8 קילו וואט חשמל לצורכי הבישול. עלויות השימוש בגז בישול במטבח נמוכות במידה מהבישול החשמלי, גם כאשר משתמשים בכלי מטבח אקולוגיים הצוברים בתוכם אנרגיה ומקצרים את זמן הבישול.

בישול ירוק המורכב מחסכון באנרגיה יחסוך לך גם הוצאות כספיות. למשל, באמצעות בישול בסיר עם מכסה, קצב הבישול גובר ומפחית את כמות האנרגיה הנצרכת. האדים אשר נכלאים בדפנות הסיר מפחיתים את כמות האנרגיה עד 70%. גם כיבוי הכיריים כ-10 דקות לאחר הרתיחה, אז משתמרת בכלי הבישול מספיק אנרגיית חום, יעזור לכם לחסוך בהוצאות גז הבישול ולשמור על עולם ירוק יותר.

כיום, נכנס לשימוש גז הבישול המוכר לנו מהמטבח גם אל הרכבים שלנו. הנעת מכוניות באמצעות גז אינה פטנט חדש, אלא שהמודעות לאיכות הסביבה העלתה את האפשרות הזו על סדר היום הציבורי. באמצעות התקנת מיכל גז דחוס ברכב, הנמצא בדרך כלל בתא המטען, מוסיפים מערכת פשוטה של הזנת גז בישול המתקיימת במקביל למערכת הזרקת הדלק והנהג יכול לבחור באיזו מהן להשתמש. עלות ההתקנה כיום היא כ- 8000 שקלים בממוצע.

היתרון הגדול בהבערת גז בישול נובע מיעילותו הגבוהה ביחס לדלקים האחרים הנמצאים בשימוש. ניצול טוב יותר של הדלק, מצמצם את פליטת המזהמים אשר יוצרים ערפיח ופוגעים בדרכי הנשימה.

אמישראגז תורמת לשמירה על איכות הסביבה וגאה להיות חלוצה בתחום המחקר והפיתוח של שימוש תעשייתי בגז בישול. כיום מפעלים רבים בתעשייה עברו הסבה משימוש בדלקים מזהמים לשימוש בגז הבישול שלנו. באמצעות החיסכון שאנו מספקים להם, ניתנת להם האפשרות להסב את משאביהם המתפנים לטובת צרכים אחרים.


אמישראגז, החברה האמריקאית ישראלית לגז בע"מ נוסדה בשנת 1949 והיא ספקית הגז המובילה במדינה.אמישראגז מספקת פתרונות איכות בתחום חימום הבית, גז בישול וכן פתרונות מים חמים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב