דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חימום אמבטיות וחדרים לחים בבית 

מאת    [ 21/02/2009 ]

מילים במאמר: 309   [ נצפה 4163 פעמים ]



ריבוי החדרים בבית והשימוש השונה בכל חדר, הופך את חימום הבית למשימה מאתגרת. על-מנת לא לבזבז אנרגיה וכסף, יש לנתח את נתוני החדר, כדי שנוכל להתאים עבורו את סוג המכשיר: תנור חשמלי, חימום גז או מזגן, ואת גודלו בצורה הטובה ביותר.

במקרה של חדר האמבטיה, החדר הלח ביותר בבית, מדובר במלאכת מחשבת: חדר האמבטיה הוא ברוב המקרים חדר קטן, ובחדרים קטנים מומלץ להתקין חימום גז. חימום ביתי בגז הוא חימום עמוק, ולדעת רבים, חימום גז מפיק חום נעים יותר בהשוואה לצורת חימום הבית על ידי מזגן.
חימום גז ממצה את מירב יכולותיו ויתרונותיו בחימום חללים גדולים וקטנים כאחד. יש הממליצים על חימום גז במיוחד עבור חללים קטנים, מכיוון שפרק הזמן לחימום חדר קטן הוא קצר יחסית, אך במקרה של חדר האמבטיה אין להתייחס רק לגודלו המצומצם של החדר; לעומת שאר חדרי הבית המלאים באוויר יבש, בחדר האמבטיה, גוף החימום בא במגע עם רטיבות רבה. כולנו יודעים, שמגע החשמל עם המים עלול להיות מסוכן מאוד, ולכן התקנת תנור חשמלי בעל בערה פתוחה, או מפזר חום לחימום ביתי מסוג זה, אינו חכם.

כאשר בוחרים מכשיר חימום לחדר אמבטיה, יש לבחור במכשיר אטום למים. תנורים העובדים על חימום גז, מעוצבים בצורה המבטיחה גוף חימום בעל בערה סגורה. יתרון זה של יחידת חימום גז, ישמור על תפקוד תקין של המכשיר לאורך זמן וכמובן, ישמור על הבטיחות.

מלבד האפשרות של חימום גז חלל האמבטיה, קיימת גם האפשרות של שימוש במים שעברו חימום גז. היתרון הגדול במים שאינם מחוממים על ידי חשמל, הוא הזמינות הנוחה של מים חמים לשימוש מידי, ואי הצורך בתכנון מוקדם. השימוש בפתרונות חימום גז למטרה זו, יכול לחסוך למשתמש הממוצע, כרבע מצריכת החשמל החודשית שלו. הצרכן משלם למעשה רק עבוד המים שהשתמש בהם בפועל, ולא על כל פעולת חימום המים הארוכה והיקרה.

לסיכום, פתרונות חימום לחדר האמבטיה דורשים מחשבה רבה, אך בשורה התחתונה, כאשר אתם מעוניינים במקלחת חמה, בעלויות נמוכות ובזמן המהיר ביותר, בחרו בחימום גז עבור מטרה זו.

אמישראגז, החברה האמריקאית ישראלית לגז בע"מ נוסדה בשנת 1949 והיא ספקית הגז המובילה במדינה.אמישראגז מספקת פתרונות איכות בתחום חימום הבית, גז בישול וכן פתרונות מים חמים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב