דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון לאסרטיביות 

מאת    [ 21/02/2009 ]

מילים במאמר: 654   [ נצפה 4123 פעמים ]

איך להוציא את הפנתרה שבך ולהפוך לאישה אסרטיבית

שירית בן- ישראל©

תחליטי שאת הולכת לנסות משהו שאת מפנטזת עליו שנים או שלא העזת לעשות עד כה.

יד על הלב, תחשבי עמוק, תצללי עמוק למעמקי הנשמה, מה רצית לעשות? על מה פנטזת? מה חלמת אבל אפילו להעלות על דל שפתייך לא העזת?, ולא, אני לא רוצה שתשתתפי בסרט כחול, או שתהלכי עירומה בשדרות שאנז אליזה. רק שתביני, שמה שמפחיד אותך, עוצר אותך ואישה עצורה בתחום אחד, היא מעצור מהלך ביתר התחומים. אז, תפרצי את הגבולות שמגבילים אותך בעיקר בראש. רצית לשחות עם דולפינים?- רדי לאילת ותעשי זאת, השתוקקת ללבוש בגד מסוים ולא העזת?- לכי לחנות ופרגני לך אותו, רצית שהשיש במטבח, זה ששנים את חותכת עליון ירקות ובשרים יהפוך למשטח אהבה כמו בסרטים, נקי אותו, פזרי חופן עלי כותרת של שושנים או וורדים, בחרי יום בו השבט, למעט בן הזוג יהיה מחוץ לבית ובעיקר, מחוץ למטבח וקדימה למסע להחזרת התשוקה. הרעיון הוא שמה שיגרום לך לצאת מריבועי הפחד וממעגלי הקיבעונות יחזיר לך את האור בעיניים, את האנרגיה בגוף ובעיקר את התשוקה לעצמך, אליו ולרגעים המיוחדים שתייצרו ביניכם.


תבחרי לך מודל לחיקוי כדי לעזור לך להתחבר לפנתרה שבך

(שחקנית מפורסמת או זמרת, חברה, או דמות נערצת שמסמלת מיניות בשבילך).
אין כמו למידה בשטח. מצאי לך אישה, שהיא מודל חיקוי בתחום עבורך. חקרי אותה, צפי בה, למדי אותה ואמצי מחוות המתאימות לאופייך ולצרכייך. זו יכולה להיות ברדו, אניסטון, לופז, או מכוחותינו, מירב מיכאלי שעוצמתה בשחור ובמיניות בשליטה, יונית לוי שכוחה בקרירותה למרות שהיא מעידה על תשוקה גדולה.

פתחי לך באמצעותה סגנון אישי, כמו בכל תחום ונושא, הבנוי על החוזקות והכישורים שלך. תתאימי את ההתנהגות, הלבוש והדיבור לגיל שלך. כמו בפרסומת של הקפה המיוחד, בו אישה בוגרת לפחות 40 במיניות אדירה אך מתוחכמת ומרומזת, מאתגרת ומשיגה תוצאות, ניגשת לנערון בשנות ה- 20 ומראה לו תשוקה מהי. את כמוה, יכולה הכל. מיניות של גיל 20 שונה מהמיניות של 40 או זו של 60, וטוב שכך.


תבחני את הרפרטואר שלך

גווני את טווח המסרים שלך, הפתיעי, רגשי את הסביבה ובעיקר את עצמך. אל תחזרי על אותם מסרים, כדי שלא תשעממי ולא תשתעממי. למדי את תנועות הנערצת שלך, עמדי מול המראה ונסי אותן בעצמך. מתוך ההתנסות באה התחושה, ממנה התשוקה וההמשך- מוביל אותך ואת הנבחר ישר לחדר השינה, שעכשיו יהיה חדר התשוקה.
היי מתוחכמת ולא בוטה. המרומז משרת אותך טוב יותר מהמסר הבוטה והישיר. והכי חשוב, מבלי להעליב את אמא שלך תשתדלי ממש, אבל ממש לא לחשוב עליה ועל מה היא הייתה אומרת ולו לרגע.


לכי לגן החיות והתבונני בפנתרות/נמרות- ללמוד את סודות התנהגותן

בכל אחת מאיתנו מצויה טיגריסית קטנה, שמחכה לשעת כושר. תאווה, כוח, מסירות וחושניות הן תכונות המפתח שלה. היא חזקה, הפרווה שלה מעוררת מחשבות על חושניות, היא נעימה למגע, כמובן, למי שהיא מרשה. מסתורין הוא חלק מהותי באישיותה, וסביבו נקשרו לא מעט מיתוסים. הטיגריס היא צבעונית ובלתי צפויה. בדיוק מה שאת צריכה בכדי לעורר את התשוקה, זו שלך וזו שאצלו. כי הבנאלי מהר מאד משעמם, וממש בטווח הישג נמצא המרגש, המסתורי, המחדש. טיגריס פירושו הרפתקאות, אנרגיות מחודשות והתלהבות. קני לך לבוש מנומר, תיק מנומר, כפפות ארוכות עד הכתף, מנומרות כמובן, שטיח פרווה, סינטטית, גם הוא מנומר. לא את כולם, רק אחד.
בקוריאה, הטיגריס הוא מלך החיות. באסטרולוגיה הסינית הוא אחד מ- 12 המזלות, בגן החיות תראי אותו רובץ, מתבונן, קולט מידע, לאט ובשקט, אבל אל תטעי, הוא ואת את שלכן תשיגו.

גם הפנתרה מסמלת את החזרת הכוח האמיתי, התשוקה שלך לחיים ולעצמך. גם היא שייכת למשפחת הנמרים, דרכה תתחברי לצד הפראי, זה שאת עוצרת בתוכך, מתוך פחד, מה יגידו, מה יחשבו, איך תיראי...לפנתר יש יותר מ- 500 שרירים אותם הוא מפעיל כרצונו. הוא חופשי, התבונני בו בגן החיות ותהיי חופשייה כמוהו. להרגיש, לחשוב, לומר ולעשות כל מה שאת רוצה. הפנתר השחור, תוקפני ככל שהוא נראה מסמל את הנשיות, הוא מייצג את החיים, את האנרגיות הנשיות ואת הלידה מחדש. אז, תרשי לעצמך בעמדך מולו, ללדת מחדש את התשוקה שבך, ללא מעצורים, ללא היסוסים, ללא התוויות ואיסורים,

זכרי שהפנתר מייצג תשוקות נסתרות ואת התעוררות אנרגיית הקונדוליני, את המעבר מקיום תוך מוגבלות לחיים חדשים, מסעירים, מלאי תשוקה וחסרי מגבלות.



שירית בן- ישראל
מנכ"לית חברת STS
לעיצוב ארגונים מובילים בע"מ

מרצה, יועצת ומאמנת למצוינות עסקית וניהולית
חוקרת בתחום ניהול ומנהיגות
MSM במנהל עסקים ו-15 שנות נסיון

ליצירת קשר באימייל: sts4u@bezeqint.net




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב