דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים את הדי ג'יי הנכון לחתונה? 

מאת    [ 21/02/2009 ]

מילים במאמר: 641   [ נצפה 3594 פעמים ]

להלן ריכוז של כמה טיפים פשוטים אשר יעזרו לכם לבחור את הדי ג'יי הנכון.

 1. כצעד ראשון תחליטו על כיוון ואופי לחתונה, האם מסיבתית או סולידית? עם הנחיה אקטיבית או עם קטעי קישור ספורים בלבד, וכו' וכו'. ההנחה היא שברגע שתדעו מה אתם בעצם מחפשים, כך יהיה לכם קל יותר למצוא ולדעת שמצאתם.

2. נסו להזכר בחתונה שממש נהנתם כאורחים. במידה ומצאתם, זה הזמן לאתר את טלפון הדי ג'יי. בחתונה כזאת הייתם מנותקים מפחדים וחששות של לקחת החלטה שגויה, ובעצם הייתם הכי אובייקטיבים. כך שמה שהרגשתם זה הכי אמיתי ונקי משיקולים זרים. אם לא מצאתם ארוע כזה, אז זה הזמן לעבור לטיפ הבא:

 3. איך באמת יודעים שמישהו טוב בתחומו? מאוד פשוט, ע"פ קבלות- זאת אומרת בשורה התחתונה מעבר לכול המילים היפות והיחסי ציבור שאנשים עושים לעצמם, מהי בעצם האמת? את זה ניתן לקרוא בהמלצות, במכתבי הוכרה וכו'. ישנם היום המון אתרים באינטרנט אשר מאפשרים לכם לקרוא משובים אותנטיים על נותני שירותים. הטובים והמפורסמים שבהם הנם: "מתחתנים למען מתחתנים", "מתחתנים ברשת" ו "HNET". קראו ותתרשמו. אם נתקלתם בהמון מילים חמות על המון די ג'יים; זה לא אומר שזה לא אמין, זה פשוט בזכות זה שבאמת יש המון די ג'יים טובים. אז תעברו על המשובים ותראו מה מהם יותר מדבר אלכם, ואז הכנסו לאתרים שלהם באינטרנט על מנת לראות שהסגנון שלהם מתאים לכם. במידה וכן, אז זה הזמן ליצור קשר איתם לטובת קביעת פגישת היכרות.

 4. יש לבדוק את הנקודות הבאות בפגישה:

 א. איך החיבור בינכם? תראו אם כייף לכם איתו והוא באמת בראש שלכם או שלא. בעוד שיש המון די ג'יים טובים, זה לא אומר שכולם מתאימים לכם. חיבור טוב ביניכם, יכול לתת ערך מוסף של חוויה והפריה הדדית. כאן אתם והדי ג'יי הופכים לקבוצה מתואמת אחת.           די ג'יי אשר אין לכם חיבור טוב איתו, עלול לא לבטא את מה שהייתם רוצים שיקרה בחתונה על אף שבאופן כללי הוא יכול להחשב בהחלט     לדי ג'יי טוב. הסוד כאמור נמצא בתאום בינכם.

ב. איך הראש המוסיקאלי שלו? תבקשו שיתן המחשה מוסיקאלית לשלבים השונים בארוע: רעיונות לקבלת פנים, חופה, ריקודים לשלב הראשון והחתונתי, ריקודים לשלב המסיבתי יותר (בחתונות ערב, אחרי 11:00 בלילה כשרוב המבוגרים כבר הלכו). האם הכיוונים שהוא מציע באמת מתאימים ומדליקים. האם מה שהוא מציע באמת מתאים לקהל שלכם?

 ג. אחת הנקודות החשובות ביותר היא זרימה חלקה של הארוע. על מנת שזה יקרה, די ג'יי מקצועי אמור לדעת לעשות מיקסים(מעברים חלקים משיר לשיר ללא הפסקה)בצורה נכונה. מומלץ שתבקשו ממנו שימחיש לכם איך הוא עושה זאת. די ג'יי לא מקצועי עלול ליגרום לקהל שלכם לעמוד ברחבה ולהסתכל במבוכה אחד על השני, אם הוא לא שולט בזה.

ד. האם הוא מגבה את הציוד? מה קורה עם חס וחלילה עקב נסיבות של "כוח עליון" הוא לא יכול להגיע? תשימו לב שהנקודות הללו רשומות בהסכם והוא באמת נותן גיבוי.

ה. האם הוא מגביל בזמן? בעוד שהוא יכול להגיד שלא כמובן, את הנקודה הזאת אפשר לאמת עם ההמלצות לגביו, זאת אומרת האם הוא קיבל פדבקים שציינו למשל שהיתה מסיבה טובה עד השעות הקטנות? כך תדעו אם הוא מאלה שנוטים לסלק או מהמשקיענים שאכפת להם טובת הארוע והשם שלהם.

ו. נקודה זאת הולכת בהתאמה עם 4א הנ"ל: האם אתם והארוע שלכם באמת חשובים לו? את זה ניתן לדעת ע"פ השאלות ומידת ההקשבה שלו אלכם. די ג'יי שרק מרוכז בעצמו ולא מתעניין אלא רק מנסה להרשים כל הזמן, לא ממש יכול להיות די ג'יי מאחר והוא גם לא יהיה בתקשורת עם הקהל.

 ____________________

אם אתם עדיין מרגישים שלמרות כל האינפומציה שקבלתם, עדיין קשה לכם לגבש החלטה, אתם תמיד יכולים לבקש לראות כמה די וי די של ארועים  לא ערוכים ושם לשים לב לאוירה ולמעברים בין השירים. לא מומלץ ללכת לראות ארוע מאחר וברוב המקרים זה רק יותר מבלבל ומקשה על קבלת ההחלטה.

בשורה התחתונה, מאוד חשוב שתסמכו על עצמכם ולא תתיעצו עם יותר מדי אנשים מאחר ואתם אלה שיודעים יותר מכולם מה נכון לכם, כך שאם כן מצאתם בהתאם לנ"ל מישהו שמתאים, אז לכו על זה מבלי להסס.

שתהיה בחירה טובה והמון הצלחה.

נ.ב אשמח לענות על כל שאלה.

                                                                    בברכה,

                                                               די ג'יי תומר ורד

                                                                Freemusic.

הכותב הינו די ג'יי תומר ורד זוכה תחרות התקליטנים הישראלית ונציג המדינה באליפות העולם, אנגליה - לונדון.
תומר הפיק את האלבום הראשון של פישי הגדול. ניגן באלבומיהם של אסף אמדורסקי, מקס גת מור. הופיע לצידם של שבק ס', סאבלימינאל והאומן הבין לאומי פלייבר פלייב.
תומר מתקלט מגיל מאוד צעיר ועד היום היה שותף להצלחת אלפי ארועים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב