דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי אשם, פרשת השבוע משפטים המשך... 

מאת    [ 19/02/2009 ]

מילים במאמר: 1277   [ נצפה 2706 פעמים ]

מי אשם פרשת משפטים

כל בני האדם שנמצאים על פני האדמה משתמשים באצבע המאשימה את האדם הראשון שאכל מעץ הדעת הטוב והרע, את האשה שלא הצליחה לעמוד בפיתוי הנחש, ואת האשה שהצליחה בערמומיות שלה לפתות את האדם שעל זה אמר שלמה המלך: "ולא מצאתי מר ממוות מהאשה". השאלה היא: מי הוא האשם האמיתי ואיך אפשר לזכות אותו ולסלוח לו?!...   

המקור לכך מן התורה: "ואם-נפש כי תחטא ועשתה אחת מכל-מצוות יהוה אשר לא תעשינה, ולא-ידע ואשם ונשא בעוונו. והביא אייל תמים מן-הצאן... לאשם אל הכוהן וכיפר עליו הכוהן על שגגתו אשר-שגג והוא לא-ידע ונסלח לו. אשם הוא, אשם אשם ליהוה" (ויקרא ה', י"ז - כ').

הנה היום הזה בעולם המודרני כאשר המדע כבש את החלל, אנשי הדת כולם קדושים, מלמדי הקבלה כולם מעל האלהים...ואף אחד מהם לא יודע מה אומר הכתוב שנאמר לפני 3300 שנה שהיום בפרשת משפטים מופיע שנאמר: "ויקח ספר הברית ויקרא באזני העם, ויאמרו: כל אשר-דבר יהוה נעשה ונשמע" (שמות כד פסוק ז).

ולא ידע - והוא לא ידע. דת מדע וקבלה שהם ראשי העם והם לא יודעים והם מחזיקים את העם ומפרשים לנו את החוקים מה מותר ומה אסור... והם שולחים לנו את הנגזרת שלהם שהם שופטים ורופאים וכל הקבלה המעשית שנאמר: "מכשפה לא תחיה" (שמות כב פסוק יז). והם שקרנים ורמאים ולוקחי שוחד שנאמר: "ושחד לא תיקח, כי השחד יעור פקחים ויסלף דברי צדיקים" (שמות כג פסוק ח). וכאשר ניגשים אליהם ומוכחים אותם ברשעותם הם דוחים דברי צדיקים שנאמר להם: "מי שדוחה משיח כופר בתורה ובמשה רבנו". והם ממשכים לצפות בסבל שהעם סובל ומשדרים לנו את הסיסמא: "ואהבת לרעך כמוך" כאשר הכל שקר שנאמר: "מדבר-שקר תרחק, ונקי וצדיק אל- תהרוג, כי לא-אצדיק רשע" (שמות כג פסוק ז). ולהגנתם טוענים אנחנו לא יודעים ואנחנו מלמדים לפי המקורות...וכל אחד ואחד לפי המקורות שלו שהם קוראים להם "הוא אמר"... שנאמר:  "ולא ידע - והוא לא ידע".

"ויקח ספר הברית ויקרא באזני העם, ויאמרו: כל אשר-דבר יהוה נעשה ונשמע"...המחזה הזה זה לא קרה לפני 3300 שנה - המחזה הזה אני רואה אותו יום יום אצל היהודים, האסלאם, הנוצרים...כל אחד לוקח לו ספר של מישהו אחר ומתחיל לדבר בשם יהוה...יוצר לו כת משלו ומלמד את החסידים שלו שהם הטובים ביותר מכל בני העולם הזה כך שכל הכתות נהיו בשוויון צורה לכת שגרמה מוות ביקום והיא: "עדת קרח".

"ויאמרו: כל אשר-דבר יהוה נעשה ונשמע"...

אלה שאומרים את המשפט הזה, האם הם יכולים להשמיע לכל באי העולם הזה, שכל מה שדבר יהוה הוא לא טעה ומטעה אותנו?...הרי נאמר, וכל באי העולם עושים את זה: "כבדהו וחשדהו"...

השאלות הם:

מדוע אני עושה את זה ביני לבן חברי ואני לא עושה את זה ביני לבן יהוה?...

מדוע עד היום הזה אף אחד לא יודע מי זה יהוה?...

אם חכמי הדור דת, מדע וקבלה לא יודעים מי זה יהוה - האם זה מונע ממני לדעת מי זה יהוה?...

כאשר אנחנו הולכים למקום עבודה מיד מבקשים מאיתנו קורות חיים ודף מן המשטרה שאין לנו עבר פלילי...כאשר אנחנו רוצים להתחתן מיד שואלים על ההורים של החתן והכלה ועל המשפחות ומה המצב הכלכלי שלהם ורק לאחר מכן מחלטים אם כדאי או לא כדאי...וכאשר אנחנו חולים מיד מחפשים מי הרופא הטוב ביותר שיכול לרפא אותנו במהירות האפשרית פן חס וחלילה נמות...אבל כאשר באים ומספרים לנו ספורים ואגדות על יהוה אלהים שאם נלך בחוקותיו ובמשפטיו והוא ייתן לנו פרנסה זוגיות ובריאות מיד:"ויאמרו: כל אשר-דבר יהוה נעשה ונשמע"..

האם יהוה אלהים לא טעה?!...

"ויצמח יהוה אלהים מן-האדמה כל-עץ נחמד למראה וטוב למאכל, ועץ החיים בתוך הגן, ועץ הדעת טוב ורע" (בראשית ב פסוק ט).

תאור מקום היפה ביותר עלי אדמות שכל הזמן אנחנו רואים בטלוויזיה: "החיים הטובים" ואנחנו משתוקקים להגיע למעמד הזה...בתי הכנסיות בירושלים ובכל הארץ מתהדרים בתפארתם ושם משקיעים את כל הכסף שהחסידים מביאים להם כאשר לחסידים אין להם כסף לסיים את החודש...אנשי הקבלה מתהדרים בעושרם הרב ובונים להם בתים מפוארים כאשר הם לא יודעים מה הם אומרים ומחזיקים להם חסידים כדי שיחזיקו את הדרם שנאמר:

"ויקח יהוה אלהים את-האדם וינחהו בגן-העדן לעבדה ולשמרה" (בראשית ב פסוק טו).

והנה הגננים שמעדרים את הגינות, והנה הצבעים שצובעים את הבתים, והנה החסידים שטוענים: "אנחנו רואים אורות וטוב לנו ואנחנו מאושרים וכל מה שאנחנו עושים זה בנתינה כך שרק על ידי הנתינה אנחנו נגיע לבורא"...ולאחר שהחסידים כבר נמצאים בצייד הגולגולות ועושים מה שאומר להם הרב לעשות שנאמר:  "לעבדה ולשמרה"...הם מכריזים עליהם שהם כבר בחבורה ונותנים להם דרגות ומעמד בגן העדן שנאמר:

"ויצו יהוה אלהים על-האדם לאמר: מכל עץ-הגן אכל תאכל" (בראשית ב פסוק יז).

פה יהוה אלהים הלך ויש לו הרבה מאוד סדורים... כשם שאנחנו רואים שאי אפשר להגיע לראשי העם וכול היום הם עסוקים בסדורים שלהם כדי לתקן את העולם... והחסידים מסתובבים בגן העדן ואוכלים מכל הבא ליד ולא מבדלים בן עץ החיים לבן עץ הדעת ואוכלים משניהם מכיוון שהם נמצאים: בויצו...והשאלות שהם נשאלים תשובתם היא הרב אמר...וכאשר נשאל הרב תשובתו היא יהוה אלהים אמר...ולאחר שכולם שבעים מעץ החיים ומעץ הדעת הטוב והרע שנאמר: "אין ללמוד סודות עד שקרבכם לא יהיו מלאים בש"ס ופוסקים"...שעל זה נאמר: אם אני אשחרר את העבדים מי יחזיק לי את גן העדן שאני נמצא בו...והנה יהוה אלהים חזר מן הסדורים שאנחנו לא יודעים כמה זמן היה בסדורים...אלף... אלפיים...שלושת אלפים שנה... ושומעים...

"ומעץ הדעת טוב ורע לא תאכל ממנו, כי ביום אכלך ממנו מות תמות" (בראשית ב פסוק יז).

השאלה של חוסר הוודאות שקיימת ביקום שגורמת למוות, למחלות, למלחמות, לגירושים, לדיכאונות, לייאוש...היא - מי אשם?!...או בשאלת המדע ששואלת: מי הדליק את המפץ?...או טענת הדתיים: "אין מחשבה שנתפסת בו"...או טענת המקובלים: "הקבלה זה לא דת זה מדע"...אבל במצב הזה שהיקום נמצא כל בני האדם כולל ראשי העם דת, מדע וקבלה...אכלו מעץ הדעת טוב ורע והם נמצאים במודעות שנאמר: "כי ביום אכלך ממנו מות תמות".

"כל הדוחה משיח כופר בתורה ובמשה רבנו"...מדוע נאמר המשפט הזה עוד מלפני אלפי שנים שנאמר: "ויאמר פרעה: מי יהוה אשר אשמע בקולו לשלח את-ישראל? לא ידעתי את-יהוה וגם את-ישראל לא אשלח" (שמות ד פסוק ב). וכאשר אני מסתובב אצל כל הפרעונים  חכמי הדור דת, מדע וקבלה...ומגיש בקשות לבג"ץ...ושולח מכתבים לנשיא מדינת ישראל...ופונה למנהלי בתי חולים לרפא ילדים חולי לוקמיה...וכולם עונים בתשובה היפה ביותר: "ויאמר אליהם מלך מצרים: למה, משה ואהרון, תפריעו את העם ממעשיו? לכו לסבלותיכם" (שמות ה'  פסוק ד).

כאשר אני מראה להם את ספרי "מלחמת הרוח בחומר" שמתאר לפריטי פרטים מי הוא יהוה אלהי ישראל וכיצד אנחנו מגיעים למודעות של חיי נצח ומתעלים מעל המוות ויורדים מאיתנו כל המלחמות והמחלות וחוסר הוודאות שקיים ביקום ומקיים את הכתובים שנאמר: "אני יהוה רופאך" והכול מוכח ועומד מול כתובים של המדע, הדת, המקרא, הפילוסופיה, הפסיכיאטריה, הפסיכולוגיה...וזה לא מיסטיקה...ומוכיח ואומר להם שמי שאומר זה מיסטיקה עליו נאמר: "הפוסל במומו פוסל". מכיוון שכל באי העולם הזה דת, מדע וקבלה הם יודעים את אלהים אבל הם לא יודעים את יהוה...כך שכל הכתובים שקיימים היום ולומדים מהם כל באי העולם זה מיסטיקה - והם לא עומדים במבחן המציאות. תשובתם היא תשובה פשוטה שהיא מתאימה למעמד שהם נמצאים בו שהם קוראים לזה  העולם התחתון: "ויאמר פרעה: הן-רבים הם עם הארץ, והשבתם אתם מסבילותם" (שמות ה פסוק ה) שהמשמעות של המשפט הוא: "עבדי החייבים לעבוד בשבילי רבים הם, ועל ידי כך שאתם משביתים אותם מעבודתם אתם גורמים לי נזק רב" שעל זה נאמר: "האמא רוצה את הילדים בשבילה בשביל הילדים שימותו".

"הוכח תוכיח את עמיתך" שנאמר: "את האלהים יאהב יוכיח"...אין מילה בתורה ואין אות בתורה ואין משפט בתורה שלא עומד במבחן המציאות...שנאמר ע"י מורי מיודעי אלופי רבי שמעון בר יוחאי: "מי שאין לו נוקבא אין לו מלכות שמים"...שנאמר: "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ"...והארץ היא הנוקבא והכל בה...כדי לקבל מלכות שמים חייבים לפתור את בעיית הזוגיות שקיימת בעולם הזה והנקבה שעומדת מולנו היא לא שפחה ולא זונה שנאמר: "הרחב זונה"...

נאמר: "יהוה אלהים בקרבך", כך שאם אני רוצה להאשים את יהוה אני נמצא באל חזור...כך שספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה לכם צעד אחר צעד כיצד מוצאים את יהוה אלהים מקרבנו ויודעים אותו בדעת ואנחנו רואים שהוא לא אשם וכל מה שעשה הוא עשה לטובת האדם שנאמר: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד".

"יהיה שם יהוה מבורך לעלם ולעולמי עולמים".

"מה רב טובך אשר צפנת ליראיך".

"מה טובו אוהליך יעקב משכונותיך ישראל".

"אושר הוא לדעת שאתה יכול לדעת מה שאתה לא יודע".                   

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL
טלפונים: 0544-898547 03-9322192
"כדי לדעת את האמת צריך לדעת לאהוב את האהבה" - המשיח



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב