דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרשת השבוע משפטים 

מאת    [ 17/02/2009 ]

מילים במאמר: 1247   [ נצפה 5088 פעמים ]

פרשת השבוע משפטים 

פתח רבי שמעון ואמר: "ואלה המשפטים אשר תשים לפניהם, אלו הם סדרים של גלגול, כי משפטים פירושו דינים, דינים של נשמות החוזרות ומתגלגלות לעולם הזה הנדונות כל אחת ואחת לפי עונשה". כיצד למד רבי שמעון כדי לקבל את התואר - "המאור הקדוש"?...

ספר הזוהר מונח לפנינו (רשב"י) - וספר התורה מונח לפנינו (משה) - וספר מלחמת הרוח מונח לפנינו (חיים שלמה). ספר הזוהר וספר מלחמת הרוח בחומר יצא מתוך התורה שהיא מכילה 6088 פרקים (משפטים). חלקם מעולם העשייה - חלקם מעולם היצירה - חלקם מעולם הבריאה - חלקם מעולם האצילות...וכולם יורדים מהכתר שהוא נקרא: "האין שבתוכי". וכולם נמצאים בשם הקדוש יהוה שנאמר: "יהוה אלהים בקרבך.

.6088 כנגד 6 + 8 + 8 = 22 שהם כ"ב האותיות האל"ף בי"ת שיוצאים מדרגת העשייה, שנקראת הנפש, שזה פה האדם שנאמר: "החיים והמוות ביד הלשון". כ"ב האותיות שהם מעולם הבריאה, שנקראת בינה, שנקראת ראש, שנקראת עולם הבא, שמסומנות באותיות י"ה של השם הקדוש יהוה. כנגדם "את" שהם מאל"ף עד ת"ף שהם נגזרת של כ"ב שעל כן ישנם אותיות גדולות ואותיות קטנות שהם מעולם העשייה, שנקראת מלכות, שנקראת גוף, שנקראת עולם הזה שמסומנת באותיות ו"ה בשם הקדוש יהוה.

התרבות שעם ישראל חי עליה וממנה אנחנו מתרבים היא התורה, התורה מלמדת אותנו לחבר י"ה עם ו"ה באחוד שלם יהוה, דהיינו, לחבר את הראש לגוף. עד היום הזה אף תרבות לא מראה לנו כיצד מחברים את הראש לגוף...וכולנו טוענים שהכל בראש...דהיינו, העולם הזה (הגוף) טוען שהכל בראש (העולם הבא)...כך שאם נחבר את הראש לגוף אנחנו נדע את סוד האותיות שהם 6088 הפרקים שנמצאים בתורה וזה נקרא: "ומשה קיבל תורה מסיני".

ישנם טוענים: "המטרה מקדשת את האמצעים (הדרך)" שעל כן כל התרבויות לא מצליחות לחבר את הראש לגוף והמוות וחוסר הוודאות שולט ביקום. רבי יצחק לוריא (האר"י הקדוש) טוען: "כדי להרפות חייבים להכיר במחלה ולאחר מכן לקבל את מרירות התרופה". דהיינו, המטרה לא מעניינת הדרך חשובה...או שלחילופין, "הדרך מקדשת את המטרה".

מכיוון שהתחלת חיי האדם בא מנפש בהמית... כך שהעולם הזה (הגוף) קיבל חיות שהיא נקראת: "נפש הבהמה" ועלינו לקדש את הנפש הזו, ובזה אנחנו בונים את הגוף שהוא נקרא ו"ה, שהוא נקרא: בית המקדש השני...וכאשר אנחנו מסיימים את בניית בית המקדש השני (הגוף)...בית המקדש הראשון שנקרא ראש, שנקרא י"ה מתלבש בגוף ונהיים שניהם לאחד שנאמר: "בנה לי את משכני ואשכון בתוכך"...ובזה תמה המלאכה שנאמר: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד" וכל הכתובים בתרבות שלנו מתקיימים שזה נקרא: "חיי נצח, ובלע המוות לנצח, תחיית המתים".

הדבר הקשה ביותר אצל האדם שהוא לא נותן לו להגיע לקדושה היא לגלות את סודותיו...לכן אף אחד לא מדבר בגוף ראשון אלא כולם בגוף שלישי..."הוא אמר"..."בראשית ברא אלהים"...על כן כתבתי את ספרי: "מלחמת הרוח בחומר" שהוא בגוף ראשון: "אני אומר"...שבתוך ספרי אני מגלה את כל סודותיי...אני מראה בתוך ספרי כיצד יוצאים ממודעות "נחש" למודעות "משיח" שעל כן: נחש = משיח. כך שכל אדם ואדם יסתכל בפנמיות שלו ויראה את הנחש שבו ששורש נחש זה צפע שהם חוליות 5,6,7 בעמוד השדרה שעל כן הסקרים מודעים: " 95% מהיקום סובל מכאבי גב שהם חוליות 5,6,7 ".

ספרי מראה לכם כיצד נכנסתי לבור שהוא מלא עקרבים ונחשים (צרפת ובלגיה) שהמשפטים והדינים שלהם יותר קשים מהקשת נחש הצפע...וכדי לחיות מהקשת נחש הצפע אני צריך נסיוב שגם הוא נחש הצפע...כך שספרי מראה את מלחמת הנחשים בן חרטומי פרעה לבן הנחש שיצא מהמטה של משה רבנו ובלע את הנחש של חרטומי פרעה..."אין מודעות בעולם הזה שתאמין שיצאתי מן הבור הזה - ואין מודעות בעולם הזה שתדע את המודעות שרכשתי בבור הזה". כשם שטען שופט בית המשפט העליון בצרפת: "מיקום מדינת צרפת ועד היום הזה לא קם אדם שעשה את התקדים הזה". וכשם שטען נציג שגרירות ישראל בצרפת: "שלושת השופטים צריכים לחיות עוד מאה שנה והם לא יגיעו למודעות שלך".

ספרי מלמד משפט אחד מהתורה שבו קיימת כל התורה והוא: "וקרא זה אל זה ואמר "קדוש קדוש קדוש יהוה צבאות מלא כל הארץ כבודו".

בני אדם לא אוהבים פילוסופים, וכל התורה היא פילוסופיה. מכיוון, שמשמעות המילה פילוסופיה היא: "חכמת האהבה". מה אומרים על האדם: "ייצר לב האדם רע מנעוריו". כך שכאשר הפילוסופיה נותנת את תורתה היא לא יכולה לקבל דבר אחר מן האדם אלא מה שיש לו. מה יש לו? רע. לכן נאמר זה כלל גדול בתורה: "ואהבת לרעך כמוך - אני יהוה הוא האלהים". על כן כאשר הייתי בבור שיעור הראשון שלימדה אותי ההשגחה הפרטית היא לאהוב את האויב. כך שעשיתי את מה שאמרו לי שנאמר: "ברוך שאמר ועשה". לימדה אותי ההשגחה הפרטית שאותיות: "אויב זה איוב". שעל כן אני אומר: "שאם איוב היה היכן שהייתי הוא לא היה יוצא מזה".

"קדוש קדוש קדוש" = אש מים ורוח = זכר נקבה והמכריע בניהם = עשייה דיבור וכוונה = דת מדע וקבלה = דינים חסדים חכמה. כדי להגיע למודעות הזו אנחנו חייבים לדעת את עולם הזוגיות, צריכים לדעת מה תפקידה של הנקבה ומה התפקיד של הזכר בעולם הזה...ומכיוון שעד היום הזה מערכת הזוגיות היא מתנהלת במערכת אינטרס...אנחנו עדיין נמצאים בעולם הנפש הבהמית שעל כן הסקרים מודעים: "95% מהזוגיות קלוקלת"...כאשר אנחנו מגיעים ליום החופה והזכר אומר לנקבה: "והרי את מקודשת לי"...הוא לא מתכוון לנקבה שעומדת מולו אלא לשכינה שנמצאת גם היא ביום החופה שהיא נקראת הרוח...כך שאם מערכת הזוגיות מתנהלת בצורה של: "הזכר מכבד את הנקבה יותר מאשר מכבד את גופו והנקבה יודעת שכבודה נמצא במקביל לזכר" השכינה מתגלה לשניהם והיא מטהרת את גופם ואז מתקיים המשפט: "קדוש קדוש קדוש". הזכר הוא כותב את הדרך שהם עברו יחד שהיא נקראת "אשה" שהיא יצאה מן הארץ שהיא נקראת נקבה שנאמר: "מלא כל הארץ כבודו". כבודו הם אותיות כבד ו (גוף הזכר) ו (גוף נקבה). כבד (26) = יהוה (26) + גוף הזכר 6 גוף הנקבה 6 = 12 + 4 אותיות השם= 42 . כך אנחנו מגיעים לשוויון המיוחל שכולם רוצים אותו בן הזכר והנקבה...ואז נאמר: וקרא...שהם אותיות: ו - קרא, זה = 42 זכר. זה = 42 נקבה. כך שזכר ונקבה הם 84 + 6 = 90 = אדם = יו"ד ה"א וא"ו ה"א = הקדוש ברוך הוא האדם הראשון.

נאמר: "עפר מן-האדמה". האדמה. ה"א הראשונה היא בינה שנקראת כ"ב. ה"א השנייה היא מלכות שנקראת את. וכאשר מתקיים סוד המשפט: "ואל אישך תשוקתך והוא ימשול בך (כב)". מתחברת המלכות אל הבינה (עולם הזה עם עולם הבא) באות ו'  וזה הוא "הוה" ויוצא מן האדמה אדם שנאמר: "ויברא אלהים את האדם בצלמו, בצלם אלהים ברא אתו, זכר ונקבה ברא אתם". על זה טען מורי רבי שמעון בר יוחאי: "אלהים ברא את האדם - והאדם ברא את אלהים". כך שהדתיים מסרבים לקבל את טענת מורי וטוענים שהוא משוגע למרות שמורי טוען: "כדי להיות אלהים צריך להיות שפוי".

את זה אני מראה בספרי "מלחמת הרוח בחומר" שעומד מול ספרא דצינעותא של רבי שמעון שעומד מול 6088 הפרקים שכתובים בהם התורה ועומד מול כל חכמי הדור, המדענים, המקובלים, הפסיכולוגים, הפסיכיאטרים, השופטים ואנשי הצדק כיצד מקיימים את הכתובים? יהוה אחד ושמו אחד.

"נאה דורש נאה מקיים" - כל הרבנים, המקובלים , אנשי המוסר, שדורשים מן העם לחזור בתשובה חובה עליהם קודם לחזור בתשובה ולאחר מכן לדרוש מן העם. שעל כן אני חוזר על מילותיו של איינשטיין שטען: "בדרך שאתם הולכים לא תגיעו למטרה" ועליכם חל המשפט: "היזהרו חכמים בדבריכם שלא תחויבו בגלות ותלמידכם ימותו".

נאמר: "כאשר מתגלה מחלה בודדים האנשים שחוקרים אותה - וכאשר מתגלה תרופה אלפיים האנשים שפוסלים אותה". היום הזה כאשר אני מגיש את ספרי מול העולם הזה, בתי משפט, מקובלים, רבנים, בתי חולים, אוניברסיטאות, תשובה אחת אני מקבל מכולם - אנחנו מוגבלים ולא יכולים לשתף פעולה. כך שהיום הזה בפרשת משפטים לקראת חג החרות שמתקרב ובא אתם יכולים לקרוא את הספר ולראות שכל אדם עלי אדמות ללא הבדל דת גזע ולאום יכול להגיע למודעות הזו. שזאת היא תרבות יהדות שעל זה חיים היהודים ורק לאחר הידיעה הזו מקבלים את התואר "ישראל" שהוא נקרא: "הקדוש ברוך הוא" שנאמר: "וקדושים תהיו כי קדוש אני".

 "מה רב טובך אשר צפנת ליראיך".

"מי שרואה את האור הגנוז רואה מסוף העולם עד סוף העולם".        

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL
טלפונים: 0544-898547 03-9322192
"כל אדם יראה את עצמו כאלו כל העולם תלוי בו" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב