דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארועים - קייטרינג 

מאת    [ 16/02/2009 ]

מילים במאמר: 551   [ נצפה 2792 פעמים ]

 לרוב, ארועים יהיו מתכוננים וסגורים, שבוע-שבועיים לפני האירוע עצמו. ארועים שיש צורך עוד להמשיך ולסגור את הקצוות שלהם, אחרי זמן זה, הם ארועים שתוכננו בצורה לא מדויקת ללא חברת הפקת אירועים. חשוב לציין, שלא מדובר בסגירת קצוות של איפור וכדומה, אשר נעשים רק ביום האירוע. ארועים יכולים להיות מאוד מעניינים ומרגשים, אם יודעים לתכנן אותם נכון, לכן חשוב לבחור חברת הפקת אירועים מובילה אשר תעזור לכם בתכנון הירוע כדי שיצא מושלם. חשוב מאוד שחברת הפקת אירועים לא תיצור את האירוע עמוס מדי, כדי לא לשעמם או להעמיס על האורחים, ומנגד תמיד טוב שיהיה בהם משהו מקורי, שהאורחים יזכרו זמן רב. אחרי שתכננתם ארועים שונים בחייכם, אתם בוודאי מרגישים, שהארועים עצמם, זיכו אותכם בכל התחושה הטובה והכבוד הראוי, אותם הייתם צריכים אחרי תכנון ארועים אלו. לכן, כאשר אתם ניגשים לתכנן את האירוע הבא, תזכרו, כמה תיהנו בסוף הדרך, אחרי כל הדרך הארוכה שאתם עברתם.

כמה שאנחנו אוהבים ארועים , אנחנו תמיד יודעים, כמה קשה לתכנן ארועים . לא פעם, כאשר עלינו לתכנן ארועים , משפחתיים, אישיים, חברתיים או עסקיים, אנו חשים כאילו אנו עובדים בעבודה נוספת. אומנם השכר בסוף, הוא חגיגה שלמה, שלא פעם, אנו הכוכבים שלה, אך בכל זאת, מדובר בעסק לא פשוט, דבר לא קל, שאף אחד לא ממש נהנה ממנו, בעת התהליך, אך בסופו של דבר, כולם שמחים בו. ארועים יכולים להיות מורכבים מאוד, הם דורשים הרבה השקעה, מאמץ, סבלנות ולא מעט יכולת שכנוע ומיקוח. ניתן כמובן להימנע מכל זה, אם אנו שוכרים מפיק ארועים אשר יעשה בשבילנו את כל העבודה. אך מה זה שווה, שמישהו אחר מכין עבורנו את האירוע שלנו? אם אנו מתכננים בעצמנו את האירוע ודואגים לכל הפרטים בו, אז בסוף אנו גם חשים, שמדובר באירוע שלנו ולא באירוע של מישהו אחר. בסופו של יום, כמו שאמרתי, השכר מגיע בחגיגה הגדולה, שאנו עורכים. תכנון ארועים , הוא בהתאם לאירוע אותו אנו רוצים לציין או לחגוג. אם מדובר בחתונה, אז מן הסתם התכנון יהיה שונה באופן מהותי, מתכנון ארועים עסקיים או ארועים חברתיים. לכל אירוע יש את האופי והסגנון שלו. תכנון ארועים , מתחיל בהזמנת מקום, בו נערוך את האירוע. המקום יכול להיות, גן ארועים , אולם ארועים , או אפילו אזור לעריכת ארועים בטבע, כמו חוף ים או שדה. אחרי שבחרנו היכן לערוך את האירוע, יש להתחיל להזמין את אנשי המקצוע, שימלאו את האירוע. ארועים ידועים בתור שילוב של אנשי מקצוע שונים, שהופכים אותם למה שהם.

אנשי המקצוע הראשונים איתם נשב, יהיו חברת הקייטרינג. זה נובע הן מהחשיבות שלהם באירוע, והן מהעובדה, שחברות קייטרינג הן בדרך כלל מבוקשות מאוד, ועל מנת למצוא חברת קייטרינג טובה, יש להזמין אותה כבר עם מציאת מקום לעריכת האירוע. אנשי המקצוע האחרים איתם נשב לאורך הזמן, עד עריכת האירוע, הם התקליטנים, מעצבי האירוע, במידה ויש צורך אז גם אנשי דת או אנשי מקצוע שאמורים להיות חלק מהאירוע, כמובן שאם מדובר בחתונה, אז אסור לשכוח את התופרים של השמלה, המאפרים לכלה, וכדומה. אחרי שישבנו ובחרנו את אנשי המקצוע השונים, חברת קייטרינג, תקליטנים, מעצבי אירועים, עלינו להכין את לוח הזמנים של האירוע. לוח זמנים יקבע במידה מסוימת, כיצד האירוע יתנהל ואיזה אופי יהיה לו. ארועים שאין בהם לוח זמנים מוגדר, הופכים להיות לא מסודרים, וכתוצאה מכך, לא פעם, עורכי האירוע, מאבדים שליטה על האירוע שלהם. לוח הזמנים צריך להיות מותאם לאנשי המקצוע כגון חברת קייטרינג, תקליטן ומפיק האירוע שייטלו בו חלק, כמו כן, הוא צריך להיות מותאם לזמן השכרת המקום בו אנו עורכים את האירוע.

למידע נוסף בנושא פרסום זה הכנסו לאתר מנהטן אירועים קטנים במרכז

נט-סטייל אתרים הינה חברה המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב