דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי הם המורים שלי 

מאת    [ 16/02/2009 ]

מילים במאמר: 1060   [ נצפה 2590 פעמים ]

מי הם המורים שלי

הרבה מאוד מורים נמצאים והרבה מאוד דוקטורים נמצאים והרבה מאוד פרופסורים נמצאים והרבה מאוד רבנים נמצאים והרבה מאוד מקובלים נמצאים...וכולם מלמדים אותנו איך עלינו להתנהג שיהיה להם טוב...וכל אחד יושב מאחורי המקלדת ומשחרר מתוכו את כל מה שיש לו מבלי לתת אפשרות לשאול שאלות...ניוטון טען: "אני ראיתי למרחקים מכיוון שישבתי על כתפיים של ענקים"...השאלה היא: "מי רוצה להכיר את המורים שלי"?...

הרבה מאוד שאלות שאלתי במשך חיי ותמיד קיבלתי תשובה: "נסתרות דרכי השם"...בשבע שנים האחרונות שאני לומד ומלמד אין שאלה שאין לה תשובה. מספרים על הבעל שם טוב שבילדותו נכנס ללמוד תורה ושאל שאלה וקיבל תשובה: "אין מחשבה שנתפסת בו", הבעל שם טוב ענה: "אם אין מחשבה שנתפסת בו הוא לא קיים", כולנו יודעים את מעמדו של הבעל שם טוב.

בפרשת השבוע "יתרו" נאמר: "וידבר אלהים את כל הדברים האלו לאמר" (שמות כ פסוק א). בואו נראה שעור קטן כיצד הענקים מלמדים את הכתוב. ספר הזוהר פרשת יתרו פירוש הסולם.

שלא – וידבר אלהים את כל וגו': "רבי יהודה פתח, מי ימלל גבורות ה' ישמיע כל תהילתו. בכמה דרכים מעידה התורה באדם, שלא יחטא לפני אדונו. בכמה דרכים נותנת לו עצה שלא יסור ימינה ולשמאל. בכמה דרכים נותנת לו עצה, איך לשוב לפני אדונו".

שלב – שלמדנו, שש מאות ושלוש עשרה מיני עצות נותנת התורה לאדם להיות שלם עם אדונו, משום שאדונו רצה להיטיב לו בעולם הזה ובעולם הבא. וביותר, בעולם הבא. כי למדנו כל מה שהקב"ה משלים עם האדם, מטוב הזה שזוכה בהם לעולם הבא הוא נשלם בו. מהו הטעם. משום שעולם הבא הוא של הקב"ה".

שלג – וכך למדנו, עולם הזה כלפי עולם הבא אינו אלא כמו חדר הכניסה כלפי האולם. וכזוכה אותו הצדיק זוכה בשלו. שלמדנו, כתוב, ונחלה לא יהיה לו בקרב אחיו. מה הטעם. משום שיהוה הוא נחלתו. אשרי חלקו, מי שזוכה לרשת נחלה  עליונה הזו, זוכה בה בעולם הזה, ובית של עולם הזה, כך זוכה בעולם הבא ובבית העליון הקדוש, שכתוב, ונתתי לכם בבתי ובחומותיי יד ושם. אשרי חלקו של הצדיק ההוא שמדורו עם המלך בביתו".

רבי יהודה פתח, מי ימלל גבורות ה' ישמיע כל תהילתו. אתם רואים לפי הכתוב שאכן ניתן להשגה הקב"ה וביתו הוא יהוה שנאמר: "צדיק אתה יהוה". ואכן ישנם דרכים ועצות כיצד להגיע להשגה הזו. עד היום למדתם מהמורים הגאונים שאין השגה ואנחנו צריכים להיות עבדים לקב"ה, כאשר רבי יהודה אומר: "שש מאות ושלוש עשרה מיני עצות נותנת התורה לאדם להיות שלם עם אדונו", שקוראים לזה תרי"ג מצוות. השאלה הנשאלת היא: מדוע 2000 שנה לא עושים את תרי"ג מצוות לאחד ולהגיע לשלם. הרי 613 הם 6+1+3=10 שהם עשר הדיברות, שהם עשר הספירות, שהם בצמצום אחד, אחד = אהבה. הרי לפי הכתוב מובטח לנו האושר שכל בן אדם ואדם מייחל לעצמו רק אם נלך ונדע בדעת את דרכי התורה שרבי יהודה אומר: "אשרי חלקו של הצדיק ההוא שמדורו עם המלך בביתו". וכאשר רבי יהודה מדבר את הדברים האלו ואני מראה לכם על קצה המזלג את הדרך להגיע לאושר הזה – והנה.

שלד – רבי שמעון אמר: אשרי חלקו של צדיק ההוא שזכה לזה, שכתוב, אז תתענג על ה', עם ה' לא כתוב, אלא, על ה', מה הוא על ה'. ומשיב, הוא מקום שעליונים ותחתונים נמשכים ממנו ומשתוקקים למקום ההוא שכתוב, מאין יבוא עזרי, דהיינו הכתר שנקרא אין וכתוב, ועד עתיק יומיא מטא וקדמוהי הקרבוהי. (דהיינו הכתר שנקרא עתיק יומיא). וחשקם ועינוגם של הצדיקים הוא, להסתכל בזיו ההוא, שכל זיו יוצא ממנו , וממנו נמשכים כל הכתרים".

"כל מי שרוצה להיטהר מטהרים אותו וכל מי שרוצה להיטמא מטמאים אותו" כך טוען רשב"י. ואני יכול להראות לכם בהוכחות שפעם ראשונה שראיתי את ספרי הזוהר לפני כשנתיים ימים, והיום הזה אני מגיש לכם את ספרי: "מלחמת הרוח בחומר" שהוא עונה לכם על כל השאלות שתרצו לשאול על הכתוב של רבי יהודה ורבי שמעון וכיצד מגיעים למקום הנחשק ביותר שנאמר: "וחשקם ועינוגם של הצדיקים הוא, להסתכל בזיו ההוא, שכל זיו יוצא ממנו , וממנו נמשכים כל הכתרים". והנה כאשר רבי שמעון אומר מה שאומר וישנם דברים שלא ברורים תמיד יש מקום לשאול ותמיד ישנם תשובות שנאמר:

שלז – אמר רבי אבא לרבי שמעון, יאמר לי אדוני מקרא זה כולו, במה הוא מעמיד אותו. שכתוב, אז תתענג וגו' והאכלתיך נחלת יעקב אביך. אמר לו רבי שמעון, והרי הכל נאמר. שהתענוג והעדן על ה', כתוב, שהוא למעלה (דהיינו כתר כנ"ל). וכתוב, ועד עתיק יומיא מטא וגו'. על במתי ארץ, כמו שאמרנו. (שהוא ארץ החיים דהיינו מלכות).שלח – הוא כמו שכתוב, ויתן לך האלהים מטל השמים וגו'. היינו נחלת יעקב. והברכה שברך יצחק ליעקב על שמים הזה אמר, (שהוא זעיר אנפין), וברכו בברכה, שעתידים בניו של יעקב לעמוד לתחייה על ידי טל ההוא לעתיד לבא, שכתוב, ויתן לך האלהים, לך ולא לאחר. מטל השמים, שבו עתידים המתים לעמוד לתחייה לעתיד לבא. אשר טל הזה יוצא מעתיקא קדישא לזעיר אנפין, הנקרא שמים. ושורה בשמים הזה. הסתכל רבי אבא במקרא, ואמר, עתה מובן הכל, ונמצא שברכתו של יצחק היא יותר למעלה ממה שחשבתי".

הכתובים האלו קיימים 2000 שנה ועד היום הזה לא קם אדם שיכול לפרש אותם בצורה שכל אדם ואדם עלי אדמות יכול לדעת אותם, ומדוע?..."ויאמר יהוה: בנים גדלתי ורוממתי והם בגדו בי"...50 שנה הייתי נגד המוסר ונגד הדת ואין מקרה...שאת זה אנחנו רואים אצל רבי עקביא...והיום הזה אני מראה לעולם כולו שהכתובים האלו הם לא דמיון והם עומדים במבחן המציאות, ומעמיד את הדתיים על מקומם שנאמר: "הפוסל במומו פוסל" שטוענים שרבי שמעון מת משוגע. אני מראה בספרי שבמשך שש שנים כתבתי אותו כיצד בונים את בית המקדש הראשון והשני שזה: "יהוה". כאשר המורה שלי הוא לא אחר מאשר גדול הענקים: "רבי שמעון בר יוחאי".

אני מראה בהוכחות שאין על זה עוררין שעומדים במבחן המציאות כיצד אני בורא את הו"ק (שש קצוות) שהם: למעלה, למטה, קדימה, אחורה, ימין שמאל. שזאת היא הפירמידה, מגן דוד שנקראת: "קודש הקודשים" שהיא נקראת דרגת הכתר שממנה יורדים ומשפעים על כל אברי גוף האדם שנאמר: "אני יהוה רופאך".

כולם אומרים: "אותנו בחרת מכל העמים"...והנה אכן נכון הוא הדבר ושולח את שליחו שמניח לפני כל באי העולם ספר: "מלחמת הרוח בחומר" שיכול לפתור את כל המחלות,  המלחמות, הזוגיות והפרנסה...וכל באי העולם יכולים לעיין, לקרוא, לחקור, לשאול ולראות שזו "תורת אמת נתן לנו". ותראו כולם הדתיים, המקובלים, המדענים וכל החסידים מחכים למשיח ורוצים שנוי...דהיינו הם מודים שיש אפשרות שאפשר ללמוד את הדברים האלו רק הם לא מצליחים להגיע לזה. והנה כאשר מגיע...על כן אתם פשוטי העם אתם יכולים לקרוא את הספר ואתם יכולים לראות שאכן אתם יכולים להגיע לדרגות מעל כל המורים שמלמדים אתכם בתקופת זמן של פחות משנה...לגבי חכמי הדור וכל המלומדים שטוענים "ואהבת לרעך כמוך"...הם שקרנים ובוגדים ופחדנים ובלי להניד עפעף לא איכפת להם שכל החסידים שלהם יסבלו...

"אין גדולה כתורה ואין חכמים כישראל".

"אושר הוא לדעת שאתה יכול לדעת מה שאתה לא יודע".           




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב