עקרונות שמניבים תוצאות בסגירת מכירה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

עקרונות שמניבים תוצאות בסגירת מכירה 

מאת    [ 14/02/2009 ]
מילים במאמר: 370   [ נצפה 4454 פעמים ]

 
 


האמונה שיש לך במוצר/שרות שלך, לענות לצרכים של הלקוח שלך, קובעת בנושא יעילות הסגירה שלך. היצמד לעקרונות האלה בתהליך המכירה. הם ילכו אתך בדרך הארוכה בכיוון העלאת שיעורי הסגירה ויעזרו ללקוח שלך לקבל את ההחלטה הנכונה.


1. אנשים מקבלים החלטות מהסיבות שלהם, לא שלך. כשאתה מתמקד בטוב ביותר ללקוח שלך, לא בדבר שטוב או נוח עבורך למכור, הלקוח נותן אמון בך והופך ל"מכור" לך. כשזה קורה, הם ינסו וימצאו סיבות לעשות עסקים אתך. כשאתה דוחה אותם בהציעך את התכנית שלך, הם מוצאים סיבות מדוע לא לעשות עסקים אתך.

2. אנשים צריכים לבטוח בך ולהאמין לדברים שאתה אומר להם. הימנע מהגזמות ואמירת דברים שלא תוכל לעמוד בהם. זה הסימן הראשון שהלקוח מקבל שיש בעיה של אי אמינות בעסקה אתך. כשזה קורה, כל דבר שאתה אומר, אמיתי או לא, הופך לחשוד. אתה חייב להשיג את האמון. אם אינך יודע את התשובה לשאלה, אמור זאת ואז מצא אותה. אל תתיחס לאמון כדבר מובן מאליו. אתה בונה אמון כשאתה בכנות מאמין בדבר שאתה אומר ומוכר. תמיד עמוד בהבטחותיך והתחיבויותיך והיה טבעי ופתוח - לא מעמיד פנים או מזויף, בכל צורה שהיא.

3. לאנשים יש את הפחד שימכרו להם והם יקנו רק כשישתכנעו שהתועלות עולות על השקעת הזמן שלהם, כספם ומאמציהם. אל תדלג על דאגותיהם ושאלותיהם בתהליך המכירה. אתה חייב לתת להם מענה. התעלמות או אי התיחסות מספקת לשאלות/דאגות שלהם מזעיקות את הלקוח ומעוררות אצלו חרדה. הם לא יקנו במצב כזה. ענינים ושאלות פעוטים הופכים להתנגדויות משמעותיות כשאינן מטופלות במהירות ובדרך הנכונה.

4. רגשות משפיעים על קבלת ההחלטות של הלקוח שלך. כשהם מעורבים רגשית המכירה קשה. הגיון בלבד אינו מספיק להניע את הלקוח לפעולה. שני רגשות משמעותיים צריכים לקבל מענה: הפחד מהפסד והתשוקה להרוויח. כשאתה משתמש ברגשות הללו כטריגרים, אתה מניע את הלקוחות לפעול ביתר דחיפות.

5. הלקוחות מקבלים החלטות קניה כשאתה גורם שיהיה להם קל לעשות זאת. לאנשים יש את הפחד לקבל החלטות, לכן הם נמנעים מקבלתן. אתה חייב לגרום לאמון שלהם שהם מקבלים החלטה חכמה, ושהסכנה באי עשייה עולה על הצעידה קדימה. הקל על עצמך בסגירת המכירה על ידי חשיפה והתמקדות בכפתורים החמים של הלקוח. האנש את ההצגה שלך שתתאים לצרכים והרצונות שלהם, וצור את המומנטום שנחוץ לך להפוך את המכירה לקלה וחלקה. חלק מאנשי המכירות זונחים את אבני הדרך שלהם, באומרם ובעשותם את הדברים הלא נכונים, שמבטיחים שהקונה לא יקנה.
בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", "ארוטיקה סקס וסיפור" ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב