דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


IBM Cognos בראש דירוג המובילים בריבוע הקסם של גרטנר לפלטפורמות BI לשנת 2009 

מאת    [ 11/02/2009 ]

מילים במאמר: 249   [ נצפה 4283 פעמים ]

חברת המחקר גרטנר דירגה את מערכת ה- BI (בינה עסקית) Cognos של יבמ, המיוצגת בישראל ע"י ליבי טכנולוגיות תוכנה, בראש דירוג המובילים בריבוע הקסם שלה לפלטפורמות BI לשנת 2009.
Cognos מקדימה בריבוע המובילים את מיקרוסופט, אורקל, סאפ, סאס, אינפורמיישן בילדרס ומיקרו סטרטג'י,כאשרQlikview לא נכנסה לרביע המובילים, וחברת פנורמה מדורגת בתחתית דירוג שחקני הנישה.

גרטנר אומרת כי ריבוע הקסם לפלטפורמות BI מציג מבט גלובלי על דעתה של גרטנר על יצרני התוכנה העיקריים אותם צריכים לשקול ארגונים המחפשים לפתח יישומי BI.
בנוסף לדעות האנליסטים של גרטנר, מבוססים דירוגי החברות על תפיסות לקוחות לגבי העוצמות והאתגרים של כל יצרן, סקר מקוון של 480 לקוחות שהתבצע בסוף 2008, ותשובות הספקים באשר לאסטרטגיית ה- BI שלהם ופעילויותיהם.

גרטנר צופה כי הכנסות יצרני פלטפורמות BI יושפעו פחות מהשפל הכלכלי לעומת טכנולוגיות אחרות, בגלל הצורך הגובר בשוק לקבל החלטות טובות יותר המבוססות על עובדות וצופה צמיחה של 7% לשנה בשנים הקרובות:
"BI הינו כלי תחרותי חיוני בעל חשיבות מוגברת בסביבה בה עשיית עסקים באופן חכם יותר על מנת למקסם נתח של הכנסות בשוק הינה הכרחית".

ירון הירשזון, מנכ"ל משותף של ליבי טכנולוגיות תוכנה, נציגי Cognos בישראל, אומר: "בריבוע הקסם שלה לדירוג שחקני ה- BI המובילים, מחזקת גרטנר את העובדה הידועה בשוק מה זמן רב על הובלתה של Cognos בכל הפרמטרים בין יצרניות פלטפורמות ה- BI. בשנה האחרונה במיוחד מרגישים רבים מהעומדים בראש חברות במשק הישראלי; מנכ"לים וסמנכ"לי כספים, בצורך הגובר בקבלת החלטות מושכלת המבוססת על מידע, ועל שימוש מורחב ב- Cognos כמערכת המסייעת גם בתחומי ניהול הביצועים, ניהול סיכונים, הפצת החלטות בארגון ומעקב על ביצוען".

אודות Cognos / ליבי טכנולוגיות
חברת Cognos an IBM Company, המיוצגת בישראל על ידי ליבי טכנולוגיות תוכנה בע"מ, הינה חברת התוכנה המובילה בעולם בתחום הבינה העסקית (Business Intelligence) וניהול הביצועים הארגוניים (Corporate Performance Management). ל- Cognos למעלה מ- 30 אלף לקוחות ביותר מ- 135 מדינות ולמעלה מ- 3 מיליון משתמשים ברחבי העולם. לחברה הכנסות שנתיות של 877 מיליון דולר.

ליבי טכנולוגיות עוסקת מאז שנת 1996 בשיווק ויישום פתרונות ה- BI ומחסני נתונים. לליבי למעלה מ- 400 לקוחות, מהמובילים במשק הישראלי, ביניהם: אורבוטק, אסם, בנק הפועלים, טבע, סלקום, צה"ל, קבוצת דור אלון, קו- אופ הריבוע הכחול ועוד. מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה: www.libi.co.il.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב