דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק עסקים בתערוכות 

מאת    [ 10/02/2009 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2652 פעמים ]

תערוכות הן מאורעות משמעותיים ביותר במהלך הפעילות השנתית של כל חברה. תערוכות מקצועיות הן ההזדמנות של החברה לחשוף את פעילותה לפני קהל לקוחותיה בפועל או קהל רחב של לקוחות פוטנציאליים. פגישות וקשרים הנרקמים במהלך תערוכה מקצועית עשויים להספיק לחברה לפעילות שנתית או אף לשנים רבות. משום כך חשוב ביותר לחברה לנצל את השתתפותה בתערוכה בכדי ליצור את הרושם המיטבי ולסייע לה להיחרט בזיכרונם של משתתפי התערוכה. קיימות שיטות שונות שיכולות להפוך את השתתפותה של חברה בתערוכה למוצלחת ומניבה. יש להקפיד, למשל, על עיצוב של החומרים השיווקיים, יש לעצב דוכן מרשים המושך תשומת לב ומציג את המוצרים באופן ראוי, מכובד ומרשים ועוד. שיטה נוספת לשרותי שיווק עסקים בתערוכות ואחת היעילות שבהן, היא חלוקה של מתנות קטנות, הנושאות את לוגו החברה ופרטי ההתקשרות עימה, ללקוחות החברה ולמבקרים בביתן בו מציג העסק. שיטת קידום עסקים זו היא שיטה המבטיחה לעסק יתרונות רבים במחיר שווה לכל נפש ותועלתה עולה לעין שיעור על עלותה. ראשית, חלוקה של מוצרים שימושיים מבטיחה שימוש רב בהם וחשיפה גם למשתמש וגם לסביבתו. העובדה שהמתנה היא בחינם וגם שימושית, גורמת ללקוח לשמור אותה ולעשות בה שימוש בהזדמנויות רבות. בכל פעם שהלקוח עושה שימוש במתנה, גם הוא וגם כל סביבתו הקרובה נחשפים למסר הפרסומי הכלול בה. תכונותיו של המוצר מעבירות מסר בנוגע לתכונותיה של החברה שחילקה אותו. מוצר באיכות טובה מעביר מסר תת-מודע לגבי איכותה של החברה. מוצר מקורי מעביר מסר בנוגע למקוריות של החברה, מוצר מעוצב מעביר מסר בנוגע ליכולות האסתטיות וההקפדה שלה על האסתטיקה של המוצרים. מוצר מעוצב גם לא יגרום ללקוח "להתבייש" להציג אותו ויכול להעביר לו תחושה יוקרתית. הוא יכול גם לגרום ללקוח עצמו להיראות שיקי עדכני ומדליק בעיני אחרים ולכן להפגין את השימוש שלו במוצר באופן מכוון. מוצר המחולק בחינם יוצר רושם של חברה נדיבה שעינה אינה צרה בהוצאות שונות לטובתו של הלקוח. רושם כזה יגרום ללקוח גם לחשוב שכדאי לעשות עסקים עם חברה מסוג זה, שכן החברה היא חברה השמחה לפעול לטובתו ומגלה עניין רב ברווחתו ובשביעות רצונו. מוצרי מתנה קטנים מסוג זה הם זולים ואינם דורשים הוצאה כספית ניכרת - הם בהישג ידו גם של עסק קטן. מחירם הנמוך מאפשר לך להיות אף נדיב ולחלק יותר ממוצר אחד ללקוח ולתת לו מוצרים לחלוקה ללקוחותיו. באופן כזה ניתן להפיץ את המסר הפרסומי שלך בסביבה רחבה ולזכות בדיווידנדים פרסומיים בעלות נמוכה לאין שיעור מכל מדיה פרסומית אחרת. מתנות קטנות המחולקות בתערוכות גם מבטיחות שהלקוח ייקח אותן איתו כאשר הוא מסתובב בתערוכה ויחשוף אותן לכל שאר המציגים בתערוכה וכן שימשיך להשתמש בהן לאחר תום התערוכה. לסיכום ניתן לומר שמתנות קטנות הנושאות מסרים פרסומיים המחולקות בתערוכה הן מתנות שעלותן נמוכה והתועלת הגלומה בהן הופכת אותן למצרך חובה לכל מציג.

צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב