דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי מבטיח ומקיים 

מאת    [ 08/02/2009 ]

מילים במאמר: 1152   [ נצפה 3465 פעמים ]

מי מבטיח ומקיים

היום הזה אנחנו עומדים לפני הבחירות כאשר אנחנו שומעים הרבה מאוד הבטחות...מהניסיון העשיר שיש לנו אף אחד לא עמד בהבטחותיו...היום הזה אלפי כתות קיימות וכולם מבטיחים את חיי נצח... ואף אחד לא עומד בהבטחותיו...היום הזה כל המלמדים שלנו מלמדים אותנו איך להיות בריאים...כאשר כולם חולים...אין ביום הזה אדם שיכול להבטיח לנו שאכן לא יהיו עוד מחלות בעולם הזה...השאלה היא: אם קיים אדם כזה ביום הזה שמבטיח ומקיים - האם לא בוחרים בו?!...

הכתוב מלמד אותנו: "כל שיראת חטאו קודמת לחכמתו, חכמתו מתקיימת. וכל שחכמתו קודמת ליראת חטאו, אין חכמתו מתקיימת". היום הזה כאשר העולם סובל והסקרים מודעים: כל אדם שלישי חולה סרטן...95% של בני אנוש שחיים על פני האדמה בדיכאון...95% מהזוגיות לא יודעים מה זה זוגיות...95% מבני אנוש סובלים מכאבי גב...ואנחנו לא מוצאים חכמה שיכולה לשנות את פני העולם הזה. יוצא מזה: "כל המלמדים אותנו שנקראים חכמי הדור, המדענים, המקובלים, הרבנים, ראשי העם וכו'...אין חכמתם מתקיימת וזה מכיוון שהם לא יראים מפאת חטאם...

מה הוא חטאם?

התורה מלמדת אותנו שני סוגים של חטאים.

א – חטא האדם הראשון שאכל מעץ הדעת הטוב והרע.

ב – חטא העגל.

כדי לתקן את חטא האדם הראשון חייבים קודם לתקן את חטא העגל, כך שאם לא נתקן את חטא העגל לא נוכל להגיע לתיקון חטא האדם הראשון ולא נדע את מהותו של האדם הראשון...שאת זה אנחנו רואים אצל אברהם אבינו שהוא הראשון שהגיע להיות האדם הראשון רק לאחר שהוא תיקן את חטא העגל.  ורק לאחר מכן הוא כתב את ספרו: "ספר היצירה" כך שספר היצירה עומד בתנאים שנאמרו: "כל שיראת חטאו קודמת לחכמתו, חכמתו מתקיימת.

מה זה העגל?

העגל זה מודעות הגוף וכל אחד ואחד שם על דש חולצתו את שמו...כך ששמו הוא העגל...בשנוי אותיות העגל "לעג – ה". ה' היא האות האחרונה בשם הקדוש "יהוה". שהיא נקראת העולם הזה, שהיא נקראת הארץ, שהיא נקראת נקבה וכולם עשו אותה ללעג. וכל שם ושם (עגל) כתב את חכמתו והוא מלמד אתנו בחכמתו שעל כן אנחנו רואים כל הזמן את החכמה לפני השם: ד"ר... פרופסור... הרב הגאון... המקובל... הקדוש... המיליונר... וכו'...כך שהחכמה קודמת את יראת חטאו שעל כן: "וכל שחכמתו קודמת ליראת חטאו, אין חכמתו מתקיימת". ומפה אנחנו רואים שאין חכמה אחת שקיימת בעולם הזה שיכולה לפתור את החוסר ודאות שקיים בעולם הזה...שעל זה אמר איינשטיין: "בדרך שאתם הולכים לא תגיעו למטרה" – אבל העגלים לא שמעו ולא הבינו מה אמר להם איינשטיין.

בפרשת השבוע "בשלח" ישנה הבטחה שאכן היא פותרת את חוסר הודאות שקיים בעולם הזה שאומרת כך: "ויאמר: אם-שמוע תשמע לקול יהוה אלהיך והישר בעיניו תעשה והאזנת למצותיו ושמרת כל-חקיו, כל-המחלה אשר-שמתי במצרים לא-אשים עליך, כי אני יהוה רפאך" (שמות טו פסוק כו).

מי העגל הזה שנמצא בעולם הזה שיכול לענות על השאלה: "מי אמר ויאמר"?...מבלי להסתמך על חכמתו של:  שמעון בר יוחאי האלוקי...האר"י האלוקי...הרב יהודה אשלג...הרב ברוך אשלג...איינשטיין, פרוייד,וכל חכמנו עליהם השלום...שנאמר: "כי אני יהוה רפאך"...  

"כי אני יהוה רפאך"... פה אנחנו רואים שיראת חטאו קודמת לחכמתו שנאמר: "כי אני"...כל אדם ואדם צריך להגיע לאני שלו שהוא האין שבתוכי, ולאחר שאנחנו מגיעים לאין שבתוכי אנחנו מקבלים את החכמה של השם הקדוש "יהוה". שהחכמה הזו שהיא באה לאחר "יראת חטאו" ומצליחה לרפות את הגוף שהיה לפני כן חולה בעשר המכות שניתנו עליו במצרים...שהם המחלות שאנחנו רואים אותם היום שנמצאים ומפלים חללים רבים...כך שבכל אדם ואדם קיים האני שלו...כך שעד היום השם של האדם הוא העגל...דוגמא: לאחר 50 שנה משנותיי אני נקרא עבריין, דהיינו, "העבריין חיים שלמה"...פה אנחנו רואים שהחכמה קודמת את יראת חטאו לכן אין חכמתו מתקיימת...מדוע אני קורה לעבריין חכמה?...מכיוון שאם העבריין לא היה קיים השופט לא היה מקבל את חכמתו כך שחכמת העבריין היא חכמת השופט...על כן לא חכמת העבריין ולא חכמת השופט מתקיימת...רק כאשר השופט והעבריין יהיו לאחד אפשר לאמור: "חיים שלמה יהוה הוא האלהים"...שפה אנחנו רואים שיראת חטאו קודמת לחכמתו ואז חכמתו מתקיימת...שנאמר: "כי אני יהוה רפאך"...ורק לאחר שמגיעים למודעות הזו כותבים את הספר שהיא נקראת חכמתי...שעל כן חיים שלמה כותב את ספרו "מלחמת הרוח בחומר" שהחכמה מראה את יהוה אלהים כך שמתוך יהוה אלהים יוצא המשיח שעל כן אני אומר: "חיים שלמה המשיח". כך שאם תקום השאלה שחייבת להישאל והיא: "המשיח שלמה חיים"?!...התשובה היא כן. מדוע? כי אני...קיימתי את הכתובים שאומרים: "כל שיראת חטאו קודמת לחכמתו, חכמתו מתקיימת".

ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה לכם את מלחמת העבריינים שנאמר: "ויצא ביום השני, והנה שני-אנשים עברים נצים, ויאמר לרשע: למה תכה רעך? ויאמר: מי שמך לאיש ושר ושפט עלינו? הלהרגני אתה אומר כאשר הרגת את המצרי? ויירא משה ויאמר: אכן נודע הדבר" (שמות ב פסוקים יג – יד).

עברים + ני (חכמתו י' קודמת את יראת חטאו נ') = עברינים.

ספרי מראה לכם את מלחמת השוורים, כאשר השור מציין את צד השמאל שהוא דינים. כך שאם אני לוקח את העבריין חיים שלמה שצריך להלחם נגד החוק שופט ורופא. כך שהשופט והרופא הוא גם עבריין שעל כן אני טוען: "החוק שבעל החוק כותב הוא החוק שיסגיר את בעל החוק". דהיינו, עבריין שעובר על החוק דינו קל יותר מבעל חוק שעובר על החוק. ספרי מראה לכם כיצד בעל החוק עובר על החוק שהוא עצמו כתב אותו, שעל כן בעל החוק הוא עבריין (שור) חזק יותר מעבריין (שור) שעומד מולו. שעל כן שופט רופא נקראים עמלק.

שופט – 300+6+80+9=395 = 3+9+5=17 .

רופא – 200+6+80+1=287= 2+8+7= 17 .

עמלק = ע - מלק –  70 - ע -  (אומות העולם) שעליהם שולט "מלק"   40+30+100 = 170 = 17 .

כך שעמלק שולח את הנגזרת שלו "מלק" שהם שופט רופא כדי לשלוט על כל באי העולם שעל כן השופט והרופא לא מקיים את שבועתו שנשבע.

ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה לכם את אמיתות הדברים שכתובים בפרשת השבוע "בשלח" שנאמר: "ויבא עמלק, וילחם עם-ישראל ברפידים: ויאמר משה אל יהושע: בחר-לנו אנשים, וצא הלחם בעמלק...(שמות יז פסוקים ח –ט). לאחר המלחמה שהייתה 40 חודש במדינות צרפת ובלגיה נאמר: "ויאמר יהוה אל משה: כתוב זאת זיכרון בספר ושים באזני יהושע, כי מחה אמחה את זכר עמלק מתחת השמים" (שמות פרק יז פסוק יד).

ספרי שהוא ספר הזיכרון מראה לכם מדוע הכתוב כותב את מה שכותב בפרק יז (17) פסוק יד (14) שעל כן נשלחתי על ידי ההשגחה הפרטית לצרפת...

צרפת = 90+200+80+400=770 = 7+7=14 .

חיים = 8+10+10+40=68=14 .

שופט = רופא = 17 .

מבדיקה מתברר כי המתקפה האמריקנית על בן-לאדן החלה בדיוק ביום הושענא רבה לפני חמש שנים במוצאי שנת השמיטה. מאותו רגע נספרות שבע שנים עד התגלות המשיח. (עברו חלפו להם שבע שנים) המקובלים יודעים לספר כי על-פי תורת הסוד, "מתעברת" נשמת צדיק באדם מישראל, מה שהופך אותו להיות בהגדרה של "בחזקת משיח" אך עדיין לא משיח ממש. מדובר באדם המקבל תוספת נשמה,  (תורת משה)הבאה לידי ביטוי גם באמצעות הוספת אות לשמו מבלי שהאופן בו יהגו את שמו ישתנה, והשם יישמע אותו הדבר. לדבריו של הרב כדורי המדובר באות ו' (ויאמר), שנוספה לשמו של אותו אדם, וסוד כוחו טמון במגן דוד החבוי בבגדיו.

"ויאמר: כי-יד על-כס יה, מלחמה ליהוה בעמלק מדר דר" (שמות יז פסוק טז).

יד = 14 .

יה = 15 .

רצף של מילים ללא ניתוק אחד מין השני על כן נקרא שמי ביום הולדתי: חיים (14 - יד) שלמה (15 - יה) כך שאם תוסיפו לשמי ו' ימשיך להישאר ההגוי: "חיים שלומה" מה היא האות ו' שנאמר: "שש עולמות ברא הקב"ה בעולמו: עני, עשיר, טיפש, חכם, רשע וצדיק. כך שכל זה מוסבר בספרי "מלחמת הרוח בחומר".

"אין כפיה – הכפייה נוצרה למי שרוצה שיכפו אותו"                             

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL
טלפונים:0544-898547 03-9322192
רק האדם עצמו יכול להושיע את עצמו" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב