דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להעיז 

מאת    [ 08/02/2009 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 3753 פעמים ]

להעיז

האם להעיז לחלום משמעו לתת דרור למחשבות להאמין בדרך ולעשות כל שביכולתי להגשמתו לפרוץ גבולות ולצאת ממקום השגרה, לפעול ממקום חדש תוך כדי למידה, על עצמי את מה שלא ידעתי אתמול, ולא לפחד לדעת עליו היום, להאמין בדרך ולשנות את התוצאות.

האם להעיז, זה אומר חוסר אחריות ולתת לפחד מימד חדש הינה אני יכול מסוגל ורוצה לעשות, לא לקבל אישור מהסביבה מה הם אומרים לתת לעצמי חשיבות ומקום ראשון בסדר העדיפויות, להשפיע על חיי כי אינני וידעת מה יקרה מחר.

האם להעיז לבקש סליחה מחבר או מכר ישן שאולי בו פגעתי, או עבר הרבה זמן ולא דיברנו והיום למדתי שאני מתגעגעת אליו מאוד, האם לתת מעצמי ולהעניק אהבה משמע שאני נכנעת, להקשיב וללמוד מה באמת כואב מה מפריע ולתת כתף וחיבוק ללא מילים משמעו אתה מאוד חשוב לי.

האם העצה הכי טובה הינה להיות שם בשבילו ברגעים הקשים להחזיק את היד ולהעניק לו את התחושה אתה לא לבד, תמלא את ליבנו בסיפוק והנאה כי עברנו את המכשול ביחד ונביט לאחור ואז יצוץ הניצוץ האור בתוך החשכה.

האם להכיר בטעות פותחת עבורנו דלת והזדמנות חדשה, מרחיבה גבולות ואופקים חדשים ללמוד ולצאת לדרך חיים שתוביל למערכות יחסים טובה ונעימה, תיצור עבורנו מקום חדש לסובלנות והכלה להכיר את הסביבה הקרובה והרחוקה.

האם להעיז ולשנות הרגלים משמע שאנו שואפים לחיים טובים ומאושרים, ומה שעוצר בעדי לראות את הדרך ולשנות הרגלים ישנים שתקעו אותי לרוב בחיים, לרצות בשבילי את מה שלא היה לי עד היום, לצאת לדרך לפעול מתוך צמצום הפערים ליעדים ברורים.

האם להעיז לומר את מה שאני רוצה או חושבת משמע שאני מתנשאת ולא מתחשבת, להיות ברורה לעצמי לפעול ממקום נקי ויושר פנימי, לכבד את הסביבה ומי שעומד מולי מתוך הכרת תודה למה שהוא חושב ואומר תיצור הזדמנות חדשה להכרה ומערכת יחסים חדשה.

האם להעיז לכבד ולהוקיר את היושב מולי אינה הדרך הטובה ביותר לקבל כבוד והערכה וליצור סביבה נעימה מתחשבת תומכת ואוהבת תשנה את הגישה בקבלת ההחלטה ותיצור הרחבת גבולות ויכולות שלי עם עצמי.

האם להעיז להיות בחוסר שליטה וחוסר וודאות לא תוביל אותנו למחוזות מרתקים שתיצור בנו את המוטיבציה לנסות ולהגשים את הייעוד שלנו בחיים, להאמין באור הירח שהוא רק בשבילנו, ושהשמש יוצאת בכל בוקר לחמם את ליבנו, תעלה חיוך על פנינו ותעשיר את היום החדש שלפנינו.

האם להעיז ולשאוף להצליח משמעו לא לתת לכישלונות לעצור אותי אלא ללמוד ולעשות טוב יותר את מה שלא הצליח, להבין שהכישלון הוא חלק ניכר בהצלחה שלי בחיים, להוקיר לכבד ולהבין כדי לא לחזור על הכישלון בעתיד.

האם להעיז לאהובת את עצמי לטוב ולרע זה אומר שלא שיניתי את דרכי לא למדתי על עצמי לא הפקתי לקחים, לא כיבדתי את אמונתי, לא הבעתי סובלנות לעצמי.

כאשר אנו נותנים תשובות לשאלות הרבות ומבינים שהצורך לקום ולעשות לשנות ולחלום לרצות להצליח הוא בגדר קבלת החלטה בלבד, ומשם לקחת אחריות על חיי משנה את לוח התוצאות בחיי והסיפוק לא מאחר להגיע.

ברגע שאני מדמיינת את מי שאני רוצה להיות מתוך צמצום הפערים אני מריחה וטועמת מה אני רוצה להיות בעתיד שהוא כאן ועכשיו אני ממלא את עצמי בהרבה מוטיבציה פועלת ועושה מתוך האמונה כי הייתי שם הרחתי את הריחות והאושר באותם הרגעים

כאשר אני בוחרת לעצמי שאני רוצה חיים טובים מלאים מרגשת את ליבי אני יודעת שהחל מרגע זה אני עושה ויעשה הכל כדי להצליח בדרך ביעד במטרה.

לי זה מצליח אני מאמינה שגם לכם יצליח ברגע שתחליטו.


שלכם תמיד,

כהן מזל - מאמנת אישית
השינוי נמצא כאן במרחק פסיעה אחת
Elmaz02@bezeqint.net
נייד 052-3256604








כהן מזל - מאמנת אישית
כתובת איימל elmaz03@gmail.com
נייד 052-3256604



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב