דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נגישות למיליוני צופים בלי לצאת מהבית - פרסום בגוגל - למה ואיך?!? 

מאת    [ 07/02/2009 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 1817 פעמים ]

פרסום בגוגל - כולם מרוויחים ממודל פרסום מבריק!

פרסום בגוגל מאפשר חשיפה רחבה ביותר, בפרק זמן קצר ועם מודל חיוב מותאם פרסום ממוקד. שלושת נקודות אלו מתחברות לכדי אפיק פרסום נוח, יעיל ואמין.

מה זה בעצם פרסום בגוגל?

לצורך פרסום בגוגל, המפרסם בוחר מילות מפתח וביטויים הקשורים לעולם התוכן שבו הוא פועל ועבור כל ביטוי או מילת מפתח הוא מקצה סכום כסף אותו יסכים לשלם עבור כל גולש שיבחר במודעה שלו. לגוגל יש מנוע בחירה של מודעות והוא מציג אותן בסדר יורד במקומות האפשריים. מודעות קמפיין במסגרת פרסום בגוגל (ידועות גם בשם קישורים ממומנים) ממוקמות בצידו השמאלי של דף החיפוש של גוגל ומעל התוצאות האורגניות של החיפושים. בנוסף, גוגל מציג מודעות בדפי אתרים המעוניינים בכך ועימם הוא מתחלק בהכנסות מהמפרסמים.

מהי שיטת התשלום של גוגל עבור קישורים ממומנים במסגרת פרסום בגוגל?

השיטה הינה פר הקלקה כלומר Pay Per Click. בפועל, לא מחוייב המפרסם בגין הצגה של המודעה שלו אלא עבור הקלקה על המודעה שלו בלבד.בצורה זו, לקוחות פוטנציאליים שמחפשים תכנים בעולם התוכן של המפרסם יחשפו למודעה ולא כל הגולשם באינטרנט, ולאחר מיכן יבוצע סינון נוסף לצורך חיוב המפרסם כך שרק מי שממש מעוניין לאותו מוצר / שירות כפי שמופיע במודעה, ולחץ עליה בפועל, יגרור חיוב של המפרסם.

המדריך המלא של פרסום בגוגל – מאת גוגל

גוגל כמובן מעוניין לסייע לאנשים ועסקים לפתוח קמפיינים של פרסום בגוגל ועל כן מספר מדריכים ידידותיים למשתמש בכל מה שקשור לפרסום אצלו. כך לצורך העניין מסבירים בפשטות כיצד יש לפתוח חשבון Adwords, מספר כלים לבחירת מילות מפתח ומייעץ כיצד אפשר לנהל קמפיין פרסום אצלו בצורה נכונה ואפקטיבית.

למה כדאי לפרסם בגוגל - מה היתרונות?

פרסום ממוקד ביותר אשר מבצע שתי סלקציות בנוגע למי שנחשף למודעה: 1. רק מי שמחפש מילים וביטויים באותו עולם תוכן של המילים והביטויים שהמפרסם מקדם. וכן מי שגולש באתרים שהתוכן שלהם הינו אותו עולם תוכן. 2. משלמים רק עבור גולשים שלחצו בפועל על הקישור ולא משלמים עבור הצגת המודעות בלבד.

במטרה לסייע למפרסמים, גוגל מאפשר להם לעשות שימוש בכלים חזקים לניתוח מגמות ובדיקת אפקטיביות הקמפיין.

הפרסום הינו מיידי - מייד עם הזנת הפרטים הקמפיין עולה לאויר והמודעות נכנסות למאגר ממנו בוחר מנוע הצגת המודעות של גוגל.

השינוי הוא מיידי גם כן, ניתן לערוך שינויים בקמפיין בכל רגע נתון וכן להגדיר תקציב מראש או מספר חשיפות רצוי.

אסטרטגיה שיווקית
אסטרטגיה, פרסום, שיווק, יחסי ציבור, מיתוג ומכירות
פרסום בגוגל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב