דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


YCD וחברת הכרטיסים הגרפיים Matrox משיקות פתרון קיר וידאו להקרנות ענק באיכות אולטרה היי-דפינישן 

מאת    [ 03/02/2009 ]

מילים במאמר: 232   [ נצפה 2968 פעמים ]

חברת YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטאלית חכמים לבתי עסק וחברת איסטרוניקס, היבואנית הרשמית והמפיצה בישראל של מוצרי Matrox הקנדית, מהיצרניות המובילות בעולם של כרטיסי גרפיקה, הדמייה ווידאו מקצועיים, החלו בשיתוף פעולה טכנולוגי לפיתוח טכנולוגיית קיר וידאו (Video Wall) המסוגל להציג את אחת מאיכויות הצפייה הטובות בעולם - אולטרה היי דפינישן. הפתרון הראשון בפיתוח המשותף לשתי החברות יוצג בתערוכת ISE (Integrated Systems Europe) - התערוכה הגדולה באירופה לטכנולוגיות אודיו-וידאו, שתיערך באמסטרדם בתחילת פברואר 2009.

הפיתוח המשולב מחבר את הכרטיסים הגרפיים החדשים של Matrox וביניהם כרטיס ה- M9140, המסוגל לשדר Full HD (1920*1080), עם טכנולוגיית ה- MuVi Wall של YCD מולטימדיה. לכל כרטיס יש אופציית חיבור לארבעה מסכים, כך שבשילוב ה-MuVi Wall של YCD, מתאפשרת רזולוציית Full HDx4, ומשיגים את איכות הצפייה מהטובות בעולם - אולטרה היי דפינישן. במסגרת התערוכה יציבו החברות מיצג וידאו בשילוב אנימציה, המופק ע"י YCD, שיתפרש על קיר וידאו ענק המורכב מ-4 מסכים בגודל 42".

תערוכת ISE, הנערכת זו השנה השישית, צפויה למשוך יותר מ-20 אלף מבקרים, כאשר כ-500 חברות צפויות להציג בתערוכה את הטכנולוגיות האחרונות והחדישות ביותר למערכות אודיו-וידאו משולבות לשימוש המסחרי והביתי.

"שיתוף הפעולה בין YCD ו- Matrox, יוצר מוצר מנצח שיכול ליצור רזולוציות ענק תוך שמירה על איכות תוכן מהגבוהות שנראו בעולם", אומר דני זאבי, CTO חברת YCD מולטימדיה. "זהו פתרון אידיאלי לחברות וארגונים שרוצים חשיפה במידות XXL בלי להתפשר על האיכות ובמיוחד לשטחי ציבור בהם חשוב להעביר תכנים ברורים וחדים על מסכי ענק".



לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב