דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להפוך את עצמך למנהיג אמיתי בחברת LIFEWAVE 

מאת    [ 02/02/2009 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 2094 פעמים ]

חלק מהאנשים מצטרפים לחברת LIFEWAVE בגלל המוצרים אך רוב האנשים מצטרפים כדי להרוויח כסף. מעט מאוד אנשים באמת שואפים להרוויח הרבה מאוד כסף ב LIFEWAVE ולשחרר את עצמם לחופש כלכלי, הם לא שואפים לחופש כי הם לא באמת מאמינים שהם יוכלו להשיג אותו.
זו אחת הסיבות שהתפתחות אישית ואמונה במנגנון העסקי של השיווק הרשתי כל כך חשובות כדי להיות מנהיג אמיתי בחברת LIFEWAVE או כל חברה אחרת.
ההבדל המשמעותי ביותר בין אנשים שהם מנהיגים בשיווק רשתי לבין אנשים שהם מפיצים היא דרך החשיבה. מנהיגים חושבים בצורה אחרת מאנשים אחרים.
למנהיגים יש הגיון שונה, היגיון שאומר להם שהם יוכלו לשנות דברים אם הם באמת ירצו, היגיון שאומר להם שכל דבר אפשרי שעבורם - במיוחד החופש הכלכלי שאותו כבר השיגו הרבה מאוד אנשים מסביב לעולם. אם אתה רוצה להפוך להיות מנהיג בחברת LIFEWAVE, תתחיל להאמין שהכול אפשרי, אם אחרים יכולים ליצור לעצמם חופש כלכלי - למה שאתה לא תוכל?
השקפת העולם הזו שנמצאת אצל אנשים שהם מנהיגים היא מאוד מושכת ודינאמית. אנשים אוהבים ללכת אחרי אדם שהוא מנהיג, אדם עם חזון ועם מטרה ברורה. בדרך כלל מנהיגים הם אנשים מאוד חברתיים ויש להם כישורי תקשורת מעולים, הם יודעים להקשיב ולהתחבר עם הקהל שלהם ולהביא להזדהות עמוקה אצל אנשים.
מנהיגים תמיד נמצאים במחסור, רוב האנשים פשוט אוהבים ללכת אחרי אחרים ולא להיות פורצי דרך. מנהיגים מתמודדים עם הפחדים שלהם, הם מתגברים על אתגרים ויוצאים עם תובנות חדשות על הבעיה שאיתה הם התמודדו.
תסתכל על עצמך - האם אתה מנהיג? האם אתה חושב כמו מנהיג?
למה? מה עוצר אותך לקחת יוזמה ולהוביל אנשים אחרים להצלחה שלהם, אני אגיד לך מה עוצר אותך - אמונה, אתה לא מאמין בעצמך משום שאתה לא מצליח ב LIFEWAVE .
איך אתה יכול לעזור לאחרים עם אתה לא יודע בעצמך מה עושים?
אתה צודק! אתה חייב להתחיל לעזור לעצמך ולהביא את העסק שלך לרווחיות כמה שיותר מהר. הדרך היחידה להצלחה היא דרך חינוך. אתה צריך ללמוד איך שיווק רשתי עובד כדי להצליח. בדיוק כמו שלומדים כל מקצוע אחר, אתה חייב ללמוד את הכישורים ואת המידע שיאפשר לך להצליח בעסק הזה.
מנהיגים מבינים את העיקרון הזה ולכן אתה תמיד תמצא אותם עם ספר, דיסק או קורס חדשים שמלמדים אותם כישורים חדשים ויכולות שיווק חדשות.
הצעד הראשון כדי להיות מנהיג הוא להשקיע בהשכלה שלך, אתה צריך להשקיע זמן, כסף ואנרגיה כדי ללמוד שיטות שיווק אפקטיביות אם אתה רוצה להצליח ב LIFEWAVE.
אם תשים לב - רק המנהיגים מרוויחים את הכסף הגדול, לעולם אתה לא תמצא מישהו שהוא לא מנהיג והוא מרוויח המון כסף בשיווק רשתי, LIFEWAVE או כל דבר אחר. רק אנשים שהתפתחו כמנהיגים מסוגלים להכיל את גודל ההצלחה הזו.
אז תתחיל להתפתח וללמוד כדי להיות המנהיג הבא ב LIFEWAVE, כנס אל האתר שלי ואני אכוון אותך אל האתרים והמקורות שמהם אני למדתי כדי להיות משווק רשתי מקצועי.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך ב LIFEWAVE, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד
איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב