דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנות לבניית אתרים או חברות? 

מאת    [ 02/02/2009 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 4568 פעמים ]

אכן תוכנות לבניית אתרים (מהי?) יש הרבה אבל עדיין חברות לבניית אתרים יש הרבה יותר, האם באמת כדאי הרבה יותר לבחור חברות או שאולי עדיין כדאי לנסות ללמוד באופן מזורז תוכנות שונות לבנייה וכן לבנות את האתר בעזרתם לעסק שלנו? מצד אחד זה נראה כאילו העסקת חברות שונות לבניית האתר שלנו יעשה את הכול הרבה יותר פשוט אבל המחירים פשוט בלתי נסבלים ואילו תוכנות לבניית אתרים זולות הרבה יותר אבל צריך ללמוד איך להשתמש בהם ולעשות הכול בעצמנו, אז מה כדאי?

אנחנו בסה"כ רוצים לבנות אתר בלי להתעסק בזה יותר מדי, בניית האתר אינה הפעילות העסקית העיקרית שלנו אלא רק אמצעי לשיווק באינטרנט, אבל הנה אנחנו מוצאים את עצמנו מתעסקים בזה רבות. אולי זה בגלל חוסר הידע שלנו באינטרנט ובבניית אתרים, קידום אתרים ושיווק באינטרנט או אולי זה בגלל כל האפשרויות הרבות שקיימות באינטרנט בחינם בזול וביקר, בעברית ובאנגלית חברות גדולות ועצמאים קטנים וכן הלאה וכן הלאה. והשאלה הגדולה היא האם להשתמש בחברות לבניית אתרים או תוכנות לבניית אתרים?

תוכנה לבניית אתרים או תוכנת בניית אתרים נותנת לנו לבנות את בעצמו ללא טלפונים, פגישות או כל דבר אחר אלא פשוט ללחוץ על "פתח אתר" ולהתחיל לבנות, לעומת זאת, שלא כמו תוכנת בניית אתרים, חברות לבניית אתרים נותנות למתכנת אתרים ממולח כמו איש מכירות להיפגש איתי בעסק ולהתחיל לנתח איתי את השוק ואת העדפות הצרכנים, איזה ביטויים לקדם וכן הלאה ואז אני מחכה והוא בונה לי את האתר.

יש גם תוכנות בחינם לבניית אתרים בחינם.

עם תוכנת בניית אתרים אני צריך להסתדר בעצמי אבל ברוב התוכנות יש אפשרות לבחירת תבנית עיצוב ואז כל מה שנשאר לי זה להכניס תוכן, שאני מסיים אני מתקשר לחברה / בית תוכנה המפעילה התוכנה לבניית אתרים והם קונים איתי דומיין (כתובת אתר) וכך מעלים את האתר. עם חברות של מפעילות תוכנה לבניית אתרים אני מפסיד הרבה מהשליטה על האתר, נכון שמראים לי סקיצה שבה אני יכול לראות את האתר שלי לפני שמתחילים לבנות אותה אבל אם היא רחוקה ממה שאני רוצה? בגדול השליטה היא לא כמו עם תוכנות לבניית אתרים.

כמובן שזה תלוי מי אתה, אם אתה מסתדר עם מחשבים אז וודאי שעדיף לך תוכנות שונות לבניית אתרים, אפילו שזה לא כולל קידום בגוגל, מכיוון שכל חברה לקידום אתרים יכולה לקדם אתר שנבנה עם תוכנה לבניית אתרים בדיוק כמו שהם יכולים לקדם כל אתר אחר כך שזה לא מגביל בכלל לעומת זאת אם מחשבים זה לא התחום שלך אז עדיף לשלם אלף אלפיים יותר ולתת למקצוענים לעשות את העבודה. הבחירה הזאת קשה ולפעמים גם בלתי נסבלת אבל שיש לנו כלל אצבע כאמור במאמר הזה קל יותר לנתב את עצמנו באוקיינוס הגדול הזה לבחור בין תוכנה לבניית אתרים לבין חברה לבנייה אבל חשוב לדעת כמובן איך לבחור מכיוון שזהו הבסיס לשיווק באינטרנט וכן קידום בגוגל.

רשימה של תוכנות בעברית לבניית אתרים בעברית.

מעבר לבחירה בין תוכנות לבניית אתרים לבין חברות האם יש עוד אפשרויות? ובכן יש אפשרות לבנות בלוג בחינם ובמהירות אך הדבר מגביל מאוד ולרוב מכשיל מאוד, לא רצוי בכלל וכן יש אפשרות לקחת בונה אתרים (שיודע להשתמש עם תוכנות קוד לבניית אתרים) על תוכנת בניית אתרים שזה בעצם פשרה מעולה לקושיה במאמר הזה אך לא לכל תוכנה יש בונה אתרים לכן לרוב צריך לעשות את ההחלטה במה לבחור, תוכנה או חברה לבניית אתרים?
http://www.tatar.co.il
תוכנה לבניית אתרים עם אפשרויות תוכנות לבניית אתרים מהטובות בעולם בנה אתר עכשיו בעזרת תוכנה בניית אתרים T אתר - קידום בגוגל חינם!
בלוג תוכנות לבניית אתרים - http://blog.tapuz.co.il/cms1



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב