דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטת חמש השכבות להצלחה בשיווק הרשתי - מאמר אחרון בנושא 

מאת    [ 31/01/2009 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2045 פעמים ]

שלום לכולם, "הזוג שאמר, לא!"

זהו המאמר האחרון הסוקר את שיטת חמש השכבות של מייקל דלואי.
למי שלא הספיק לקרוא את המאמרים הקודמים בנושא חשוב מאוד שייעשה זאת, בקצרה נאמר ששיטת חמש השכבות זוהי שיטה שפיתח אחד מגדולי המשווקים הרשתיים בעולם כיום, עם ניסיון מוכח של למעלה מ-25 שנים בתחום. לנו יש את הזכות לדבר איתו על בסיס יומיומי, ולכן החלטנו שהגיע הזמן להעביר את תורתו הלאה, למי שלא הספיק להכיר אותה עד עכשיו.

השכבה החמשית והאחרונה בשיטת חמש השכבות ואולי החשובה מכולם, בכל הקשור ליכולת לעשות כסף בתחום הזה של שיווק רשתי קשורה ליכולת השכפול שלך עצמך.
בטרם אדם נכנס לחברה כלשהי ומתחיל לפתח את העסק שלו המושתת על שיטת השיווק הרשתי, הוא חייב לשאול עצמו מספר שאלות אחת מהן היא - האם קיימת לחברה שיטת שכפול מוכחת, כזו שבאמצעותה אנשים יוכלו לשכפל את הארגון שלכם, גם כאשר אתם תפסיקו לעבוד בשביל הארגון שלכם?

טעות !!!
אם נכנסתם לחברה והספונסר שלכם אומר לכם את המשפט הזה - תברחו מהחברה הזו כמה שיותר מהר !
כאשר הספונסר שלך אומר לך לקנות לידים (אנשים שיצטרפו לארגון שלך) או ליצור קשר עם חברים ו/או משפחה קרובה - תברח כמה שיותר מהר!
מה שהם אומרים לך לא יכול לשכפל עצמו, חייבת להיות תכנית מוכחת של שכפול הארגון שלך - אתם לא תרצו להצטרף לבחרה שלא מכניסה לכם כסף גם כשאתם בחופשה או שפשוט מתעסקים במה שאתם אוהבים באמת..
נקודה נוספת חשובה מאוד היא העובדה שמי שמעוניין להצליח בתחום של שיווק רשתי חייב ללמוד, ללמוד וללמוד. חלק מהלמידה חייב להיות בתחום הפרסום. אנשים שיצטרפו לארגון שלכם , יעסקו בשיווק רשתי באופן חלקי (על כך דובר במאמר הקודם), ולכן אתם תשאלו הרבה שאלות כמו: האם ניתן לשלב שיווק רשתי בעבודה נוספת? האם יש אפשרות להצליח בתחום מבלי להשקיע הרבה מאוד זמן? האם אני אוכל לראות רווחים אם אני אעשה אחת, שתיים ושלוש... ?
התשובה לכל השאלות הללו מאוד פשוטה וברורה - אתם מציגים בפניהם שיטה מאוד ברורה כיצד עושים את זה בצורה מושכלת מבלי להשקיע הרבה מאוד זמן. פשוט מאוד.
אתם צריכים לפתוח את עיניהם לשיטה שעובדת, להכיר אותם לאנשים שמשתמשים באותה השיטה ומצליחים בה - אם לא תצליחו לעשות זאת- אתם אבודים!
אתם צריכים להבין, אנשים ילכו אחרי אנשים שיכולים להראות תוצאות בשטח, שיודעים על מה הם מדברים. אף אחד לא רוצה להיות מודרך ומובל ע"י מישהו שרק התחיל את צעדיו הראשונים בעסק כמו שיווק רשתי- זו האמת.

חברים לסיכום סדרת המאמרים הזו, אם עד היום לא הצלחתם במה שעשיתם בשיווק הרשתי או אם לא נכנסתם לתחום הזה מהפחד להיכשל - זוהי לא אשמתכם ! כנראה שפשוט לא נחשפתם לאמת כפי שהיא, והאמת הברורה היא שמרבית הנאשים שנכנסים לתחום לא מצליחים בתחום, כיוון שהם לא קיבלו את ההדרכה וההכוונה שהם צריכים, פשוט זרקו אותם למים העמוקים ואמרו להם תשחו. אדם מן היישוב אומר, " אני יודע לשחות", השאלה היא האם הוא יודע לשחות שהים סוער ואין יבשה באופק.

במאמרים הבאים נעסוק בשיטה עצמה. נבנה תכנית פעולה לאנשים שעושים את צעדיהם בתחום בפעם הראשונה או שפשוט רוצים לשפר את רמת ההכנסה שלהם.



"הזוג שאמר,לא!", כתוביי הספר "כל הסודות על שיווק רשתי נכון"
אם אתם מעוניינים להביא לשינוי בחייכם, להגשים את עצמיכם ולראות שאפשר לעשות את זה אחרת ולקבלת הספר בחינם גלשו ל:

http://RanNTali.co.cc



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב