דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתרי חברה - מאתר ממותג לאתר סחר מכירתי 

מאת    [ 30/01/2009 ]

מילים במאמר: 530   [ נצפה 7412 פעמים ]

בעת האחרונה בעלי חברות רבים, שרגילים לנהל את הפעילות העסקית שלהם בשטח, בקניונים, בחנויות, בחוץ, שמכתתים רגליים בין מנהלי חנויות וספקים ופגישות שיווקיות, מתעוררים אל תוך מציאות וירטואלית בה המתחרים שלהם כבר חיים ונושמים סחר אלקטרוני ומתחזקים אתרי אינטרנט מכירתיים, מככבים במצעד תוצאות החיפוש של בגוגל במילות החיפוש המבוקשות בתחום המכירה שלהם (נעליים, אופנה, משקפי שמש, מכונות קפה ועוד) ומוכרים סחורה און ליין במקביל למכירות המתקיימות בסניפי הרשתות ברחבי הארץ.

תוכן שיווקי - חנות מקוונת

רבים מבעלי העסקים שלא מכירים את כללי הרשת מקרוב מתנגדים לשיטות האלה ואפילו חושבים שהן עלולות לפגוע במכירות בחנויות, שכן אם הפריטים מוצעים בהנחה אטרקטיבית ברשת למה שאנשים יטרחו לגשת לחנויות? כאן כמובן נכנסת לתמונה חווית הקנייה, שהיא שונה לגמרי בעולם החיצוני, בחנות, בעת מדידת הבגד, הרכבת המשקפיים או טעימת הקפה.
אך גם לאתרים המכירתיים ברשת שעד כה היו אתרי חברה ממותגים, שהציגו קטלוגים או סיפקו אינפורמציה חיונית ללקוחות (סניפים, מוקד שירות לקוחות, טיפים), יש חווית קנייה אחרת והיא חווית קנייה וירטואלית שמתאימה לאנשים שאוהבים חוויות קנייה וירטואליות, מחפשים דרכים לחסוך בזמן או מעדיפים לקבל מוצר במחיר טוב יותר הישר לתיבת הדואר.

אתר חברה – מכירות באינטרנט

החלטתם להפוך את אתר החברה שלכם לאתר מכירתי? עליכם להחליט האם האתר יישאר בגדר אתר ממותג אך אתר חברה שמניע לפעולה – כלומר מקיים פעילות הדדית בין האתר לסניפים בחנות ומשגר את הלקוח מהביקור באתר לחנות או להרחיב את פעילות האתר ולמכור דרך האתר פריטים שישנם בחנויות אך מוצעים באתר במחירים מיוחדים? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם ליישם ולחזק את הצד המכירתי של אתר החברה.

מהאתר לחנות: צעד ראשון הוא לגרום ללקוחות שהגיעו לאתר החברה באקראיות (למשל, חיפשו מילת מפתח בגוגל שהובילה אותם לאתר) או בכוונה (חיפשו ספציפית את המותג) להגיע פיזית לחנות ולבצע שם את הרכישה. זו במידה ולא מתקיים סחר באתר או שבכל מקרה, אתם חוזים שרכישות גדולות יותר יתקיימו במעמד הקנייה בסניף ולא דרך האתר. במקרה הזה, כדאי לייצר אזור מכירתי באתר בו יוצעו ללקוחות קופונים וירטואליים להדפסה – הטבות אותן הלקוח יכול לממש בחנות בלבד. הצעה נוספת היא ליצור תחרות או מבצע שההשתתפות בו נעשית אומנם באתר, כמו למשל, ענה על שאלה או שלח לנו הצעה לסממא וכולי, אך את הפרס מקבלים רק בסניף עצמו או מימוש הפרס מותנה ברכישה בחנות עצמה. זו דרך להעביר את הלקוחות מעולם הרשת לעולם האמיתי, לחנות עצמה.

מכירות באתרי חברה: אתרי חברה שהחליטו להפוך לאתרי סחר כדאי שיחלו תהליך של הפיכת האתר למכירתי – תהליך הכולל מספר פעולות חשובות כמו למשל, פלטפורמה טכנית לביצוע רכישה, מסלקה, קבלה של תו אמינות עסקית לרכישה מאובטחת און ליין, פתרונות משלוח (שליח, דואר רשום, דואר רגיל), יש להחליט מראש האם מוכרים את כל מוצרי החברה או רק מוצרים נבחרים או מוצרים במהדורה מוגבלת באתר ולמקם את המוצרים בצורה בולטת באתר כך שהלקוח יבין שיש לו אפשרות לביצוע רכישה וירטואלית, ניתן לשגר דיוורים ייעודיים שמדווחים לגולש (מותנה באישורו לקבל דיוורים פרסומיים) אודות הטבות על מבצעים באתר ועוד.
השקת חנות מקוונת דורשת, אם כן, תשתית טכנית לביצוע ההזמנה, כח אדם שיעקוב אחרי ההזמנות ויבצע אותן ובמקביל פעילות שיווקית באתר ובסניפים להעלאת המודעות והיתרונות שברכישה וירטואלית – דיסקרטית, משתלמת יותר כלכלית, יכולה להיעשות מכל מקום כל עוד אתה מחובר למחשב, משלוח עד הבית או ליעד המבוקש, חיסכון בזמן ובכסף ועוד.
קורן דור - מנהלת תוכן פרילאנס לחברות מסחריות שרוצות לשדרג תוכן שיווקי ותוכן לאינטרנט לקידום בגוגל, מתחזקת ומשדרגת (כמיקור חוץ) אתרי חברה ממותגים ומסחריים, עורכת כיום מספר אתרי חברה בעיקר תחומי הלייף סטייל - צרכנות, מזון, אופנה, עיצוב ועוד



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב