דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפעל חיים 

מאת    [ 29/01/2009 ]

מילים במאמר: 816   [ נצפה 2582 פעמים ]

מפעל חיים

חיינו משולים למפעל, עסק, משרד או כל דבר שתרצו, כמו בכל מפעל יש מחלקות רבות שעוזרות למפעל זה לצמוח ולשגשג מבחינת כלכלית, גם אני מפעל שאת דרכו רצה להוביל למקום טוב ומנצח. אולם המחלקות שהיו בו גרמו לו לא פעם לעמוד במקום, בעקבות המצב הכלכלי העולמי הבנתי שאם אני לא יעשה שינוי מהותי במפעלי לא אוכל לשרוד את התקופה הקשה, ולכן ערכתי עם עצמי בדק בית. ראשית החלטתי לקחת את העובדות אחת לאחת ולבדוק מה גרם לאותה מחלקה להפסד כה גדול, ולכן התחלתי מבראשית.

אני הבת הצעירה במשפחתי, בגיל 17 דפק על דלת משפחתי שליח המוות הוא בא במלוא הדרו לא נתן הסברים ואת אחי (בן 24) חטף בין הרף ללא נימוק ברור, המומה מתוסכלת, ומפוחדת הלכתי בתוך החשיכה עובדת עצות, פגועה מחלקת הכעס אז נכנסה לפעולה במלוא עוצמתה, כמוה מחלקת הביקורת, השיפוטיות, הם פעלו במלוא המרץ בלי להתייעץ לשאול, להבין האם הפעולות שהן עושות עוזרות או מקדמות, ואילו אני ישבתי בכיסא ליד הנהג ונתתי להם לעשות את שלהם.

כעבור מספר שנים שוב בא לביקור שליח המוות והפעם הוא רצה את אמא שלי, התחננתי לא כעת עוד מוקדם אני עדיין מלקקת את הפצעים מהמקרה של אחי, שליח המוות התרצה ואמר אוקי יש לך מספר שנים ליהנות מקרבתה להפיק את המיטב מהקשר והיחסים עימה, וכך היה עברו מספר שנים (27 שנים) שבמהלכן הוא בא לביקור בזק ובפעם האחרונה הוא אמר הפעם אני לא יכול לשנות את רוע הגזרה עלי לעשות את מלאכתי, מחלקת הכעס והתסכול העצב והפחד שהיו פעילות מאוד במפעלי חסמו את דרכן של ההיגיון האומץ וכוח האמונה, הן גרמו להן להיות בנסיגה ומשם הדיכאון בא במלוא הדרו כינס את כולם בחדר ההרצאות ואמר את האני מאמין שלו בפני מחלקות מפעלי. מיותר לציין כי המינוס בחשבון בנק הרגשות הלך וגדל, באחת הפגישות הגעתי עם מחלקת האגו למנהל בנק הרגשות, אל תשאלו איזה בושות הוא לקח לצידו את מחלקת הביקורת, השיפוטיות, הכעס, התסכול, והפחד שנראה באותם ימים כמו טווס, וכולם ביחד לחצו על מנהל בנק הרגשות להפקיד סכום נכבד כדי שמפעלינו ימשיך לעבוד, למרות שאין בו הכנסות.

לפני כשנה פגשתי במקרה את עולם האימון שם למדתי שאותן מחלקות לא עוזרות אלה הן אלה שתוקעות את המפעל לחובות ולקריסת מערכות, למדתי לשנות את הפרדיגמה שלי (הנחת היסוד), ומשם לקחתי את ההחלטות הנכונות, מחלקת האחריות באה לעזרתי, כמוה גם מחלקת הפעולה, הסבלנות, האהבה, הנתינה והאמונה, כולנו ביחד ישבנו עד שעות הבוקר למצוא את הפטרון לבעיית המפעל, לאחר סיעור המוחות בעזרתה האדיבה של מחלקת התובנה גיבשנו את היציאה למחלקת הפעולה, מיד כינסנו את המחלקות האשמות והודענו להן שהן מפוטרות!!כמובן שהמפעל החל להפקיד הפקדות נכבדות בבנק הרגשות וכעת הדברים נראים שונים.

ולראיה לפני שנה בא שוב שליח המוות לדפוק על דלת משפחתי הפעם הוא רצה את אחותי, אולם הפעם היו בעזרתי המחלקות שעזרו למפעלי לצמוח ביחד עם אחותי קיבלנו החלטה שהפעם הוא לא יצליח ולכן כאשר עמדה אחותי לעבור ניתוח מסובך (עקב התקף לב קשה), למרות שרופאים אמרו לנו שהסיכויים קלושים ביקשתי מהרופא להוציא אותה בחיים ואילו את אחותי ציידתי באמונה אומץ, רצון ושאיפה ובנוסף קיבלה הודעה מביתה יחידתה שהיא עומדת להינשא. באמונה שלמה הבטיחה לי ערב הניתוח שהכלים הסיבות והנחישות שעומדים ברשותה יעזרו לה לעבור את הלחימה מול שליח המוות וכך היה היא יצאה מחדר הניתוח אמיצה נחושה להחלים מהניתוח הקשה, מיותר לציין כי שליח המוות שהפסיד קשה בלחימה יצא לדרכו חבול ופגוע מהתבוסה.

שליח המוות לא קיבל את התבוסה בכבוד ולכן בא לביקור חוזר והפעם מכיוון אחר הוא הודיע לי שהפעם זה יהיה שונה, התגלה בשד אחותי גוש סרטני, ולא היה מנוס מניתוח כריתת שד, שוב כל המחלקות של חיי נכנסו לעבודה מאומצת הצלחנו לגרש את מחלקת הפחד שעטפה אותה, הכנסנו לתמונה את מחלקת ההומור, הנחישות הרצון והאמונה לפעולה אדירה והינה את הניתוח היא עברה בגבורה וכעת מחלימה את נפשה, האומץ והגבורה נותנים לנו השראה.

אתמול בערב קיבלתי את תעודת המאמן שלי, ובאורח פלא קראתי קטע מספר מדהים שקראתי במהלך הניתוח והוא ניקרא "מי יבכה כשתמות" נכתב ע"י רובין ס' שארמה, אני הקראתי קטע מתוך הספר שנקרא "מצאו את ייעודכם בחיים" ובכן חברים מצאתי את ייעודי בחיים!, אני רוצה להשאיר מורשת לכל הסובבים אותי, חייה את היום כאילו אין מחר, הייה מאושר כאילו מחר תבכה, אהב את השמש כאילו מחר לא יהיה, כבד את הירח המאיר בחשיכה, כאילו מחר הוא לא יגיע, הקשב לציפורים שבדרך כאילו זו המנגינה של החיים, תן לרחש הגלים להיות חלק ממוסיקת הרקע של חייך, אהוב את עצמך כאילו אין משהו אחר שאוהב אותך ואז תראה שכל העולם יחבק ויאהב אותך בחזרה. תאמין לעצמך כדי שהסובבים יאמינו בך, כבד את הסובבים אותך כדי שתוכל לכבד את מי שאתה. הייה סובלני כדי שהשלווה תעטוף אותך.


חברים זה עובד! בכל יום אני מתקשרת לבנותיי ואומרת להן שאני אוהבת אותן, בכל יום אני מתקשרת לבעלי מחבקת אותו ומאחלת לו יום מקסים, בכל יום אני מתקשרת לאחותי כדי להתחזק מעוצמתה, וכך גם בחיי העבודה.

היכולת שלך לחיות חיים מאושרים היא עצם קבלת ההחלטה ואז החיים הופכים בין רגע ליפים ומאושרים, שלווים ושקטים, מלאים בעשייה אין סופית.



כן, זה אפשרי, משפט מדהים ששמעתי במהלך הקורס שלי מפי המרצה המדהים שלנו.


המאמנת שלכם,

כהן מזל
טל: 054-32566604
Elmaz03@gmail.com



כהן מזל - מאמנת אישית
כתובת איימל elmaz03@gmail.com
נייד 052-3256604



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב