דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק סיפקה תוצאות תפעוליות יציבות ברבעון השלישי 

מאת    [ 29/01/2009 ]

מילים במאמר: 915   [ נצפה 2735 פעמים ]

חברת סימנטק פרסמה היום את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של שנת הכספים 2009, אשר הסתיים ב- 2 בינואר 2009. ההכנסות ברבעון השלישי, לפי עקרונות חשבונאיים מקובלים (GAAP) הסתכמו ב- 1.51 מיליארד דולר, ושלא לפי GAAP ב- 1.54 מיליארד דולר. התוצאות שהשיגה סימנטק חזקות מהצפוי בכל המדדים הפיננסיים המרכזיים של החברה לרבעון השלישי.

התוצאות הרבעוניות
תוצאות לפי GAAP: ההפסד הנקי לפי GAAP ברבעון השלישי הסתכם ב- 6.81 מיליארד דולר, לעומת רווח נקי של 132 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד למניה על בסיס מדולל ולפי GAAP הסתכם ב- 8.23 דולר למניה, לעומת רווח מדולל למניה של 0.15 דולר למניה ברבעון המקביל בשנה שעברה.
ההפסד הנקי לפי GAAP ברבעון השלישי של שנת הכספים 2009 כולל חיוב שלא במזומן בסך של כ- 7 מיליארד דולר בגין ירידת מוניטין. על סמך צירוף של גורמים, ביניהם הסביבה הכלכלית הנוכחית והירידה בהיוון השוק, הסקנו שיש מספיק אינדיקטורים שחייבו אותנו לבצע ניתוח ביניים של ירידת המוניטין. ניתוח זה טרם הושלם ואנו צופים לסיים אותו במהלך הרבעון הרביע של שנת הכספים 2009. אנו עשויים לבצע התאמות לחיוב זה עם השלמת ניתוח ירידת המוניטין.
ההכנסות הנדחות לפי GAAP בסוף הרבעון הסתכמו ב- 2.92 מיליארד דולר לעומת 2.88 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. תזרים המזומנים מפעולות ברבעון השלישי הסתכם ב- 402 מיליון דולר, לעומת 462 מיליון דולר ברבעון המקביל של השנה שעברה.
התוצאות שלא לפי GAAP: הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת הכספים 2009, שלא לפי GAAP, הסתכם ב- 350 מיליון דולר, גידול של 20 אחוזים בהשוואה ל- 292 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח המדולל למניה הסתכם ב- 0.42 דולר למניה, גידול של 27 אחוזים בהשוואה לרווח למניה של 0.33 דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה.
ההכנסות הנדחות שלא לפי GAAP הסתכמו ב- 2.96 מיליארד דולר, עלייה של 2 אחוזים לעומת 2.90 מיליארד דולר בסוף ברבעון השלישי של שנת הכספים 2008.
במהלך הרבעון השלישי של שנת הכספים 2009, רכשנו מחדש 16.1 מיליון מניות, שווה ערך ל- 200 מליון דולר. מתוך סך הסכום שהקצתה מועצת המנהלים לתוכנית הרכישה מחדש נותרו עוד 400 מליון דולר.
"מכירות אפקטיביות ויכולתו של הצוות להדגיש בפני הלקוחות את יתרונות התשואה המהירה על ההשקעה שמציעים הפתרונות של סימנטק אפשרו לנו לספק תוצאות חזקות מהצפוי, חרף המצב הכלכלי המאתגר בעולם," אמר אנריקה סאלם, ה COO של סימנטק. "השילוב של צמיחת ההכנסות בשורה העליונה, המשך הרכישה מחדש של המניות וניהול קפדני של ההוצאות אפשרו לנו להשיג רבעון שביעי ברציפות של גידול דו-ספרתי ברווח שלא לפי GAAP. אנו ממוצבים בעמדה המאפשרת לנו להמשיך להצליח ולצאת מהשפל הכלכלי כחברה חזקה יותר."


דגשים במגזרים העסקיים והאזורים הגיאוגרפיים
במהלך הרבעון, מגזר האחסון וניהול השרתים של סימנטק היווה 37 אחוזים מההכנסות שלא לפי GAAP וגדל ב- 1 אחוזים בהשוואה משנה לשנה. מגזר מוצרי הצריכה היווה 29 אחוזים מסך ההכנסות שלא לפי GAAP וצמח ב- 2 אחוזים בהשוואה משנה לשנה. מגזר האבטחה והציות היווה 26 אחוזים מההכנסות שלא לפי GAAP וירד בחמישה אחוזים בהשוואה לשנה שעברה. מגזר השירותים היה אחראי ל 8 אחוזים מההכנסות שלא לפי GAAP וצמח ב- 20 אחוזים בהשוואה לשנה שעברה.
ההכנסות הבינלאומיות של החברה מהוות 50 אחוזים מסך ההכנסות של החברה שלא לפי GAAP ברבעון השלישי של 2009, ירידה של 5 אחוזים בהשוואה לשנה שעברה. אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה היה אחראי ל- 31 אחוזים מסך ההכנסות שלא לפי GAAP ברבעון, ירידה של 9 אחוזים בהשוואה לשנה שעברה. אזור האוקיינוס השקט ויפאן היווה 14 אחוזים מסך ההכנסות שלא לפי GAAP ברבעון וצמח ב- 1 אחוזים משנה לשנה. אזור אמריקה, הכולל את ארצות הברית, אמריקה הלטינית וקנדה היווה 55 אחוזים מסך ההכנסות שלא לפי GAAP וצמח ב- 7 אחוזים משנה לשנה.

השפעת המטבעות הזרים
תנודות המטבעות הזרים השפיעו לרעה על הכנסותיה של סימנטק שלא לפי GAAP ב- 4 אחוזים לערך משנה לשנה ועל ההכנסות הנדחות שלא לפי GAAP ב- 2 אחוז בקירוב משנה לשנה. תנודות המטבעות הזרים השפיעו לרעה על ההכנסות שלא לפי GAAP של אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב- 10 אחוזים לערך ועל אזור אסיה, האוקיינוס השקט ויפאן ב- 2 אחוז לערך משנה לשנה.

דגשים ברבעון
סימנטק חתמה על 448 הסכמים ברחבי העולם בערך של יותר מ- 300,000 דולר לכל הסכם. מבין 448 החוזים, 104 הם חוזים של יותר ממיליון דולר. ברבעון השלישי של שנת הכספים 2009, 84 אחוזים מעסקאות גדולות אלו כללו מספר רב של מוצרים.
סימנטק חתמה על הסכמים חדשים או על חידוש הסכמים עם לקוחות, ביניהם קונטיננטל איירליינס, חברת התעופה האמריקאית הרביעית בגודלה המשרתת יותר מ- 300 יעדים ברחבי העולם, תאגיד ימאהה, המציע מגוון שלם של כלי נגינה ומוצרים אודיו ויזואליים לשוק האמריקאי והקנדי; ג'פאן טבקו, יצרנית טבק בינלאומית מובילה; IXE בנקו, המספקת שירותים פיננסיים במקסיקו תוך התמקדות בבנקאות תאגידית עסקית ובמשקיעים בעלי ערך גבוה; טלפוניקה מובילס ארגנטינה, ספקית התקשורת הסלולרית המובילה בארגנטינה המשרתת יותר מ- 15 מיליון לקוחות; תאגיד קאנדיאן טייר, קמעונאי ציוד ושירותים לרכב, דלק, הלבשה ושירותים פיננסיים בקנדה; ו- SK טלקום, החברה המובילה בתעשיית תקשורת המידע של קוריאה.

תחזית לרבעון הרביעי של שנת הכספים 2009
סימנטק מניחה ששער החליפין של האירו יהיה 1.32 דולר ברבעון של מרס 2009, לעומת שער חליפין בפועל של 1.50 דולר לאירו ושער של 1.58 דולר לאירו בסוף התקופה ברבעון של מרס 2008.
סימנטק חוזה כי ההכנסות לפי GAAP ברבעון הרביעי שיסתיים ב- 3 באפריל 2009 יסתכמו בין 1.475 מיליארד דולר ל- 1.525 מיליארד דולר. הרווח המדולל למניה לפי GAAP צפוי להיות בין 0.12 דולר ל- 0.14 דולר למניה. ההכנסות הנדחות לפי GAAP צפויות לנוע בטווח בין 2.972 מיליארד דולר ל- 3.072 מיליארד דולר.
ההכנסות שלא לפי GAAP ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2009 צפויות להסתכם בין 1.49 ל- 1.54 מיליארד דולר. הרווח המדולל למניה שלא לפי GAAP צפוי להיות בין 0.33 דולר ל- 0.35 דולר למניה. ההכנסות הנדחות שלא לפי GAAP צפויות להגיע לטווח של 3.0 מיליארד דולר עד 3.1 מיליארד דולר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב