משרד פרסום מתאים יקדם את העסק שלך ויחשוף אותו ברבים
שלושת משרדי הפרסום המוכרים ביותר בעולם הם: IPG, WPP Group או Cordiant Communication Group. בישראל החלו לפעול משרדי פרסום עוד לפני קום המדינה אולם לא היתה תחרות רצינית ופעלו מספר מצומצם של משרדים. בתחילת שנות ה-90 אחרי שהטלוויזיה המסחרית התרחבה והאינטרנט החל לזקוף את ראשו, צצו משרדים רבים והתחרות גברה מאוד.
מה הופך משרד פרסום להיות טוב ואיך בוחרים את המשרד המתאים?
משרד פרסום מתאים הינו זה אשר יראה לנגד עינו את טובת הלקוח שלו (גם אם הוא לקוח קטן) ויראה עין בעין את רצונות וצרכי העסק. לא בהכרח מדובר במשרדים הגדולים, לעיתים משרד בינוני קטן יתייחס ללקוח הבינוני בגודלו בצורה טובה יותר מאשר המשרדים המוכרים יותר. משרד מתאים יוכל לספק ללקוח שלו סל מוצרים ושירותים בהם: מחקרי שוק, יבחר את המסרים הנכונים, ינסח אותם באופן קריאטיבי ולבסוף יפיק את הפרסומת ויפיץ אותה.
איך פועל משרד פרסום במשרד הפרסום
מחלקות רבות אשר פועלות יחדיו ויחד מספקות פיתרון מלא:
• מחלקת לקוחות אחראית על הקשר עם הלקוח ועל התיאום בין שאר המחלקות במשרד.
• מחלקת אסטרטגיה אחראית על מחקרי השוק.
• מחלקת הקריאיטיב מנסחת את המסרים בצורה יצירתית.
• מחלקת הסטודיו אחראית על הגרפיקה.
• מחלקת המדיה אחראית לרכוש את השטח הפרסומי מערוצי התקשורת.
• מחלקת ההפקה מפיקה הפרסומות בסופו של דבר.
מגמות ושינויים בשוק משרדי הפרסום
שינויים רבים פקדו את שוק משרדי הפרסום בהם: יותר ויותר משרדי פרסום מקומיים פועלים יחד עם משרדי פרסום זרים מובילים, יותר ויותר משרדים חוברים לחברות מדיה שרוכשות שטחי פרסום במרוכז, ישנו גידול במספר המשרדים הפועלים באינטרנט וישנם אף כאלה שפועלים רק באינטרנט (קריאיטיב). לאור התחרות בשוק, יותר ויותר משרדים הופכים להיות משרדי נישה כאשר הם מציגים עצמם כמומחים לתחום מסוים, למשל תחום הרכב, שוק הסלולר או שוק המשקאות.
וקראו עוד על משרד פרסום
www.marketing-strategy.co.il
אסטרטגיה, פרסום, שיווק, יחסי ציבור, מיתוג ומכירות