דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית שבועית 30 בינואר עד 5 בפברואר 2009 

מאת    [ 28/01/2009 ]

מילים במאמר: 1022   [ נצפה 3477 פעמים ]

תחזית שבועית: 30 בינואר - 5 לפברואר 2009
מאת האסטרולוגית: חוה מזר



טלה
אל תתנו למצבי רוח ולכעסים נלווים להשתלט עליכם. דברים טובים עלולים להיהרס כתוצאה ממזג טמפרמנטלי. כוכב מרקורי מפסיק את נסיגתו רק לקראת יום שני, לכן מומלץ להיות מודעים ולרסן מצבים שבשלב זה הם נוטים עדיין להתנדנד.
משב רוח אופטימי: כוכב ונוס ייכנס למזלכם ביום רביעי הבא, וכוכבכם מארס ייכנס למזל דלי בחמישי הבא. יוצא מכך ששילוב זה במהלך מספר שבועות יגרום לרבים מכם לנשום סוף-סוף לרווחה. החודש הקרוב מבטא עבורכם זמן של פעילות עם קבוצות גדולות של אנשים, ארגונים וחברות. זהו זמן טוב ליהנות מקשרים פוריים ומהזדמנויות עסקיות.

שור
יש תחושה של עומסים בשבת ובראשון, אבל הרגשתכם תשתפר לקראת ימים שני ושלישי. בשלב זה מומלץ לשפוט ולהתבונן על מצבים ואנשים במבט ישיר אך מפוכח וזהיר. המחצית השנייה של השבוע פחות תיטיב עימכם, לכן כדאי לא להסתכן בענייני כספים.
כוכב מארס: עומד להיכנס לבית הקריירה שלכם השבוע וישהה שם עד אמצע מרץ. העצה שלי היא להיות יעילים ונמרצים אך להימנע ממתח טעון מקצועי או אחר, שעלול להפריע ולפגום למהלך מקצועי חלק ותקין. הימנעו מלדוש בפגמים, זאת כדי לא להיקלע לאינטריגות ולתחרותיות.

תאומים
התקופה מעוררת בכם את הצורך בגירויים חדשים ויציאה מהשגרה. יחד עם זאת, בשבוע תזזיתי ולא יציב מומלץ להיות זהירים ושקולים מתמיד מכל היבט וצורה. כוכבכם מרקורי יפסיק את נסיגתו לקראת יום שני. ביקורת נגחנית המופנית כלפיכם מעצבנת ומכעיסה מאוד, כדאי להיות מודעים ומרוכזים כדי למנוע עימות. לקראת רביעי או חמישי תיכנסו בהדרגה לתקופה מוארת. ייתכן שעדיין מלווים אתכם ספקות לגבי יכולותיכם, אבל רבים מכם יחושו הקלה במהלך השבועות הבאים.
מבט קדימה: מומלץ בחום להכין תוכניות עם חברים וידידים כדי לנטרל מחשבות מעיקות.

סרטן
בימי סוף השבוע ותחילתו ייתכן מתח בתוך הבית או מחוצה לו, והיחסים עם בני זוג ידרשו סבלנות של ברזל.
ימים שני או שלישי: מיטיבים עימכם ומלטפים יחסית עדיין את האגו. עד יום שלישי יש לכם הזדמנות לקדם קשרים חשובים לכם, אתם עשויים לזכות בידיעה מפתיעה ומעניינת, תהיה הזדמנות לקחת יוזמה ולהוציא לפועל רעיון יצירתי שיעורר הרבה עניין, אבל מומלץ לחכות עימו עד ה- 6.2. עדיף בשלב זה לא לשתף אחרים לגבי פרויקט או הצעה טנטטיבית ולחכות עד שתתממש.

אריה
אתם לא רגועים ומעבירים הרגשה זו לשאר האנשים הסובבים אתכם. במקביל, שימו לב לקשר מבלבל ובעייתי שמאיץ דילמות בזוגיות, ובנוסף צפויים חוסר סלחנות, פגיעות מאיימת, חשדנות ומריבות, כאשר מכל דבר פעוט עושים עניין. בשבוע זה יש סכנה שאפילו במצבים הרמוניים כביכול סובלים מהאשמות לא אופייניות ומחיכוכים. הימנעו מפרובוקציות, הפגנת כוח או ידענות רבה מדי, לא רק שלא תרשים, אלא אף תרחיק מעליכם אנשים, ואף את המטרה עצמה.
זהירות: אתם מפילים על עצמכם נטל רב מדי של התחייבויות, וכתוצאה מכך אתם עייפים ומתקשים לעמוד בדרישות שלכם מעצמכם.

בתולה
הפסקת נסיגתו של כוכבכם מרקורי תקשה עליכם הפעם ותיצור מצב לא נוח עבורכם. חשוב שלא תתכננו משימות או פעילויות מאומצות ולהתייחס ביתר רצינות לאיזון גופכם, לתזונה ולמנוחה, שכן ייתכנו במהלך החודש הקרוב ימים שיחייבו עבודה אינטנסיבית באווירה לא הכי יציבה וקדחתנית, או עקב מחלה של קולגות.
זהירות: אתם מוטרדים מזרמים לא אוהדים, מה שמשפיע על מצב הרוח וגורם לאנרגיות ירודות. לכן יש להימנע משיפוט מוטעה ולהמתין עם החלטות גורליות לפחות עד סוף השבוע הבא. הפגנת קוצר רוח וחוסר טאקט עלולים להעכיר מערכות יחסים עם קולגות או בכלל זה בני זוג.

מאזניים
בימי סוף השבוע ותחילתו הקפידו להקיף את עצמכם באנשים הרמוניים, זאת כדי להימנע מעימות וגם כדי להרפות מהלחץ. ימים שני ושלישי רגישים מאוד. תצרכו להתמודד עם אילוצים לא צפויים ועם תכתיבים שייכפו עליכם.
מבט קדימה: לקראת יום רביעי הבא ואילך תיתכן בשורה חשובה הקשורה לעתידכם. לצד התקשורת המשתפרת יהיה לכם קל יותר להתאחד ולהתקרב לאנשים וליצור קשרים חדשים, שכן יש לכם יכולת בסיסית לחוש לאן נושבת הרוח ולפעול ותיהנו מהתקרבות לאנשים שדומים לכם ברקע ובתחומי העניין. ענייני רגשות ויצירה פוריים יעמדו החודש בסימן מעודד עד מפתיע.

עקרב
בעיות בעבודה או במשפחה יאפיינו את התקופה הקרובה. דיבור ישיר גם אם אתם צודקים יזיק לקשר הקיים. לסובלים מאגרסיביות מקצועית, מוטב לשמור על פרופיל נמוך ולהתמקד בעיקר, שכן קל לגרור אתכם למריבה או להתפרצות, הפתיל שלכם קצר, אין לכם סבלנות לא לעצמכם ולא לבני זוג, ולכל סוג של יחסים מתלווה אלמנט של סכסוך או דאגה.
מודעות: התקופה עלולה להשפיע על עסקים, רומנטיקה ועל יחסים בין-אישיים בכלל. עם קצת יותר שליטה ומחשבה הגיונית אפשר יהיה להרגיע את הרוחות ולשוחח בצורה שקולה. אפשר ליצור את המציאות הרצויה לכם, אבל תוך זהירות ומתינות.

קשת
כעסים מסבים את הנזק הגדול ביותר, והם גם הסיבה לחרטה שבאה אחר כך, כשמאוחר מדי. כדי לשמור על הישגיכם ולהתקדם תצטרכו להצטייד בעצבים חזקים ובעיקר לזכור שמדובר בתקופה שתחזק אתכם. התחום הפיננסי נמצא השבוע במגמה של סיכון. אתם מצפים לעסקה, רעיון או סכום כסף ודי מוטרדים בגינו.
לקראת המחצית השנייה של השבוע: כניסת כוכב ונוס לטלה יהיה חיובי בשל ההיבט הנפלא שהוא יצור עם הכוכבים במזל דלי. הפופולריות שלכם תעלה בהדרגה, כמו גם יכולת הביטוי וכושר ההשפעה ישודרגו ללא הכר. תרבו להכיר אנשים חדשים ולהשפיע על אחרים בכיוון הרצוי לכם.

גדי
נסיגת מרקורי במזלכם תיפסק רק לקראת יום שני. אל תמהרו להחליט בצורה חפוזה ואל תשפטו את העתיד לפי תמונת ההווה, שהיא זמנית ותשתנה.
ימים שני ושלישי: יחסית אלה הימים הפרודוקטיביים של השבוע, אבל לא בעניינים פיננסיים בוערים. למרות אלמנט של מזל שילווה את בני המזל שביניכם, יש בשבועות הבאים מגמה של סיכונים. בימים ראשון ושני הבאים, 8-9.2, יתרחש ליקוי ירח בבית הכספים שלכם ועל כך תינתן תחזית מפורטת יותר לקראת השבוע הבא.

דלי
ימים אלה מעידים עדיין על אי שקט ואי וודאות המלווה עדיין אחדים מכם. אתם לעיתים ממהרים, לחוצים ופחות שמים לב למה שקורה סביבכם. אין לכם סבלנות לא לעצמכם ולא לסביבה, לכן היו מעורבים פחות בעניינים שאינם נוגעים לכם ישירות. הגיע הזמן לחשבון נפש, והדבר יתבע מכם יצירת דיאלוג אמיתי ונוקב.
זהירות: עד יום שלישי מומלץ לשמור על דיסקרטיות ולהימנע מפעילות בולמת.
יש למה לצפות: במהלך השבועות הבאים קיימת הזדמנות טובה לשדרוג חייכם. לבני המזל שביניכם יאיר המזל את פניו, דבר שירים לרבים מכם את המוראל.

דגים
ימי סוף השבוע ותחילתו רגישים מאוד מבחינה פיננסית. ימים שני או שלישי הם הימים הכי נורמליים השבוע, אבל לא לגמרי כי יש עדיין להיות מודעים להפסקת כוכב התקשורת והנסיעות מרקורי. על הצד האחר, תמצאו דרכים מקוריות לעורר עניין ורגשות אצל הצד השני. ישתלם לכם להיות ממוקדים.
יש למה לצפות: כוכב ונוס ייכנס לבית הכספים שלכם ב- 4.2 וישדרג לרבים מכם את המזל בכספים ועסקאות לפחות עד סוף חודש זה.



חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס.
http://www.toses.co.il/horoscope.asp



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב