דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכירת רכב 

מאת    [ 27/01/2009 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 5469 פעמים ]

מכירת רכב היא החלק הראשון במשוואה, אשר חלקה השני הוא קניית רכב. מכירת רכב היא אמנותם של מי שמבקשים להשיג עבורו מחיר גבוה ככל שניתן. קנייתו, לעומתה, היא אמנותם של מי שמבקשים להוזיל את הקנייה ככל שניתן. המפגש בין השניים מתקיים בעמק השווה. מכירת רכב  עלולה להיות ולהיראות פעולה שונה  כאשר מדובר בתהליך מכירת רכב מיד ראשונה וכאשר מדובר בתהליך מכירת רכב מיד שנייה. מכירת רכב היא מכירת רכב, יגידו המקצוענים, אבל הם יודעים טוב יותר כי מכירת רכב מיד שנייה מחייבת את הקונה למשנה זהירות, להקפדה יתרה על כל פרט. הם יודעים כי נדרש לא מעט ידע מקצועי כדי לוודא שהמוכר לא יערים עליך, הקונה.
מכירת רכב מיד שנייה ואילך מעוררת כמעט באופן אינסטינקטיבית חשש או אף חשד, ההולך ומתעצם ככל שרבות מספר הידיים שהרכב עבר דרכן, שקיימת סיבה מרכזית שבגללה הרכב מוצע למכירה. מכירת רכב מיד ראשונה מפיגה מהר יותר את החשד הבסיסי, קל וחומר רכב שקונים אותו 'ישר מהניילון' באמצעות סוכנות שמתמחה בתחום מכירת רכב.

רוצים לדעת עוד? כנסו לאתר אוטו סנטרל

מכירת רכב אינה עניין של מה בכך. מכירת רכב היא בוודאי אחת העסקאות החשובות שאנשים עושים, בוודאי מבחינה כספית. מגרשי מכוניות רבים, שניתן להבחין בהן בעת נסיעה בכבישי הארץ, ממוקמים בפאתי ערים, וחלקם אף במרכזן, הן זירות ידועות של מכירת רכב. בניגוד למבחר המצומצם-ביחס של מכוניות המוצגות ומוצעות למכירה באולמות התצוגה המרהיבים של סוכנויות הרכב, המגרשים הפתוחים מלאים בהן. מכירת רכב באמצעות מגרש היא, לכאורה, קלה ומהירה יותר בשל ההיצע הרב העומד לרשות הקונה הפוטנציאלי. לא תמיד. לא בהכרח. מכירת רכב באמצעות מגרש עלולה להתברר כתהליך מורכב, ארוך ולא פשוט כלל ועיקר.  כך או כך,  מכירת רכב היא עסקה לכל דבר ועניין. בעת קנייתו חשוב ומותר להתווכח על מחיר, טבעי ולגיטימי להוזילו. מכירת רכב פירושה קניית רכב. שני צדדים נפגשים משני צדדים של קו משווה, הקו המאפשר את ביצוע העסקה של מכירת רכב.

מכירת רכב היא תהליך מורכב, החל בכוונה לקנות אותו וכלה בסיום מוצלח של ביצוע עסקת קנייתו. מכירת רכב מחייבת אורך רוח, זהירות, וגם לא מעט פשרות בין הרצוי לבין המצוי. כל מי שהתנסו, בעיקר כקונים, בתהליך של מכירת רכב יודעים בוודאי שהמוכר יספר בשבחי המכונית, בבדיקות שעשה לרכב, בתקינות מכלוליו, בנוחות הנהיגה בו ו במספרם הזעום, אם בכלל, של התיקונים שנדרשו בו. הוא יהלל וישבח את הרכב שהוא מציע למכירה ועל פי רוב יסביר וינמק את המכירה באפשרות שנקרתה לו לשדרג את הרכב ברשותו. מכירת רכב אינה אמנות שרבים בקיאים בה. היא בעיקרה מלאכה אפורה. כאשר  קוראים את סעיפי  הרכב לא תמיד מקפידים לקרוא בעיון את 'האותיות הקטנות', אלא שדווקא בהן, כצפוי, אורבים וטמונים הפחים הקטנים שהקונה עלול ל מעוד בהם. מכירת רכב היא מלאכתם (אומנותם ואמנותם) של המקצוענים. אלה מצויים על פי רוב בסוכנויות גדולות. מכירת רכב מסוכנות המתמחה בסוגים ידועים של רכבים מהווה ערובה, אם כי לעולם אין ביטחון מלא ומוחלט, עבור הקונה.  כאשר הוא קונה רכב מסוכנות המתמחה בתחום מכירת רכב מסוים שדווקא בו הוא מעוניין, הוא יכול להיות סמוך ובטוח שלמשווקיו של אותו רכב יש ניסיון מצטבר. בסוכנות הוא יוכל לקבל מידע מוסמך ממקור ראשון על כל היבטיו של הרכב.

נט-סטייל אתרים הינה חברה המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים במחירים אטרקטיבים
ביותר. שרות קידום אתרים ניתן חינם ללקוחותינו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב