דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחום החלקה ברזילאית 

מאת    [ 27/01/2009 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 2776 פעמים ]

החלקה ברזילאית היא שיטה חדשנית להחלקת השיער. החלקה ברזילאית הופכת את השיער לחלק ומבריק בו זמנית. החלקה ברזילאית היא תהליך קצר יחסית שאורך בין שתי עד שלוש שעות. החלקה ברזילאית הפכה ללהיט בקרב הנשים הישראליות שמחפשות שיער חלק מבריק וחזק במיוחד. החלקה ברזילאית היא תהליך החלקת שיער זמני, החלקה ברזילאית שומרת על שיער חלק לתקופה של ששה חודשים. בתום תקופה זו יש לבצע החלקה ברזילאית מחדש כדי לשמור על השיער חלק, חזק ומבריק. תהליך החלקה ברזילאית יש לבצע אצל אחד המומחים בתחום ההחלקות, מעצבי שיער בעלי מומחיות וותק בענף החלקות ברזילאיות יספקו לנו את החלקת השיער הטובה ביותר. טיפול החלקה ברזילאית מתחיל בהחדרת חומרים כימיים וטבעיים לשיער, בטיפול החלקה ברזילאית משתמשים בחומרים כמו קראטין שחודר לתוך הסדקים בשיער ומטפל בהם. החלקה ברזילאית היא שיטת החלקת שיער שמתאימה כמעט לכל סוגי השיער. החלקה ברזילאית ניתן לבצע על שיער פגום, צבוע ומובהר. החלקה ברזילאית ניתן לעשות מייד אחרי צבע השיער. החלקה ברזילאית מתאימה גם לשיער שעבר החלקת שיער יפנית. תהליך ההחלקה נמשך על ידי שימוש במגהץ שיער מיוחד שמחליק את השיער בצורה מיידית. החלקה ברזילאית נותנת מראה מדהים לשיער ומאפשרת שליטה מלאה בעת סירוק השיער ועיצובו.

החלקה ברזילאית היא שיטת החלקה שאינה מסתיימת בטיפול הראשון. נשים שעושות החלקה ברזילאית חייבות להמשיך ולהשתמש במוצרי שיער משלימים לאחר טיפול החלקה ברזילאית הראשון. החלקה ברזילאית דורשת לא מעט השקעה כספית, אבל אם מחשבים את עלות החלקה ברזילאית בצורה יחסית לשיטות החלקת השיער האחרות מסתבר שטיפולי החלקה ברזילאית יותר משתלמים יחסית לטיב השירות שנקבל. החלקה ברזילאית היא שיטת החלקת שיער חדשה יחסית שהגיעה לארץ רק בשנים האחרונות, לכן חובה לבדוק בצורה בסיסית אם הספר אצלו אתן מתכוונות לעשות החלקה ברזילאית הוא אכן בעל הכשרה מתאימה, ובמקרה הצורך יש לבקש ממנו תעודות הכשרה רלוונטיות. מומלץ מאוד לעשות החלקה ברזילאית אצל מעצב שיער שאתם יודעות בוודאות שהוא מוכשר, כלומר מומלץ מאוד להסתמך על המלצותיהן של נשים שאתן מכירות שעברו את החוויה של החלקה ברזילאית .

הרבה מעצבי שיער בישראל מתמחים בתחום החלקות שיער ומבינה החלקה ברזילאית . אבל, בעת בחירת מעצב שיער יש לבחור את בעל המומחיות בתחום. אחד ממעצבי השיער המומחים בתחום החלקה ברזילאית הוא מעצב השיער יוסי צוקרן בעל וותק ומוניטין של כ- 20 שנה בתחום עיצוב השיער. התועלת המרבית שאישה תוכל להפיק מטיפול החלקה ברזילאית קשור לכל מיני תנאים כמו למשל אבחון השיער בצורה בסיסית והתאמת נוסחת חומרים מתאימה לו, דבר כזה לא כל מעצב שיער יוכל לבצע. רק מעצב שיער בעל ניסיון רב בתחום החלקה ברזילאית יוכל לאבחן את סוג השיער ולהרכיב פורמלת חומרים מתאימה לו כדי להשלים טיפול החלקה ברזילאית כראוי. החלקה ברזילאית היא שיטת החלקה הנסמכת במידה רבה על רמת הניסיון והכישורים של מעצב השיער. לטיפולי החלקה ברזילאית יש יתרון ברור על שיטות החלקת שיער אחרות ובראשיתם החלקה יפנית. קודם כל החלקה ברזילאית מתאימה לכל סוגי השיער. החלקה ברזילאית מעניקה טיפוח והחלקה לשיער פגום או בהיר, לעומתה החלקה יפנית אינה מתאימה לסוג שיער פגום במיוחד או שיער מובהר ברמה גבוהה מאוד. מעצבי שיער ממליצים לצבוע את השיער לפני ביצוע טיפול החלקה ברזילאית . תוצאות החלקה ברזילאית תלויות כמובן ברמה המקצועית של מעצב השיער מצד אחד, מצד שני לסוג השיער שעובר החלקה ברזילאית יש תפקיד חשוב בקביעת טיב ואיכות התוצאות. החלקה ברזילאית הופכת להיות אטרקטיבית יותר במיוחד בתקופת הקיץ, כאשר הפן אינו מחזיק מעמד בגלל הלחות הגבוהה.

אם בא לכם לשמוע עוד לחצו עכשיו החלקה יפנית ארי שומר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב