דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש עם בריכת שחייה 

מאת    [ 26/01/2009 ]

מילים במאמר: 648   [ נצפה 3910 פעמים ]

היתרון הברור של הבריכה על פני הים הוא שהבריכה מכילה מים נקיים יותר וצלולים יותר, ושסכנת הטביעה מצטמצמת לאין שעור כשמדובר בבריכה לעומת ים. כך שאלה שלא יודעים לשחות, לא יחששו להיכנס לבריכה ולהשתכשך בה כאוות נפשם.
אם אתם נופשים בחודשי הקיץ החמים, צימרים עם בריכה מעניקים לכם אלטרנטיבה רטובה לא פחות לג´קוזי, אך גדולה יותר, צוננת יותר ומהנה הרבה יותר, אם כוללים במשוואה גם את השמש הקיצית שתעניק לכם שיזוף שרק השתקפות של השמש בכלור של הבריכה יכול לתת. מעבר לכך, בבריכה אפשר לשחות, לערוך תערוכות שחיה, לצלול, ולעשות מגוון פעילויות שאפשר לעשות רק בבריכה.
כמו כן, אם אתם נוסעים לא רק עם בן/בת הזוג, אלא עם זוג נוסף, תוכלו ליהנות מהבריכה ביחד, מה שלא מתאפשר בג´קוזי, ולו בגלל מידותיו המוגבלות.
החיסרון העיקרי בצימר עם בריכה הוא שלא ניתן ליהנות ממנה בחודשי החורף הקרים, הן בגלל שהבריכה בדרך כלל פתוחה, מה שאומר שיהיה ממש קר בה בחורף, וגם בגלל שבדיוק מהסיבה הזאת, ברוב הצימרים הכוללים בריכה, הבריכה נסגרת לחודשי החורף.
בנוסף, מי שמחפש פרטיות, שייקח בחשבון שאין טעם לחפש אותה בבריכה. הבריכה היא אמנם מקור אינסופי לכיף, אך יש לזכור שהיא נמצאת בחצר של הצימרים, ולכן לרוב משותפת לכמה בקתות או לכולן, מה שאומר שיש סיכוי טוב שבשלב כלשהו תכירו את השכנים מהצימר הסמוך. מאידך, אם יתמזל מזלכם, ותמצאו את עצמכם לבד בבריכה מתחת לשטיח הכוכבים הנפרש מעליכם, תבינו אושר מהו, שכן זו הרגשה מדהימה לחלוטין ומאד מאד רומנטית. מעבר לכך, בצפון הארץ קיימים צימרים רבים עם בריכה הממוקמת על קצהו של צוק המשקיף על הנוף, ואם אתם מוצאים את עצמכם לבד בבריכה עם נוף שכזה, תרגישו ממש כאילו אתם נמצאים על גג העולם, ואין דבר שיכול לעצור אתכם.
חיסרון נוסף טמון גם הוא בפומביותה של הבריכה והוא ההכרח בבגדי ים. בעוד שבג´קוזי המצוי בצימר עצמו, אדם יכול לטבול בכל לבוש שהוא רוצה, בבריכה הוא ייאלץ ללבוש בגד ים. מצד שני, לא לכל האנשים זה מפריע...
בעייתיות נוספת אותה יש לקחת בחשבון בבחירת צימר עם בריכה הוא שמי הבריכה בדרך כלל מהולים בכלור, ולא כולם אוהבים כלור בעיניים.


לעומת החופשה הזוגית, במקרה של חופשה משפחתית, המצב הוא בהחלט לטובת צימרים עם בריכה: הבריכה עבור הילדים היא האטרקציה העיקרית בחופשה משפחתית בצימרים. הילדים, הקטנים כמו גם הגדולים, יכולים לשחק, לשחות, ולהשתכשך בבריכה ללא סוף, מה שגם גורם להם אושר עילאי, וגם משאיר להורים קצת זמן למנוחה אמיתית, בזמן שהילדים נהנים להם בבריכה. אם אתם נוסעים עם משפחה נוספת, היתרון של צימרים עם בריכה אף מתחדד, שכן אתם תוכלו ליהנות מחברה מבוגרת יותר, בעוד שהילדים מעסיקים את עצמם בבריכה. מעבר לכך, מכיוון שהבריכה, לעומת ים לדוגמא, מוגבלת בגודלה, ההשגחה על הילדים הופכת לפשוטה הרבה הרבה יותר.
באותו נושא, אין דבר מעורר תאבון יותר מפעילות רטובה כלשהי, כך שאם ילדכם הם מאלה שלא אוכלים כלום (ולמיטב ידיעתנו, אלה הם מרבית הילדים), הבריכה היא היא המקום המושלם שיצליח להחזיר להם את התיאבון הדרוש להם כדי להחזיר לעצמם את האנרגיות. כך, תוכלו כמשפחה להכין ארוחה משפחתית בצימר או בסביבתו, ולאכול אותה על שפת הבריכה על רקע השלווה ואוויר ההרים.
הורים ודאי יודעים שאם יש משהו שילדים אוהבים, זה לרוץ ולהתרוצץ. לא בכל בית יש את המרחב הדרוש לכך, ובטח ובטח שלא בכל צימר. אם נפלתם על צימר בו המרחב הקיים אינו מספיק לילדיכם מלאי המרץ, זכרו שרחבת הבריכה מספקת לילדים מרחב גדול בו הם יכולים לרוץ ולהתרוצץ חופשי בלי חששות.
בנוסף, הבריכה היא הזדמנות לפעילות הורים- ילדים משותפת ומהנה, דבר שלא כולם מוצאים אליו זמן בשגרת היומיום המעייפת, ואילו חופשה משפחתית היא בדיוק הזמן והמקום לפעילויות שכאלה. האמת, כמה כבר יוצא לילדים שלכם לראות אתכם משתטים וקופצים איתם לבריכה? אז תראו להם שעדיין יש לכם את זה, ושאתם צעירים בדיוק כמוהם, וקפצו איתם לבריכה.
החיסרון הבולט בצימר עם בריכה כשמדובר בחופשה משפחתית הוא שיש סיכוי לא קטן שהילדים לא ירצו לצאת מהבריכה. מכירים את הקטע הזה שהילדים מאד נהנים וממש לא בא להם להפסיק ליהנות, רק כי צריך לאכול או לישון או משהו כזה...? אז קחו בחשבון שאתם עלולים להיתקל בהתנגדות פעילה שכזו, אם תחליטו לצאת לחופשה משפחתית בצימר עם בריכה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב