דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שרות של תיקון מחשבים 

מאת    [ 25/01/2009 ]

מילים במאמר: 618   [ נצפה 2821 פעמים ]

המחשב הוא האמצעי להשתלטות הטכנולוגיה על חיינו, מקומו של המחשב בחיינו הביאה לכך שכאשר אנו זקוקים לשרות של תיקון מחשבים או כאשר החלטנו לקנות מחשב ועלינו לפנות לחברה שעוסקת בתחום של מכירת מחשבים עלינו להיות בטוחים שאכן הגענו לחברה אמינה, מקצועית, מנוסה ומהימנה שתספק לנו שרות אמין ומקצועי של תיקון מחשבים , מכירת מחשבים או שדרוג מחשבים. המחשב הוא מכשיר טכנולוגי עתיר טכנולוגיה שרבים מאיתנו איננו מכירים אותה לעומקה ורואים בה כאויב שלנו ואפילו חוששים שהנה הטכנאי שעתיד לבצע לנו שירות של תיקון מחשבים בטח ירמה אותנו, והמוכר שעובד בחנות שמספקת שרות של מכירת מחשבים צפוי לעבוד עלינו כאשר נרצה לקנות ממנו מחשב.  אז הנה קצת מידע וטיפים חשובים על תיקון מחשבים ועל מכירת מחשבים .

מכירת מחשבים
? לעתים אנו נאלץ להגיע לחנות המספקת שירות של מכירת מחשבים לא רק כאשר נרצה לקנות מחשב חדש אלא כאשר נהיה מעונינים להחליף את המסך הישן או המעבד הישן של המחשב שלנו ונצטרך לחפש חברה אמינה שמספקת שירות מקצועי של מכירת מחשבים.
? מכירת מחשבים הינה מושג קטן הכולל בתוכו אתתי קטגוריות  שונות ישנה מכירת מחשבים נייחים, מכירת מחשבים ניידים, מכירת חלקי מחשב בודדים במטרה לשדרג את המחשב הישן, מכירת מחשבים באמצעות חנות מקוונת, מכירת מחשבים משומשים ועוד.
? כאשר אנו מעונינים לקנות מחשב חדש או לשדרג את המחשב הישן רצוי שנעשה הכנה מדוקדקת ומקיפה ונאסוף כמה שיותר מידע הקשור בנושא עוד לפני שנבחר היכן נקנה את המחשב שלנו וולפני שנבצע השוואות מחירים בכין החנויות השונות המספקות שרות של  מכירת מחשבים .

תיקון מחשבים
? לפני שאנו מזמינים שרות של תיקון מחשבים כדאי שננסה לבדוק בעצמנו האם מדובר בתקלה במחשב בשל בעית תוכנה או בשל בעית חומרה .
? תיקון מחשבים בשל תקלה במערכת החומרה רצוי שיתבצע ע"י חברה המתמחה בשרותי תיקון מחשבים ובמקרים רבים הוא צפוי להסתיים בשדרוג המחשב והחלפת  חלקי חומרה ישנים.
? שירות של תיקון מחשבים בשל בעית תוכנה צפוי להסתיים בהתקנת תוכנה כלשהי או תיקון תוכנה קיימת, תיקון מחשבים מסוג זה לא תמיד חייב להתבצע ע"י טכנאי מחשבים המספק שרות של תיקון מחשבים, לעתים גם הנער השכן שגר לידנו שהוא מומחה במחשבים יוכל להתקין עבורנו את תוכנת האנטי וירוס או להגדיר עבורנו הגדרות להתקנת הפקס ועוד ועוד'.
? תיקון מחשבים בשל בעית תוכנה לא חייב להסתיים בהזמנת שירות של טכנאי המתמחה בתחום של תיקון מחשבים לעתים פשוט אפשר להכנס לפורומים השונים שקשורים בנושא או אפילו לגוגל ולרשום את הודעת השגיאה שמערכת המחשב מציגה לנו ואז לנסות למצוא את הפתרון בכוחות עצמנו אם יש לנו כמובן את הזמן ,הידע והכוח לכך.
? מקרה של תיקון מחשבים שבהם הילדים משחקים שונה לגמרי ממקרה של תיקון מחשבים של עסקים ומשרדים זאת משום שמחשבים שנמצאים בבית שלנו הם עתירי תוכנות של מוזיקה, משחקים, וידאו, תמונות ועוד, תיקון מחשבים שנמצאים בבית לעתים יקר יותר משום שהטכנאי שמספק שרות של תיקון מחשבים צריך לבצע התקנה מחדש של כל אותם תוכנות וככל שיש צורך במספר גבוה יותר של התקנות מחדש כך מחיר התיקון יעלה.
? תיקון מחשבים בשל בעית חומרה יכול להסתיים בניקוי אבק במאווררים של המחשב ולעתים יהיה צורך להחליף רכיבי חומרה במחשב או לשדרג רכיבי חומרה ישנים אבל לפני שאנו מחליטים על תיקון רכיב החומרה שהתקלקל כדאי לבדוק האם קניית מחשב חדש אינה שווה במחירה לשדרוג מחשב ישן.
? תיקון מחשבים דורש מיומנויות וידע מקצועי ששונה לגמרי מהמיומנויות והידע המקצועי של מי שמספק שרות של מכירת מחשבים, לכן מומלץ לא לפנות לאדם הראשון המציע לנו שירות של תיקון מחשבים.אלא חשוב לחפש שירות אמין ומקצועי של תיקון מחשבים .
? תחזוקה נכונה ושוטפת של המחשב במשך כל השנה תמנע תקלות במחשב ותשחרר אותנו מהצורך להזמין שרות של תיקון מחשבים, כך למשל  פעולות שונות כמו עדכון האנטי וירוס, ניקוי דיסק, וסריקת דיסק כל אלו ימנעו תקלות מחשב בעתיד וימנעו מאיתנו לקרוא לטכנאי המספק שירות של תיקון מחשבים.

למידע ופרטים נוספים נא הכנסו נט-סטייל אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב